مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج

مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج 95 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


53 هزار تومان 41 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج می باشد

در این پژوهش قصد داریم به بررسی رابطه بین هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی بر عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های عشایر شهر سنندج بپردازیم.مهمترین جنبه کاربردی این پژوهش، اهمیت مهارت های اجتماعی به عنوان مهمترین عامل اجتماعی شدن و سازگاری اجتماعی است و بی شک توجه به هوش اجتماعی، رشد اجتماعی و تربیت اجتماعی در کنار دیگر ابعاد رشد و حیطه های تعلیم و تربیت، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

 

 

در چشم انداز کنونی، در حوزه آموزش مهارت های اجتماعی، رویدادهای فراوانی رخ داده، پژوهش های بیشماری صورت گرفته، روش های آموزشی و درمانی جدیدی مطرح گردیده و افق های روشنتری آشکار شده است. تمامی این حرکت ها و شناخت های روز افزون به انسان کمک می کند تا به کمیت و کیفیت زندگی اجتماعی خود و دیگران غنای بیشتری ببخشد و بخصوص به کودکان با نیازهای ویژه و سازگاری اجتماعی آنان نگاه انسان دوستانه تر و پویاتری داشته باشد (رندی و میشل،2008؛به نقل ازپورمختار،1392).

 

 

 

 


در این راستا، رفتار اجتماعی بر تمامی جنبه های زندگی کودکان و نوجوانان سایه می افکند و بر سلامت روانی، سازگاری، شادکامی و عملکرد تحصیلی آن ها تاثیر می گذارد. توانایی فرد از نظر کنار آمدن با دیگران و انجام رفتارهای اجتماعی مطلوب، میزان محبوبیت او را میان همسالان و نزد معلمان، والدین و دیگر بزرگسالان مشخص می کند. میزان توانایی فرد در مهارت های اجتماعی به طور مستقیم به رشد اجتماعی فرد و کمیت و کیفیت رفتارهای اجتماعی مطلوبی که از خود نشان می دهد، مربوط می شود.

 

 

 

 

 برای ارزیابی میزان اثربخشی هرفعالیت وبرنامه ای، محصول نهایی وبرونداد آن را بررسی می کنند. درنظام آموزش وپرورش نیز این امرازطریق بررسی عملکرد تحصیلی دانش آموزان انجام می گیرد. به همیمن دلیل تحقیقات متعددی درزمینه عوامل مؤثربر عملکرد تحصیلی دانش آموزان به عمل آمده است(شهنی ییلاق وهمکاران،1384). دراین تحقیق با توجه به اهمبت مهارت های اجتماعی وهوش اخلاقی ما به دنبال پیداکردن رابطه بین این دومتغیر وعملکرد تحصیلی هستیم.

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
چکیده    1

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه    22
مبانی نظری پژوهش    22
اصول ضروری هوش اخلاقی    25
ابعادهوش اخلاقی ازدیدگاه لنیک و کیل    27
مؤلفه های هوش اخلاقی لنیک وکیل ازدیدگاه قرآن کریم وائمه معصومین(ع)    28
نکاتی برای ایجاد هوش اخلاقی    30
انتقال ارزش ها، پایه هوش اخلاقی    33
مهارت های اجتماعی    35
مفهوم مهارت های اجتماعی    35
ویژگی های رفتاراجتماعی    41
عوامل مؤثر در اجتماعی شدن    42
مهارت هاي اجتماعي پايه    49
مراحل آماده سازي مهارت هاي اجتماعي    50
اجزاء تشکیل دهنده مهارت های اجتماعی    51
خصوصیات افراد دارای مهارت های اجتماعی    52
علل نقص در مهارت‌های اجتماعی    53
روش های آموزش مهارت های اجتماعی    53
رویكرد جدید در تدریس مهارت‌های اجتماعی    55
برخی از مهارت‌های اجتماعی لازم برای زندگی    59
نظر قرآن در مورد اجتماعی بودن انسان    63
عملکردتحصیلی    67
مفهوم عملکرد تحصیلی    67
عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی    67
انگیزه پیشرفت تحصیلی    71
عوامل تأثير گذار بر پيشرفت تحصيلي    74
نظریه های پیشرفت تحصیلی    83
پیشینه تحقیق    85
تحقیقات داخلی    85
تحقیقات خارجی    90
جمع بندی و مدل پژوهش    93
مدل مفهومی پژوهش    94

