نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 36,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری 35 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 29 اردیبهشت


47 هزار تومان 36 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری می باشد

سازمان‌ها و نهادهاي ميانجي مي‌توانند نقش مهمي در تجاري‌سازي فناوری ايفاء كنند. در خصوص اهميت نقش نهادهاي ميانجي و همچنين چگونگي عملكرد آن‌ها در تجاري‌سازي فناوری مطالعات گسترده‌‌اي صورت پذيرفته است.

 

در برخي از اين مطالعات نقش نهادهاي ميانجي در چارچوب مفهوم مارپيچ سه‌گانه  مورد تحليل قرار گرفته است.( Etzkowitz & Leydesdorff, 2000; Castro et al, 2000; Etzkowitz & klofsten, 2005 )قسمتي از اين مطالعات به نوع‌شناسي سازمان‌هاي ميانجي اختصاص دارد. شركت‌هاي زايشي از جمله اين سازمان‌هاي ميانجي‌اند كه نقش آن‌ها در تجاري‌سازي فناوری، مورد توجه محققان بسيار قرار گرفته است (Leitch & Harrison, 2005). 

 

 

 

برخي از نهادهاي ميانجي با هدف تسهيل‌گري تجاري‌سازي فناوری مستقيماً توسط دولت‌ها ايجاد و حمايت مي‌شوند (Dodgson, 1993). جانسون نقش نهادهاي ميانجي را از دو رويكرد اقتصادي و استراتژيك مورد تحليل قرار داده است.

 

 

به عبارتي او معتقد است، سازمان‌هاي ميانجي براي مشاركت در فعاليت‌هاي تجاري‌سازي فناوری دلايلي اقتصادي و استراتژيك دارند كه اين مشاركت را توجيه مي‌كند (Johnson, 2008). برخي محققان، سازمان‌هاي ميانجي را نهادهايي خارج از سه نهاد مارپيچ سه‌گانه يعني دولت، صنعت و دانشگاه مي‌دانند و آن‌ها را قطب چهارم همكاري‌هاي فناوری و تسهيلگر روابط ميان سه بازيگر ديگر به شمار مي‌آورند (Dalzel, 2005). 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
1-2. مقدمه    9
2-2. مفهوم فناوری    9
3-2. بازار فناوری    12
4-2. نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري    14
1-5-2. كاركردهاي سازمان‌هاي ميانجي    18
2-5-2. ميزان تمركز بر ميانجي‏گري    19
3-5-2. ارتباط با محيط نهادي    20
4-5-2. تأثیر بر فرايند نوآوري    21
5-5-2. نقش‌هاي نهادهاي ميانجي در تجاري‌سازي فناوری    22
6-5-2. نوع‏شناسي ميانجي‏هاي بازاريابي فناوري    24
1-6-5-2. نهادهاي اعطاي حق امتياز    25
2-6-5-2. کارگزاران مالکيت معنوي    26
3-6-5-2. برگزارکنندگان مزايده‏هاي مالکيت معنوي    26
4-6-5-2. نهادهاي تبادل برخط مالکيت معنوي    27
5-6-5-2. تأمين مالي به پشتوانه مالکيت معنوي    28
6-6-5-2 مشاوران مالکيت معنوي    28
7-6-5-2. بنگاه‏هاي برون‏سپاري مالکيت معنوي    28
8-6-5-2. صندوق‏هاي يکپارچه‏ساز مالکيت معنوي    29
9-6-5-2. صندوق تأمين مالي دعاوي حقوقي    29
10-6-5-2. انتقال فناوري    30
11-6-5-2. بانک‏هاي سرمايه‏گذاري مالکيت معنوي    30
12-6-5-2. بنگاه‏هاي توسعه مالکيت معنوي    31

منابع



 


سوالات احتمالی شما درباره نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری


چطور میتونم فایل نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 36 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف از این تحقیق بررسی نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری می باشد.

ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻧﻮع ﺷﻨﺎﺳﯽ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻓﻨﺎوری و ﻧﻘﺶ ان در ﺗﺠﺎری ﺳﺎزی ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و ﻧﻬﺎدﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ در ﺗﺠﺎری ﺳﺎزی ﻓﻨﺎوری اﯾﻔﺎء ﮐﻨﻨﺪ.

نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری | 131275. انتشار در 2021-12-11 | ویرایش در 2020-04-04 | توسط Siamak ADN دانلود.

نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری|42078037|game|نهادهای میانجی بازاریابی فناوری,مفهوم نهادهای میانجی بازاریابی فناوری,انواع 

سازمان‌ها و نهادهاي ميانجي مي‌توانند نقش مهمي در تجاري‌سازي فناوری ايفاء كنند. در خصوص اهميت نقش نهادهاي ميانجي و همچنين چگونگي عملكرد آن‌ها در تجاري‌سازي 

نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری دانلود سازمان‌ها و نهادهاي ميانجي مي‌توانند نقش مهمي در تجاري‌سازي فناوری ايفاء كنند. در خصوص 

نقش نهادهای میانجی بازاریابی فناوری در تجاری سازی فناوری اين پيچيدگي چند مشکل به همراه دارد که يکي از آن‌ها نياز به موجوديتي است که به‌عنوان يک نماينده 

کلمات کلیدی مطلب:تحقیق,درباره,ذخیره,سازی,اطلاعات,تحقیق درباره ذخیره سازی اطلاعات نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری.

Farvardin 7, 1401 AP — تحقیق ارتباطات و فناوری با فرمت ورد | 33848 نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری · تحقیق تحقیق و توسعه با 

دانلود و دریافت مقاله بازارگرایی و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری محصول : بررسی با توجه به نقش تعدیل کننده آشفتگی های محیطی و نقش میانجی جهت گیری فناوری بود.

Ordibehesht 1, 1401 AP — انواع دی وی دی و مزایای استفاده از هر یک دی وی دی ها انواع مختلفی دارند نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

5 - بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بین‌الملل بر فرآیند تصمیم‌گیری و عملکرد 57 - بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 

هاي نوآوري و به تبع آن نظام ملي نوآوري، نهادهاي ميانجي هستند. كاركردهاي. آنها مي تسلط بر موضوعات علم و فناوري و تجاري. سازي. محصوالت فناورانه نشان داده.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری 

دانلود پاورپوینت با موضوع مفاهیم پایه فناوری اطلاعات، در قالب pptx؛ و در حجم 37 اسلاید، نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری.

معرفی فصلنامه تخصصي رشد فناوري فصلنامه تخصصي رشد فناوري در راستاي توسعه مفاهيم كسب و كارهاي دانش بنيان و مدلهاي عملياتي مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري از 

با ما همراه باشید با موضوع پاورپوینت نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری.