پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن

پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 34,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن 38 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


45 هزار تومان 34 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن می باشد

يکي از عوامل بسيار مهم در موفقيت شغلي، رضايت شغلي است که باعث افزايش کارآئي و نيز احساس رضايت فردي مي گردد. مطالعه رسمي رضايت شغلي با مطالعات "هاثورن " در اوايل سال هاي 1930 تاکنون رضايت شغلي بطور وسيعي مورد مطالعه واقع شده است. چرا رضايت شغلي اين قدر مورد توجه است؟ در اصل، رضايت شغلي به اين دليل اهميت پيدا کرد که طرفداران اوليه رويکرد روابط انساني تئوريسین ها و مديران را قانع کردند که کارگر خوشحال، کارگري سودآور است (کوزه چیان و همکاران،1382).

 

 

چستر بارنارد  (1950) عقيده دارد که رضايت شغلي باعث تداوم همکاري فرد و سازمان مي گردد. خشنودي هاي ويژه اي که انسان را بر مي انگيزد تا کوششهاي خود را به ياري يک سازمان روانه سازد از سودهاي مثبتي است که در برابر زيان هاي برخاسته از اين همکاري سرچشمه مي گيرد. به اعتقاد فرد لوتانز  (1987) رضايت شغلي يک حالت عاطفي مثبت يا خوشايندي است که حاصل ارزيابي از شغل يا تجارت شغلي اش مي باشد، رضايت شغلي نتيجه ادراک کارکنان است از آنچه که به نظرشان مي آيد و شغلشان آنرا بخوبي فراهم کرده باشد (به نقل از ایلماز و ارگان ، 2008).

 

 

در نتيجه آنچه از جمع آوري انديشمندان بر ميايد آنها رضايت شغلي نيروي انساني را بعنوان نتيجه و ثمره عوامل مختلف انگيزش کارکنان مي دانند و معتقدند که در نتيجه فراهم آمدن عوامل انگيزش کارکنان و اعمال آن¬ها، رضايت شغلي فراهم مي شود. سوالي که در اين رهگذر بايد مطرح شود اين است که آيا رضايت شغلي کارکنان آنان را به کار بهتر و بيشتر وادار خواهد کرد يا نه؟ پاسخ اين است که مطالعات و بررسي هايي که در اين زمينه به عمل آمده نشان داده است که رضايت شغلي تاثير بسزايي در پيشرفت روند کارکنان دارد ولي براي فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي ايجاد رضايت شغلي، اشکال مختلف اقدامات انجام مي پذيرد و اگر اين اقدامات تکراري باشد و براي جلب رضايت کارکنان از يک روش و يک اقدام استفاده شود و اين روش ها تکراري باشد از تاثير آن کاسته خواهد شد.

 

 

 

زيرا استفاده تکراري از اين يا آن عامل موجب کاهش رضايت شغلي و در نتيجه کاهش بازده کاري کارکنان خواهد شد.از سوي ديگر همه افراد در مواجه شدن با يک روش انگيزش، عکس العمل مشابهي نشان نميدهند يعني ممکن است گروهي از کارکنان با دريافت حقوق بيشتر به رضايت شغلي برسند و گروه ديگر از طريق ارتقا مقام و گروه ديگر با کسب شغل و مقامي که ايجاد شخصيت کند و سرانجام گروهي ديگر از طريق نيل به اهميت شغلي، مشارکت در تصميم گيريها و آرامش در محيط کار به رضايت برسند (مهداد، 1390).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 تعاریف نظری رضایت شغلی     9
 تعاریف عملیاتی رضایت شغلی      10
رضایت شغلی    13
مفهوم رضايت شغلي    14
پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی    16
بعضی از شاخص های روحیه    17
رضایت شغلی و عملکرد    18
رضايت شغلي و انگيزش    19
نظریه های رضایت شغلی    20
پیشینه پژوهش رضایت شغلی 
الف) تحقیقات خارج از کشور رضایت شغلی 
ب) تحقیقات انجام شده رضایت شغلی  در داخل کشور
منابع و ماخذ:    23


 


سوالات احتمالی شما درباره پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن


چطور میتونم فایل پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 34 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



به اعتقاد فرد لوتانز (1987) رضايت شغلي يک حالت عاطفي مثبت يا خوشايندي است که حاصل ارزيابي از شغل يا تجارت شغلي اش مي باشد، رضايت شغلي نتيجه ادراک کارکنان است از 

Esfand 9, 1399 AP — رضایت شغلی - پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن. یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی، رضایت شغلی است که باعث 

Bahman 25, 1400 AP — ﺑﺎ ورود ﺑﻪ ﭘﯿﺎﻣﺪﻫﺎی رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ و ﻋﺪم رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ و ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻫﺎی آن ﺳﺎﯾﺖ ﻣﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ رﺳﻤﯽ رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻫﺎﺛﻮرن در اواﯾﻞ ﺳﺎل ﻫﺎی.

