ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 145,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی 285 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
189
هزار تومان
145
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی می باشد
با توجه به اهمیت فناوری در ارتقای عملکرد صنایع دفاعی، مبادلات فناوری میان این صنایع بهعنوان مکانیزمی برای اکتساب فناوری و جلوگیری از دوبارهکاری، جایگاه ویژهای دارد. در این میان، فنبازار دفاعی ابزار مهمی در جهت افزایش تعاملات بنگاهها و اشاعه فناوری به حساب میآید.باتوجه به این موضوع، بررسی تجارب فنبازارهای دفاعی و مطالعه عوامل مؤثر در موفقیت آنها مورد توجه محقق قرار گرفت و تلاش شد عوامل مؤثر بر موفقیت یا عدم موفقیت فنبازارهای دفاعی مشخص گردد.
هدف از این کار پیداکردن راهکار یا راهکارهای برای ارتقای عملکرد فنبازارهای دفاعی بوده است تا از این راه موجبات افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاههای دفاعی فراهم گردد.
بدین منظور و از آنجا که فنبازارهای دفاعی شکل خاصی از نهادهاي ميانجي به حساب میآیند، ابتدا به بررسی مفهوم، کارکرد و جایگاه نهادهاي ميانجي در نظام علم، فناوری و نوآوری پرداخته شد و سپس با تمرکز بر فنبازار تلاش شد عوامل مؤثر در موفقیت نهادهاي ميانجي و بهویژه، عوامل مؤثر در موفقیت فنبازارها از طریق مرور ادبیات شناسايي شود.
نتیجۀ این کار، طراحی مدلی مقدماتی برای توصیف عوامل مؤثر در موفقیت فنبازارها بود. در ادامه، فعالیتهای تحقیق به بررسی موفقیت فنبازار دفاعی و عوامل مؤثر بر آن اختصاص یافت. این کار از طریق مصاحبه با گروهی از خبرگان آشنا با تجارب فنبازار دفاعی و تحليل محتوای متون مصاحبهها صورت گرفت.
فهرست مطالب
فصل اول طرح و کليات تحقيق 1
1-1 مقدمه 2
2-1 ضرورت تحقيق 2
3-1 بيان مسئله 5
4-1 اهداف تحقيق 6
5-1 سوالات و فرضيات تحقيق 6
6-1 مدل مفهومي تحقيق 8
7-1 روش تجزيه تحليل داده ها 13
8-1 مراحل انجام تحقيق 13
9-1 تعريف مفاهيم و واژگان اختصاصي طرح 14
فصل دوم مباني نظري پژوهش و مروري بر تحقيقات پيشين 16
1-2 مقدمه 17
2-2 مفهوم فناوری 18
3-2 بازار فناوری 20
4-2 نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري 22
5-2 ميانجيگري سيستماتيك 23
1-5-2 كاركردهاي سازمانهاي ميانجي 24
2-5-2 ميزان تمركز بر ميانجيگري 26
3-5-2 ارتباط با محيط نهادي 26
4-5-2 تأثير بر فرايند نوآوري 27
5-5-2 نقشهای نهادهای میانجی در تجاریسازی فناوری 28
6-5-2 نوعشناسي ميانجيهاي بازاريابي فناوري 30
1-6-5-2 نهادهاي اعطاي حق امتياز 30
2-6-5-2 کارگزاران مالکيت معنوي 31
3-6-5-2 برگزارکنندگان مزايدههاي مالکيت معنوي 31
4-6-5-2 نهادهاي تبادل برخط مالکيت معنوي 32
5-6-5-2 تأمين مالي به پشتوانه مالکيت معنوي 32
6-6-5-2 مشاوران مالکيت معنوي 32
7-6-5-2 بنگاههاي برونسپاري مالکيت معنوي 33
8-6-5-2 صندوقهاي يکپارچهساز مالکيت معنوي 33
9-6-5-2 صندوق تأمين مالي دعاوي حقوقي 33
10-6-5-2 انتقال فناوري 34
11-6-5-2 بانکهاي سرمايهگذاري مالکيت معنوي 34
12-6-5-2 بنگاههاي توسعه مالکيت معنوي 35
13-6-5-2 چند نکته تکميلي درباره نهادهاي ميانجي 35
6-2 فنبازار 36
1-6-2 ضرورت وجود فنبازار 36
2-6-2 مفهوم فن بازار 39
3-6-2 وظايف و کارکردهاي فن بازار 40
4-6-2 انواع فن بازار 41
5-6-2 تفاوت فن بازار با ساير بازارها 43
6-6-2 فنبازار، نظام نوآوري و نقش دولت 44
7-6-2 گستره خدمات فنبازار 47
8-6-2 مطالعات تطبیقی فن بازار در جهان 49
