فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 49,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان 95 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
65
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه بررسی فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان می باشد
هر سازماني به افراد آموزش ديده و با تجربه نياز دارد تا مأموريت خود را به انجام برساند .اگر توانائيهاي كاركنان پاسخگوي اين نياز باشد، آموزش ضرورتي ندارد، اما اگر چنين نباشد لازم است سطح مهارت، توانايي و انطباق پذيري آنان افزايش يابد .
همگام با پيچيده تر شدن مشاغل، بر اهميت آموزش كاركنان افزوده شده است .تغيير چند باره فعاليت حرفه اي در طول عمر كاري، براي مردم روز به روز عادي تر مي شود. اين احتمال كه فردي مهارتي را بياموزد وآن را تا حدود چهل سال كار خود بدون تغيير بنيادي ادامه دهد بسيار ضعيف وكمي محال به نظر مي رسد.
مزيت هاي آموزش شغلي كه مي تواند براي سازمان و كاركنان به همراه داشته باشد آمده است :
1- براي سازمان
2- براي افراد
3- براي مديريت (افضل خانی، نجابت، 1393، ص 86).
هدف از آموزش کارکنان افزایش دانش و مهارت های شغلی کارکنان به منظور نیل به اهداف سازمان می باشد. این اهداف هنگامی مفید و موثر خواهد بود که نیاز سنجی بر اساس واقعیت طراحی واجرا شده باشد. فرآیند آموزشی نیروی انسانی در سازمان ها شامل تعیین نیازهای آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، اجرای برنامه و ارزشیابی می باشد (Tavakoli, 2010, p 79).
فهرست مطالب
1-8- واژگان پژوهش
بخش اول : آموزش ضمن خدمت 12
2-1- 1- مقدمه 12
2-1-2- مفهوم آموزش 13
2-1-3- ضرورت آموزش 16
2-1-4- آموزش کارکنان 17
2-1-5- ضرورت آموزش کارکنان در سازمان 17
2-1-6- تاریخچه آموزش کارکنان 21
2-1-7- ویژگی ها و اصول اساسی آموزش در سازمان 22
2-1-8- مزایای آموزش کارکنان 25
2-1-9- انواع آموزش 27
2-1-10- آموزش ضمن خدمت 28
2-1-11- روش های آموزش ضمن خدمت 29
2-1-12- برنامه ریزی دوره های آموزشی 32
2-1-13- تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان 32
2-1-14- تاریخچه آموزش کارکنان در ایران 34
2-1-15- ماهیت آموزش ضمن خدمت 35
2-1-16- ویژگی ها و اصول آموزش ضمن خدمت 36
2-1-17- اهداف آموزش ضمن خدمت 37
2-1-18- سودمندی های آموزش ضمن خدمت38
2-1-19- برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت 38
2-1-20- مراحل برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت 39
2-1-21- تعیین نیازهای آموزشی کارکنان 41
2-1-22- اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت 43
2-1-23- فرآیند آموزش نیروی انسانی 45
2-1-24- اهداف نیازسنجی 46
2-1-25- منابع نیازهای آموزشی ضمن خدمت 47
2-1-26- روش های نیازسنجی 47
2-1-27- ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت 48
2-1-28- مراحل ارزشیابی دوره های آموزشی 49
2-1-29- ضرورت انجام ارزشیابی 50
2-1-30- مبانی قانونی آموزش کارکنان دولت 50
بخش دوم :: رابطه بین آموزش ضمن خدمت و رضایت شغلی 73
2-3-1- جنبه آموزشی کارکنان در رضایت شغلی 73
بخش سوم : پیشینه تحقیق 75
2-4-1- مروری بر پیشینه و مبانی نظری پژوهش در ایران 75
2-4-2- مروری بر پیشینه و مبانی نظری پژوهش در جهان76
چارچوب نظری تحقیق 79
منابع
سوالات احتمالی شما درباره فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان
چطور میتونم فایل فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
هدف از آموزش کارکنان افزایش دانش و مهارت های شغلی کارکنان به منظور نیل به اهداف سازمان می باشد. این اهداف هنگامی مفید و موثر خواهد بود که نیاز سنجی بر اساس
اگر می خواهید غنی شوید، از فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان هوای نفس بکاهید. «فرانسواماری - فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن
امروزه آموزش ضمن خدمت نه تنها در سازمان هاي آموزشي ، بلكه در در تمام سازمان هايي كه به طورمستمر در صدد ارتقاي كيفي و كمي علمي و حرفه اي خود هستند، در سطح وسيعي
Esfand 9, 1399 AP — دانلود فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان. هر سازمانی به افراد آموزش دیده و با تجربه نیاز دارد تا مأموریت خود را به
Farvardin 9, 1401 AP — دانلود فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان -. هر سازمانی به افراد آموزش دیده و با تجربه نیاز دارد تا مأموریت خود را
شناسایی نیازهای آموزشی از طریق مطالعه اهداف و وظایف سازمان، الزامات شغل و آموزش ضمن خدمت متداولترین روش آموزشی برای کارکنان غیر مدیریتی است.
فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان. هدف از این پایان نامه بررسی می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات95حجم166/266 کیلوبایت فرمت فایل
به علاوه، اجرای برنامه های آموزشی در سازمان، پرورش استعدادها، ژرف بینی، يكي از مؤلفههاي مهم فرآيند برنامهريزي آموزش ضمن خدمت كاركنان ، ارزشيابي است .
تر وظايف شغلی است، آموزش ضمن خدمت گفته می شود )ساعتچی، وی در اين مدل نیاز سنجی را جزئی از برنامه ريزی و فرايند آموزش را خطی تلقی. کرده است. سانی استوت.
7 days ago — در ﺳﺎزﻣﺎن. رﻧﺞ اﻗﻠﯿﻤﯽ اﺳﺖ ﻓﺮآﯾﻨﺪ و ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی آﻣﻮزش ﺿﻤﻦ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن در ﺳﺎزﻣﺎن ﮐﻪ روح ﺑﺸﺮ. در ﻓﺮآﯾﻨﺪ و ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی آﻣﻮزش ﺿﻤﻦ
ﻫﺪف از اﯾﻦ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻓﺮآﯾﻨﺪ و ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی آﻣﻮزش ﺿﻤﻦ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن در ﺳﺎزﻣﺎن. ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ اﻓﺮاد آﻣﻮزش دﯾﺪه و ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﯿﺎز دارد ﺗﺎ
فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان | 55619. انتشار در 2022-03-02 | ویرایش در 2020-12-10 | توسط Siamak ADN.
پــس از آن بــا تشــكيل واحــدها و مراكــز آمــوزش ضــمن خــدمت كاركنــان در. سازمان. ها و وزارتخانه آمار و اطﻼعات ،برنامه ريزي و ساماندهي نيروي انساني.
آموزش یک فرآیند چهار مرحله ای است که مدام تمام مراحل آن باید مورد پایش قرار که در ضمن خدمت و در طول مدت زمانی که مستخدم در اختیار سازمان میباشد ارایه
با آموزش ضمن خدمت تمام سازمان ها مي بايست نيروي مورد نياز خود را براي يكي از مؤلفه هاي مهم فرآيند برنامه ريزي آموزش ضمن خدمت كاركنان، ارزشيابي است.
Esfand 18, 1392 AP — امروزه آموزش ضمن خدمت نه تنها در سازمان های آموزشی ، بلکه در در تمام سازمان هایی که به طورمستمر در صدد ارتقای کیفی و کمی علمی و حرفه ای خود
دوره آشنایی با نحوه کار با نرم افزار و سخت افزار سامانه جدید تغذیه برگزار شد. دوره آموزشی تخصصی آشنایی
ارزیابی باید به صورت یک فرآیند مستمر در طی برنامه انجام پذیرد نه اینکه فقط در 2- ترجمه ندای مشتریان آموزش به الزامات عملیات در آموزش ضمن خدمت سازمان