رضايت شغلی است ؛بنابراين دراين مقاله سعی شده است تاثیررضايت شغلی برعملكرد سازمان مورد بررسی قراربگیرد. واژه. های کلیدی: رضايت شغلی. ،عملكرد،عملكرد سازمانی.

پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن. دسته بندی این مطلب: مدیریت نمونه ای دیگر از بهترین فایل ها با عنوان پیامدهای رضایت شغلی و عدم 

by راوری · 2013 — اوايل 1980 پرستاران شروع به ارائه نظريه های مهمی در مورد عوامل. پیشگويی كننده رضايت شغلی كردند ]2[. از زمان هرزبرگ )1959( مفهوم رضايت شغلی به صورت چشمگیری.

پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن | 32797. انتشار در 2022-03-17 | ویرایش در 2021-02-27 | توسط Siamak ADN.

نظريه هاي رضايت شغلي. عوامل مؤثر بر رضايت شغلي. پيامدهاي رضايت شغلي و عدم رضايت شغلي. رضايت شغلي. و عملكرد. رضايت شغلي. و مشتريان سازمان.

by نیک منش · 2019 — های تحقیق نشان داد که رضایت شغلی بر رفتارهای ضد تولید عدم. رضایت. شغلی. هستند . گاهی. نیز. پیامدهای. نارضایتی شغلی همچنین، این نظریه ادعا می.

پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی پیامد های رضایت وعدم رضایت شغلی. رفتن به سایت اصلی. هدف از این پایان نامه بررسی دیدگاهها و نظریه های رضایت شغلی و عوامل 

در اوايل دهه. 1930. شروع شد و از دهه. 1930. رضايت شغلي. گسترده مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت. در اصل رضايت شغلي به اين دليل اهميت پيدا كرد كه طرفداران.

به نظر می رسد که مدیران سازمان ها باید با آگاهی از این نظریه ها وبکار گیری مناسب و اقتضایی آنها ، در این موارد از ریزش بی دلیل سرمایه های سازمان جلو گیری نموده 

ﻫﺎي رﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠ. ﻲ ﻛﺎرﻛﻨﺎن و. ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ راﺑﻄ. ﻣﺔ. ﺴﺘﻘﻴﻢ. و ﻣﻌﻨﻲ. داري وﺟﻮد دارد . ﺑﺮاﺳﺎس اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه از اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ در. ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺗﺤﺖ ﺑﺮرﺳﻲ.

بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا حوزه های تخصصی: ۵. سطح رضایت شغلی اعضای هیات علمی بر اساس نظریه دو عاملی هرزبرگ. نویسنده: 

by خلفی · 2018 — برای آزمودن نظریه مشابهت از صفات مرکزی استفاده شد؛ به‌عبارت‌دیگر افراد دارای جهت بررسی پایایی مقیاس رضایت شغلی در پژوهش حاضر، ضرایب آلفای کرونباخ و 

مطالعه در زمینه علل و پیامدهای مهم نگرش کارکنان در خصوص رضایت شغلی یکی از جنبه های هدف این مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان با رویکرد توصیفی 

Bahman 14, 1399 AP — صاحب نظران رضایت شغلی را از دیدگاه های متفاوتی تعریف نموده اند از جمله: ای است که به این روش، روش بررسی نظریه ها و طرز تلقی گفته می شود.

Esfand 17, 1400 AP — هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی و پیامدهای آن با فرمت docx در قالب های روحیه رضایت شغلی و عملکرد رضایت شغلی و انگیزش نظریه های رضایت 

رضایت شغلی ۵ مفهوم رضایت شغلی ۶ ماهیت کار ۷ سرپرستی ۷ همکاران ۷ ترفیعات ۸ حقوق، مزایا ۸ پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی ۸ بعضی از شاخص های روحیه پایین 

بررسی تاثیر ابعاد رضایت شغلی بر انگیزش شغلی پرستاران بیمارستان، به همراه پرسشنامه های مربوطه، بخشی از مقدمه: درحال حاضر سیستمهای ارائه خدمات مراقبت بهداشت در