پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی 54 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از برندهای معتبر می باشد
هدف اساسی این تحقیق بررسی عوامل رفتاری مصرف کننده در قصد خرید کالاهای تقلّبی به صورت آگاهانه از برندهای معتبر است به گونه ای که به صورت علمی و کاربردی در کاهش خرید کالاهای تقلّبی تأثیر داشته باشد.
پژوهش حاضر سعی در پاسخگویی به سؤال زیر به عنوان سؤال اصلی تحقیق دارد
• چه عواملی بر قصد خرید آگاهانۀ کالاهای تقلّبی از برندهای معتبر تأثیر می گذارند؟
هدف اصلی این پژوهش بررسی کردن عواملی است که به صورت آگاهانه قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر را افزایش می دهد. بدین منظور و با توجه به مدل ارائه شده 6 فرضیه مطرح شده است. رویکرد پژوهشی پیمایشی- توصیفی از نوع همبستگی قرار است. جامعه آماری آن شامل مصرف کنندگان نهایی از عینک های آفتابی تقلبی می باشد، که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 384 پرسشنامه توزیع گردید. برای گردآوری داده ها از روش کتابخانه های و میدانی استفاده شده است. برای تعیین معناداری میان رابطه ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شده است.
فهرست مطالب
- فصل اول 1
1-1- مقدّمه 2
1-2- بیان مسئله 3
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 4
1-4- اهداف تحقیق 6
1-5- سؤال تحقیق 6
1-6- فرضیههای تحقیق 6
1-7- روش تحقیق 7
1-8- روش گردآوری اطلاعات و دادهها 7
1-9- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق 8
1-10- جامعه و نمونه آماری 8
1-11- واژهها و اصطلاحات بکار گرفته شده در تحقیق 9
3-2- روش شناسی تحقیق 68
3-3- افق زمانی پژوهش 69
3-4- جامعه آماری 69
3-5- حجم نمونه و روش نمونه برداری 70
3-6- منابع و روش های جمع آوری اطلاعات 72
3-7- متغیرهای تحقیق 73
3-7-1- متغیرهای مستقل 73
3-7-2- متغیر وابسته 77
3-8- طراحی ابزار اندازه گیری 77
3-9- روایی پرسشنامه 79
3-10- پایایی پرسشنامه 79
3-11- روش آماری 81
3-11-1- آزمون همبستگی پیرسون 81
فهرست منابع
سوالات احتمالی شما درباره پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
چطور میتونم فایل پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هدف اساسی این تحقیق بررسی عوامل رفتاری مصرف کننده در قصد خرید کالاهای تقلّبی به صورت آگاهانه از برندهای معتبر است به گونه ای که به صورت علمی و کاربردی در کاهش
پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی، ترجمه مقاله isi عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی.
هدف اساسی این تحقیق بررسی عوامل رفتاری مصرف کننده در قصد خرید کالاهای تقلّبی به صورت آگاهانه از برندهای معتبر است به گونه ای که به صورت علمی و کاربردی در کاهش
پژوهش حاضر به بررسي عوامل موثر بر قصد خريد محصولات لوکس مي پردازد. ابزار اصلي جمع آوري اطلاعات پرسشنامه با مقياس پنج رتبه اي ليکرت بوده است.
پروپوزال عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان مطالعه موردی مصرف کنندگان استان تهران نگرش ها ارزش آگاهی قصد
پروپوزال سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر گرافولوژی فارسی تحلیل شخصیت با دست خط گرافولوژی فارسی با استفاده از درخت تصمیم بررسی شخصیت فرد بر اساس
پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی پروپوزال بررسی عوامل موثر بر پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی دانلود هدف اساسی این
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف کلیدواژه ها: قصد خرید وضعیت مصرف عوامل اجتماعی عوامل شخصیتی نگرش نسبت به
پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی. توضیحات بیشتر 21000 تومان پروپوزال ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان.
ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ - ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺎﻻﻫﺎی ﺗﻘﻠﺒﯽ - ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻘﻠﺒﯽ - ﭘﺮوﭘﻮزال ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻘﻠﺒﯽ -7.
لذا هدف تحقیق حاضر، بررسی عوامل موثر بر افزایش تمایل رفتاری و قصد خرید مشتریان از کسب و کارهای موبایلی در شرایط کرونا با استفاده از فناوری UTAUT در سراسر
by ظریف ثاقب · 2020 — ابتدا با بررسی سیستماتیک ادبیات، مجموعه جامعی از مولفههای مربوط به قصد خرید مشتری استخراج شد. سپس با تحلیل محتوای کیفی مولفهها، 13 عامل شناسایی و در سطوح
by عربشاهی · 2019 — قصد خرید یک محصول خاص بهعنوان یک عامل پیشبینیکننده خوب رفتار واقعی در خرید محصول می باشد. هدف از انجام این پژوهش، بررسی عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان نسبت به
by بخشنده · 2017 — فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهشهای انجام گرفته را با استفاده از روش فراتحلیل و نرمافزار CAM2 مورد بررسی قرار داده است.
by محمدیان · 2014 — تحقیق حاضر با هدف ارائه پیشنهاداتی جهت ترغیب مصرفکنندگان به خرید و استفاده از محصولات سبز، اقدام به شناسایی و توسعه مدلی از عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید سبز
پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس. مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی · پروپوزال بررسی عوامل موثر بر