بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما 58 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما می باشد
."مدیریت برنامه" محیطی بوجود می آورد که هر مدیر بتواند به پیشرفت خود و کارش اهتمام ورزد و تکنیک و روش این "خودسازی" بر مبنای کسب تجارب عملی صورت می گیرد و اگر شرایط و محیط کار طوری باشد که آن مدیران به پیشرفت کار و کنترل نمودن خود ترغیب شده، اطلاعات مربوطه، به سرعت و به راحتی در دسترس آنها قرار داده شده و در جریان امور قرار گیرند، اغلب با طیب خاطر، مسئولیت بیشتری را قبول کرده و در جهت مقاصد گام های مؤثرتری بر می دارند. مدیریت برنامه ، زیر شاخه ای از مدیریت رسانه می باشد.
احتیاج به اتخاذ روش صحیح مدیریت در عصر کنونی نه تنها در جهان صنعت و تجارت، بلکه در هر نوع سازمانی روز به روز بیشتر احساس می گردد. مدیریت موثر و صحیح تنها راه ممکنه برای بهره برداری از پیشرفت های تکنیکی عصر حاضر است. بدون احتیاجی به استثمار نیروهای انسانی بوجود می آید. مدیریت در واقع یعنی انجام دادن کار بوسیله اشخاص و افراد سازمان و به لفظ دیگر اتخاذ روش صحیح مدیریت یعنی بالا بردن میزان مهارت و قدرت تشخیص افراد جامعه و بکار گرفتن حداکثر توانایی فکری اشخاص در جهت پیشبرد مقاصد هر سازمان که منتج به پیشرفت جامعه می گردد.
در هر سازمانی اتخاذ روش های نوین که مورد تایید مدیران سازمان باشد و جایگزین نمودن عادات وخط مش های قدیمی با شیوه های جدید با احتمال قوی موجبات پیشرفت و تحصیل موفقیت بیشتر را برای آن سازمان فراهم می آورد.البته در مبحث مدیریت نمیتوان یک روش استاندارد تعیین و در هر سازمانی بطور یکنواخت اجراء نمود.
از این روست که تمام شیوه ها و مشی هائی که از طرف محققین و متخصصین امور مدیریت توصیه میگردد جنبه کلی داشته و پس از انجام جرح و تعدیل لازم که با توجه به شرایط و مقتضیات هر سازمانی صورت می گیرد.یکی از این شیوه ها را باید دنبال نمود.در مبحث مدیریت چندین روش گوناگون ارائه شده است،که یکی از نوین ترین و موفقیت آمیزترین این روشها "مدیریت برنامه" میباشد. به موجب این روش هر سازمانی باید با توجه به شرایط و واقعیات موجود یک برنامه کلی چندین ساله که طی آن هدف و برنامه های مورد نظر سازمان تعیین میگردد تنطیم نمایند.
فهرست مطالب
2-2-3- مدیریت رسانه
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه
2-2-3-4- مدیریت برنامه
2-2-3-4-1- تعریف مدیریت برنامه.
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه
2-2 -3-4-3- مقوله های موضوعی و مواد برنامه
2-2-3-4-4 - برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما) 61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
2- 4- پیشینه پژوهش 65
2- 4- 1- پیشینه داخلی 65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط 65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش 65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت 66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی 67
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری 67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها 68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت 70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان 70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط 70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی 71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط 71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی 71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس 72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه 72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی 73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی 73
2-4-2-پیشینه خارجی 74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط 74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی 74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی 74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی 74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری 74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش 74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه 76
2-4-2-1-7- تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه 78
2-4-2-1-8- دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه 79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی 84
منابع و مأخذ
سوالات احتمالی شما درباره بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما
چطور میتونم فایل بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
توضیحات کامل : ."مدیریت برنامه" محیطی بوجود می آورد که هر مدیر بتواند به پیشرفت خود و کارش اهتمام ورزد و تکنیک و روش این "خودسازی" بر مبنای کسب تجارب عملی
مفهوم مدیریت رسانه تعریف مدیریت رسانه چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه تعریف مدیریت برنامه روش کار در مدیریت برنامه مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه کارگزار صدا و سیما رهبران انقلاب اسلامی رسانه طراز بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه.
و الگوی مطلوب مدیریت بحران در صدا و سیما یک الگوی دوازده مرحله ای است که به ترتیب شامل پیش بینی، پیشگیری، آمادگی، هشدار و مصونیت، بسیج منابع، پاسخگویی سریع،
فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی Communication Management in گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما.
by شاداب · 2022 — 1 گروه مدیریت رسانه دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، واحدتهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران. 2 گروه علوم ارتباطات اجتماعی و رسانه، واحد
7 days ago — محسن برمهانی معاون سیما در این برنامه گفت: امروز هم آیین طرح تحولی مدرسه ایران هم بیست و یکمین سالروز افتتاح شبکه آموزش را جشن میگیریم. طرح
1 day ago — توضیحات دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما درباره مدیریت «جبلی»، برنامه « پیمان جبلی رئیس رسانه ملّی به خبرنگار تسنیم گفت: شورای نظارت بر
Aban 30, 1398 AP — طبق قانون اساسی عنوان رسانه ملی انحصارا در اختیار سازمان صدا و سیماست و همین موضوع موجب بروز ایراداتی در این سازمان شده است.
by روشندل · 2012 — از آنجا که سازمانهای رسانهای در فضایی پیچیده و متغیر فعالیت میکنند نیازمند نقشه راهی هستند تا به کمک آن بتوانند این فضا را مدیریت کرده و در مقابل تغییرات
رشته مدیریت رسانه یک حوزه تحقیقاتی میان رشته ای است که به بررسی نحوه بد نیست بدانید که سال 1381 برای اولین بار دانشکده صدا و سیما در این رشته جذب دانشجو
7 days ago — محسن برمهانی_معاون سیما_ در این برنامه گفت: امروز هم آیین طرح تحولی مدرسه ایران هم بیست و یکمین سالروز افتتاح شبکه آموزش را جشن میگیریم. طرح
Mehr 24, 1401 AP — خرابکاری در بخش خبری صدا و سیما همچنان محل بحث و سوال بسیاری از کارشناسان است که چرا این اتفاق در رسانه ملی رخ داد و این روزها در جامجم چه
3 days ago — این جامعهشناس انتقاد خود را اینگونه ادامه داد: پس از کلی معطلی در هوای سرد در ورودی سازمان صدا و سیما، دست آخر فردی با یک وانت بار ما را تا
از بسیاری جنبهها، صدا و سیما قدرتمندترین، فراگیرترین و پرنفوذترین رسانه خبری در ایران بهشمار میرود که مهمترین استراتژی آن ترویج آمریکا ستیزی از راه تولید
Mehr 17, 1401 AP — آموزش استفاده از رسانه و مدیریت رسانه از نهاد خانواده شروع می شود به عنوان نمونه اوباما ریئس جمهور سابق آمریکا در یک برنامه تلویزیونی گفته