9-6-2 مطالعات تطبیقی فنبازار دفاعی در جهان 60
10-6-2 تجربه فنبازار دفاعی در جهان 64
11-6-2 دلایل موفقیت فنبازار در کشورهای غربی 67
12-6-2 مدلهاي پيادهسازي فن بازار 72
13-6-2 عوامل مؤثر بر موفقيت فنبازار 74
14-6-2 چارچوب تحلیلی برای ارتقای فنبازار 78
15-6-2 ذينفعان فنبازار 79
7-2 فن بازار در ايران 83
1-7-2 اسناد بالادستي 83
1-1-7-2 سند چشمانداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 84
2-1-7-2 ابلاغیه مقام معظم رهبری راجعبه سیاستهای کلی برنامه پنجم توسعه 84
3-1-7-2 قانون برنامه پنجم توسعه کشور 85
4-1-7-2 رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور 87
5-1-7-2 نقشه جامع علمی کشور 88
6-1-7-2 سیاستهای کلی علم و فناوری کشور 92
2-7-2 وضعيت کشور در زمينهي فن بازار 95
1-2-7-2 فنبازار دفاعی؛ تجربه فنبازار در وزارت دفاع و پش ن م 96
2-2-7-2 ویژگیهای فنبازار دفاعی 98
3-2-7-2 ضرورت تمرکز بیشتر بر جایگاه سکوهای فناوری در شکلگیری فنبازار 102
4-2-7-2 نقش موسسه در مبادلات فناوری ودجا 104
5-2-7-2 نهادهای میانجی و واسطهای نظام نوآوری ودجا 108
6-2-7-2 وضعیت فنبازار دفاعی در کشور از نگاه نهادی 111
7-2-7-2 پشتوانههای قانونی برای معاملات فناوری 112
8-2-7-2 سابقه فنبازار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 112
9-2-7-2 فنبازار منطقهایی؛ تجربه فنبازار در پارکهای علم و فناوری 113
10-2-7-2 کریدور نانو 113
11-2-7-2 تجربه فنبازار در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی 114
12-2-7-2 فنبازار پارک فناوری پردیس 114
3-7-2 محدوديتهاي فعاليت فنبازارها در ايران 114
1-3-7-2 محدوديتهاي فرهنگی 114
2-3-7-2 محدوديتهاي اقتصادی 115
3-3-7-2 محدوديتهاي قانونی 115
4-3-7-2 محدودیتهای نیروی انسانی 115
5-3-7-2 محدودیتهای دولتی و سیاستگذاری 115
4-7-2 پژوهشهاي انجام شده 116
1-4-7-2 مطالعۀ حسینی و سهرابی 116
2-4-7-2 مطالعۀ موحدی و طباطبایی 122
3-4-7-2 مطالعۀ صمدی و همکاران 123
8-2 جمعبندی ادبیات 125
فصل سوم روش تحقیق 127
1-3 مقدمه 128
2-3 نوع روش 128
3-3 مراحل انجام تحقيق 130
1-3-3 چارچوب مفهومی تحقیق 131
1-1-3-3 استخراج چارچوب از ادبیات 132
2-1-3-3 بررسی اکتشافی (مصاحبه) 135
2-3-3 عملياتي كردن (سنجش) مفاهيم 139
3-3-3 روش گردآوری دادهها 144
4-3-3 ابزار گردآوری دادهها 144
5-3-3 پایایی و روایی ابزار سنجش 144
6-3-3 جامعه و نمونه آماری 147
7-3-3 روش تجزیه و تحلیل دادهها 148
فصل چهارم تجزيه و تحليل يافته هاي تحقيق 150
1-4 مقدمه 151
2-4 تحلیل مصاحبهها 151
1-2-4 روایی و پایایی تحلیل محتوا 152
2-2-4 یافتههای تحلیل محتوا 156
3-4 تحلیل پرسشنامهها 156
4-4 آمار توصيفي متغيرهاي جمعيت شناختي تحقيق 161
5-4 تحليل عاملي تاييدي ( بخش اندازهگیری مدل) 165
1-5-4 تحليل عاملي تاييدي عامل موفقيت فنبازار 167
2-5-4 تحليل عاملي تاييدي عامل طرف عرضه 169
3-5-4 تحليل عاملي تاييدي طرف تقاضا 172
4-5-4 تحليل عاملي تاييدي سازوکارهاي داخلي فن بازار 174
5-5-4 تحليل عاملي تاييدي عوامل خارجي 176
6-4 تحليل مسير تاثيرگذاري عوامل مؤثر بر موفقيت فن بازار (بخش ساختاری) 179
1-6-4 ارزيابي مدل با اعداد معناداري t 180
2-6-4 معيار R^2 يا R Squares 182
3-6-4 معيار Q^2 182
4-6-4 معیار افزونگی 183
7-4 ارزیابی برازش بخش کلی مدل 183
8-4 ارزيابي تاثيرگذاري متغيرهاي ميانجي با آزمون سوبل 184
9-4 آزمودن فرضيهها 184
10-4 جمعبندی 187
