پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص

پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص 24 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت ppt قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا جمعه 14 اردیبهشت


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل قوانين بنيادي مديريت بازار، برنامه ريزي بازاريابي، زمينه هاي برنامه ريزي بازاريابي، چگونگي تشخيص يک برنامه بازاريابي مناسب، منافع برنامه ريزي، تعريف برنامه ريزي بازاريابي، رابطه برنامه ريزي بازاريابي موسسه با برنامه ريزي مديريت مياني، مراحل اساسي در برنامه ريزي

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص، در قالب  ppt  و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

قوانين بنيادي مديريت بازار

برنامه ريزي بازاريابي

زمينه هاي برنامه ريزي بازاريابي

چگونگي تشخيص يک برنامه بازاريابي مناسب

منافع برنامه ريزي

  تعريف برنامه ريزي بازاريابي

رابطه برنامه ريزي بازاريابي موسسه با برنامه ريزي مديريت مياني

مراحل اساسي در برنامه ريزي

عوامل اثرگذار بر روي استراتژي بازاريابي موسسه

ماهيت و محتواي يك برنامه عملياتي بازاريابي

مراحل اجراي يک برنامه ريزي بازاريابي

دلايل ناکافي در پياده کردن برنامه

وجه تمايز خدمت با کالا

آميخته هاي بازاريابي براي خدمات

مشتري مداري در موسسات بيمه

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


سوالات احتمالی شما درباره پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص


چطور میتونم فایل پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها: