پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری 29 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pptx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
32
هزار تومان
24
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، اهداف CRM، فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، CRM و چرخه عمر مشتري، رضايت مشتري، ارزش آفرینی برای مشتری، سه عامل ایجاد رضایت مشتری، استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف CRM
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان
چهار لحظه ی تعیین کننده در کسب و کار که تجربه ای به یادماندنی برای مشتری خلق می کند:
راهکارهای خلق ارزش برای مشتری
فرآورده های برتر
برتری در فرآورش
تمرکز بر مشتری نوازی
منابع
قسمتی از متن پاورپوینت:
اهمیت نقش مشتری در مدیریت یک شرکت در بیست سال گذشته افزایش یافته است. قابلیت های سازمانی شرکت، هم داخلی و هم خارجی از اهمیت فوق العاده ای جهت افزایش ایجاد ارزش مشتری برخوردار است. بنابراین مدیران باید در حال توسعه قابلیت هایی باشند که مشتری را به عنوان یک جزء کلیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش برای سازمان می دانند و این امر با تمرکز بر سه قابلیت استوار است که شامل: بازارگرایی( جهت گیری بازار) ، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد(Martelo et al, 2013).
ارزش افرینی برای مشتری، تعهد تلویحی سازمان به مشتریان با هدف فراهم آوردن مجموعه ای ویژه از ارزش ها برای آنها است. این خلق ارزش با ابزارهایی چون قیمت مناسب، کیفیت عالی، ایجاد حق انتخاب، راحتی و سرعت در خرید کالاها و خدمات و غیره تجلی می یابد.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری " می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
چطور میتونم فایل پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
Ordibehesht 1, 1399 AP — ارزش افرینی برای مشتری، تعهد تلویحی سازمان به مشتریان با هدف فراهم آوردن مجموعه ای ویژه از ارزش ها برای آن ها است. این خلق ارزش با ابزارهایی چون
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری(CR.
پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری · ۲۵٫۰۰۰ تومان · فروشگاههای اینترنتی · تغییرات قیمت · محصولات مشابه.
ﺑﯿﺎن ﻣﺪل ﻫﺎی اﺳﺘﻘﺮار داﻧﻠﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ ارﺗﺒﺎط و ارزش ﻃﻮل ﻋﻤﺮ ﻣﺸﺘﺮی در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ارزش آﻓﺮﯾﻨﯽ، رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻨﺪی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی -2.
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی, رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری در قالب pptx و در 29 اسلاید, قابل ویرایش, شامل مقدمه, مدیریت ارتباط ب?
پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری. قیمت: 22,000 تومان. توضیحات دانلود · پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط تمایلات رفتاری,رضایت مشتری,محتویات وب سایت, کیفیت خدمات,کیفیت خدمات
Aban 22, 1397 AP — دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل : مقدمه مدیریت
پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر رضایتمندی بهمن پس از پرداخت موفق می دریافت فایل پاورپوینت ارزش آفرینی رضایت مندی و دریافت فایل پاورپوینت ار
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری. ماموریت های CRM. 1- براي هر مشتري يك پرونده در سيستم ايجاد مي شود و كليه تماسها و سوابق بصورت ركوردهاي مستقل به پرونده
مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت
شاخصهای کلیدی عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری. رضایتمندی و وفاداری مشتریان و برنامههای مرتبط. ارزش مشتریان در طول دوره حیات آنها.
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدیریت ارتباط با
هدف از انجام پژوهش، مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان مراجعه کننده به اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی می باشد.
پاورپوینت ارزش آفرینی رضایت مندی و مدیریت ارتباط با پاورپوینت ارزش آفرینی رضایت مندی دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
افزایش درآمد حاصل از فروش · افزایش میزان موفقیت در روابط مشتریان · افزایش سود · افزایش میزان رضایت مشتریان · صرفه جویی در هزینه های اداری و بازاریابی و فروش · بهبود