پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی 17 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از برندهای معتبر می باشد

در اين پژوهش از ابزار پرسشنامه با سوالات بسته براي جمع آوري ديدگاه هاي استفاده کنندگان گوشی تلفن همراه استفاده گرديده است.

 

 

 

30 سوال در طیف لیکرت با 7 مولفه و دارای روایی و پایایی معتبر

 

 

 

 

سؤالات تخصصي: سؤالات اختصاصي شامل هفت بخش می باشد که رابطه شش متغیر مستقل را بر متغیر وابسته قصد خرید می سنجد. جدول زیر ترکیب سؤالات مربوط به هر متغیر را تشریح می کند. 


جدول 3-4- تعداد و ترکیب سؤالات متغیّرها در پرسشنامه
ردیف    نام متغیر    شماره سؤالات    تعداد سؤالات
1    درگیری محصول     23 / 13 / 11 / 5 / 1     5
2    دانش محصول    18 / 17    2
3    ریسک ادراک شده     25 / 24 / 22 / 21 / 7    5
4    شخصیت برند    30 / 29    2
5    ویژگی ادراک شده محصول    19 / 15 / 14 / 10 / 9 / 4    6
6    مزایای ادراک شده    28 / 27 / 26 / 16 / 12 / 2     6
7    قصد خرید     20 / 8 / 6 / 3    4
8    کل پرسشنامه    -    30

 

 

 

همانطور که در جدول نیز مشهود است سؤالات مربوط به هر متغیر به صورت راندوم و به ترتیب نسبی آسان به سخت جهت سهولت در پاسخگویی طراحی شده است. در اين مرحله، از پاسخ دهندگان خواسته شده است تا نظر خود را از "كاملا مخالفم" تا "كاملا موافقم" در پاسخنامه اي كه بصورت طيف پنج گزينه اي ليكرت  تنظيم گرديده است، مشخص نمايند. به نحوی که در این طیف به گزینه کاملاً مخالف عدد 1 داده و با همین روند به کاملاً موافق عدد 5 داده شده است.

 

 


سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی


چطور میتونم فایل پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پایان نامه شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر. word 1 MB 30679 146 مشخص نشده کارشناسی ارشد مدیریت. قیمت قبل:۳۸,۹۰۰ تومان. قیمت 

پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس می پردازد. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه ای لیکرت بوده است.

Farvardin 26, 1400 AP — بر قصد خرید محصولات تقلبی. پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان پرسشنامه بررسی عوامل.

by خیری · 2016 — ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه ای لیکرت بوده است. جامعه آماری مشتریان مراجعه کننده به رستورانهای لوکس منتخب در تهران میباشد. با توجه به 

Dey 21, 1398 AP — مدیریت در این پژوهش از ابزار پرسشنامه با سوالات بسته برای جمع آوری دیدگاه های استفاده کنندگان گوشی تلفن همراه.

by ابراهیمی · 2012 — بر این اساس، تحقیق حاضر با هدف بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش مصرفکنندگان نسبت به محصولات جعلی و قصد خرید این محصولات در صنعت پوشاک و در شهرستان ساری، 

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی در مصرف کنندگان کردستانی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است..نوع تحقیق حاضرتوصیفی و از نوع 

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری) (مقاله علمی وزارت علوم) 

Mordad 25, 1401 AP — هدف پرسشنامه: بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات ارگانیک فرمت: Word ? این پیوند بین گرایش و قصد رفتاری در انواع مختلفی از فرهنگ ها و 

Bahman 4, 1401 AP — هدف از این پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی از برندهای معتبر می باشد · دانلود تحقیق خود پنداره تحصیلی با فرمت ورد روانشناسی و 

پرسشنامه قصد خرید مصرف کننده، پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس، پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی.

در گام بعدی با کمک تحقیقات مشابه در مورد قصد خرید یا پذیرش انواع خدمات الکترونیک، پرسشنامه اولیه تحقیق تهیه گردید و پس از تأئید پایایی و روایی و انجام پیش آزمون