 

 

منابع و مأخذ:    
منابع فارسی    
منابع انگلیسی    

 

 

 


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج


چطور میتونم فایل مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



در این پژوهش قصد داریم به بررسی رابطه بین هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی بر عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستان های عشایر شهر سنندج بپردازیم.

این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نوع تحقيقات توصیفی – همبستگی بوده و جامعه آماری آن را دانش آموزان دبیرستان های سنندج كه در سال تحصيلي 93-92 مشغول به تحصيل 

هدف از این پرسشنامه بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج می باشد.در این پژوهش از سه پرسشنامه هوش 

Khordad 2, 1401 AP — مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج هدف از این پایان نامه بررسی رابطه هوش اخلاقی 

این تحقیق با عنوان بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج از لحاظ هدف کاربردی و بنابراین از نوع تحقيقات 

این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نوع تحقيقات توصیفی – همبستگی بوده و جامعه آماری آن را دانش آموزان دبیرستانهای سنندج كه در سال تحصيلي 93-92 مشغول به تحصيل 

رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج دانلود مبانی نظری رابطه هوش اخلاقی 

ﻫﺮﭼﻪ ﺗﺠﺎرب زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی راﺑﻄﻪ ﻫﻮش اﺧﻼﻗﯽ و ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ. داﻧﺶ آﻣﻮزان دﺑﯿﺮﺳﺘﺎن ﻫﺎی ﺳﻨﻨﺪج ﻣﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ و ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی راﺑﻄﻪ ﻫﻮش اﺧﻼﻗﯽ 

پایان نامه رابطه هوش اخلاقی و مهارت¬های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش¬آموزان دبیرستان های عشایری شیراز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته 

بررسی و مقایسه پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کلاسهای چند پایه و بررسی رابطه هوش اخلاقی با یادگیری سازمانی معلمان آموزش و پرورش شهر تهران.

(6) رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج. (7) تحقیق فضائل اخلاقی مدیران از نگاه اسلامی. (8) مبانی نظری و 

پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه استان گیلان در سال 93-92. دسته بندی: علوم انسانی هم اکنون فایل با مشخصه ی 

بررسی نگرش معلمان نسبت به رابطه بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانهای رابطه هوش اخلاقی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.

مبانی نظری این تحقیق برگرفته از دیدگاه های کلمن، فوکویاما، پوتنام و اسلینر است. دینداری والدین با سرمایهی اجتماعی دانش آموزان رابطه ی معناداری وجود دارد.

دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسي رابطه هوش هيجاني و مهارتهاي اجتماعي دانش آموزان دختر دوره دبيرستاني تيز هوش و عادي شهرستان خوي در سال تحصيلي 

by مشفقی · 2019 — به منظور اجرای پژوهش از تمامی دانش‌آموزان دبستان های دخترانه شهرستان در نیمه اول سال رابطه بین هوش معنوی و هوش اخلاقی با بهزیستی روان‌شناختی پرستاران.

آزمون های مقیاس مهارت های اجتماعی ماتسون، مقیاس رفتار سازشی واینلند و آزمون معناداری )p> 0/01( بر بهبود سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر 

هدف از این پرسشنامه بررسی رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج می باشد. مشخصات فایلتعداد صفحات12حجم0/20 

پرسشنامه رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج · مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر · این 

پرسشنامه رابطه هوش اخلاقی و مهارت های اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های سنندج روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی مشخصات محصول دسته