مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی

مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی 54 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


58 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی می باشد

در اين نوشتار ضمن توصيف مفاهيم مديريت استراتژيک به شرح رويکردهاي مختلف آن با تمرکز بر رويکردهاي SWOT و مبتني بر منابع پرداخته و مطالبي در مورد مزيت رقابتي بيان مي گردد.در اين تحقیق مفهوم مديريت استراتژيک و ارتباط آن با مزيت رقابتي مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

با تشکر از آقای علی شایسته شجاعی که محتوای پژوهش را در اختیار ما قرار دادن که دیگران نیز استفاده کنند.

 

همچنين رويکردهاي مختلف تدوين استراتژي بررسي گردد. اگرچه اکثر رويکردها بنا به زمان و مکان استفاده از مزايا و قابليت هاي مهمي برخوردار مي باشند، اما هريک داراي معايب و محدوديت هايي نيز هستند. در اين پژوهش به دنبال ارائه ي يک مدل کاراي تدوين استراتژي هستيم که در مقايسه با رويکردهاي مذکور (به ويژه تحليل SWOT و رويکرد مبتني بر منابع) داراي مزاياي بيشتر و محدوديت-هاي کمتري باشد.

 

 

 

 

فهرست مطالب

1-1    مقدمه    2
1-2    مديريت استراتژيک    4
1-3    رويکردهاي تدوين استراتژي    7
1-3-1    تئوري سازمان صنعتي    10
1-3-2    رويکرد مبتني بر سناريو    11
1-3-3    نگرش جبرگرايي محيطي    12
1-3-4    نگرش اعمال قدرت    12
1-3-5    نظريه اقتصادي چامبرلين    13
1-3-6    نظريه اقتضايي    13
1-3-7    رويکرد تدوين استراتژي مبتني بر ذينفعان    14
1-3-8    تجزيه و تحليل SWOT    15
1-3-9    رويکرد مبتني بر منابع    23
1-4    مزيتهاي رقابتي    35
1-4-1    مزيت رقابتي پايدار    38
1-4-2    چارچوب VRIO    44
1-4-3    تعيين وضعيت رقابتي منابع توسط چارچوب VRIO    47
1-5    جمعبندي    49
 مراجع    50


سوالات احتمالی شما درباره مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی


چطور میتونم فایل مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



ارتباط بین مدیریت استراتژیک و مزیت رقابتی می تواند به ایجاد موفقیت استثنایی برای در ساده ترین شکل، مدیریت استراتژیک فرایند مدیریت کسب و کار با هدف تحقق 

Farvardin 7, 1401 AP — در این تحقیق مفهوم مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با مزیت رقابتی مورد بحث قرار خواهد گرفت. با تشکر از آقای علی شایسته شجاعی که محتوای پژوهش را 

در بخش دوم، استراتژی‌های عمده و کلیدی سطح کسب و کار (رهبری هزینه و تمایز محصول) مورد بحث قرار گرفته و علاوه‌بر معرفی و بیان نکات با اهمیت در خصوص این 

در این رابطه و در ارتباط با مباحث استراتژیک گفتنی است که اینگونه مزیتها نمی شامل مدیران و نیروهای صف و ستاد اشاره کرد که می تواند منبع مزیت رقابتی 

Aban 11, 1393 AP — استراتژیست‏ها نمی‏توانند در انزوا برای شرکت‌ها و کسب‏وکارها تصمیم‏گیری کنند، بلکه باید اطلاعاتی را از سطوح تحلیل کلان‏ اقتصاد، صنعت و بازار با 

Mehr 19, 1400 AP — در ابتدا اگر با مزیت رقابتی آشنا نیستید، با مراجعه صفحه مزیت زنجیره تأمین مدیریت شده به قابلیت اطمینان، کاهش هزینه‌ها و زمان تولید منجر 

Khordad 8, 1398 AP — تحقق این امر، مستلزم تدوین استراتژی‌های مشخص و دقیق برای مدیریت دانش در سازمان است. سازمان‌ها باید ارتباط میان دانش و استراتژی را از طریق 

رابطه بین مزیت رقابتی پایدار و عوامل کلیدی موفقیت درصنعت دارو. نویسنده : محمدیان محمودی تبار، محمود ؛ جوانی، نیلوفر ؛. همایش : کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی ISI با ترجمه فارسی "تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی و مدیریت دانش بر مزیت رقابتی پایدار در دانشگاه های اردن"

بر اساس مدل مزیت رقابتی مایکل پورتر (Competitive Advantage) یک استراتژی رقابتی تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فناوری اطلاعات.

پایان نامه ارشد رشته مدیریت استراتژیک: بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی. ارسال شده در 7ام بهمن, 

حوزه های تخصصی: حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت استراتژیک تدوین استراتژی. تعداد بازدید : ۲۷۵۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۶۱.

by کریمی دستجردی · 2009 — سؤالی که اکثر محققان رشته مدیریت، سازمان و استراتژی به دنبال یافتن پاسخی برای ارتباط سازمان با ذی‌نفعان بیرونی و به عبارت دیگر، منشأ مزیت رقابتی را در 

by یزدانی · 2021 — مبانی نظری مدیریت استراتژیک، سه دیدگاه را در رابطه با دستیابی به مزیت رقابتی و موفقیت سازمان ها در رقابت بیان می کنند: دیدگاه محیطی، قابلیت های سازمانی و