فصل پنجم: جمعبندی و نتیجهگیری 190
1-5 مقدمه 191
2-5 نتایج حاصل از مرور ادبیات 192
3-5 نتایج تحلیل آمار توصیفی 193
4-5 نتایج تحلیل عاملی تأییدی 193
5-5 نتایج حاصل از تحلیل مسیر 195
6-5 نتایج و تفسیر آزمون فرضیههای تحقیق 195
7-5 نتایج حاصل از مصاحبه و تحلیل محتوا 196
8-5 نتایج بر مبنای مدل نهایی 198
9-5 پیشنهادهای تحقیق 198
1-9-5 پیشنهادهای اجرایی 198
2-9-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی 201
3-9-5 محدودیتها 201
4-9-5 نوآوری های تحقیق
پیوست اول: پرسشنامه 202
پیوست دوم: بررسی تاثیر عوامل بر موفقیت فنبازار از طریق رگرسیون چند متغیره 206
منابع 209
فهرست جدولها
1-1 فرضیههای تحقیق و پشتوانۀ ادبیاتی آنها 7
2-1 عملیاتی کردن مفاهیم 12
3-1 مراحل و ویژگیهای هر مرحله از تحقیق 14
1-2 نقش سازمانهای میانجی در توسعه تجاریسازی فناوری 29
2-2 نوعشناسی میانجیهای بازاریابی 35
3-2 فعالیتهای فنبازار 41
4-2 گستره خدمات فنبازار 47
5-2 ذینفعان فنبازار 80
6-2 پردازشهای رهنمودهای مقام معظم رهبری 85
7-2 بندهای مرتبط با موضوع فناوری و فنبازار در برنامه پنجم توسعه 86
8-2 رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور 87
9-2 پردازش نقشه جامع علمی کشور 88
10-2 سیاستهای کلی علم و فناوری 92
11-2 سود شرکتهای دفاعی 103
12-2 نقشها و نهادهاي نظام نوآوري ودجا بر اساس کارکردهاي مورد انتظار 109
13-2 پیشنیازهای ایجاد فنبازار 116
14-2 اولویتهای ایجاد فنبازار 117
15-2 فرضیههای تحقیق 122
1-3 فرآیند اجرایی تحقیق 131
2-3 عملیاتی کردن مفاهیم موجود 141
3-3 نتایج پرسشنامه مناسب بودن شاخصها 143
4-3 بررسی پرسشنامه به تفکیک هر زیرمجموعه 146
1-4 کدهای عوامل مؤثر در موفقیت فنبازار 152
2-4 کدهای میزان موفقیت فنبازارهای برگزارشده 152
3-4 فراوانی اشاره به عوامل مؤثر بر موفقیت فنبازار 153
4-4 موفقیت فنبازارهای گذشته 154
5-4 نتایج مقایسه کدگذاری ارزیابان در متون مصاحبه 155
6-4 معرفی متغیر وابسته مدل کسب موفقیت فنبازار دفاعی 159
7-4 معرفی متغیرهای میانجی مدل کسب موفقیت فنبازار دفاعی 160
8-4 معرفی متغیر مستقل مدل کسب موفقیت فنبازار دفاعی 160
9-4 توزیع پاسخدهندگان بر حسب سابقهکاری 161
10-4 توزیع پاسخدهندگان بر حسب تحصیلات 161
11-4 توزیع پاسخدهندگان بر حسب میزان آشنایی با فنبازار 162
12-4 توزیع پاسخدهندگان بر حسب گرایش تحصیلی 162
13-4 توزیع پاسخدهندگان بر حسب صنعت مطبوع 163
14-4 ترکیب پاسخدهندگان بر حسب میزان آشنایی پاسخدهندگان با فنبازار و صنعت مطبوع 164
15-4 توزیع پاسخدهندگان بر حسب سطح تحصیلات و گرایش تحصیلی 165
16-4 شاخصهای برازندگی مدل موفقیت فنبازار 168
17-4 شاخصهای برازندگی مدل اندازهگیری سازه عامل طرف عرضه 171
18-4 شاخصهای برازندگی مدل اندازهگیری سازه طرف تقاضا 173
19-4 شاخصهای برازندگی مدل اندازهگیری سازوکارهای داخلی 176
20-4 شاخصهای برازندگی مدل اندازهگیری عوامل خارجی 178
21-4 وضعیت اعداد معناداری t در مدل اولیه تحقیق 181
22-4 وضعیت اعداد معناداری t در مدل اصلاحی 182
23-4 مقادیر مرتبط با معیار Q^2 سازه مدل 183
پ-1 نتایج رگرسیون چند متغیره 206
پ-2 روابط استفاده شده برای رگرسیون چند متغیره 207
فهرست شکلها
1-1 مراحل توسعه چارچوب نظری 9
2-1 طرح اولیه روابط متغیرها 9
3-1 ارتباط متغیرها در مدلهای ساختاری 10
4-1 الگوی اولیه 11
1-2 بخشهای مختلف فنبازار ترکیبی 43
2-2 نمودار گردش کار فرآیند انتقال فناوری در نهاد انتقال و مبادله فناوری شانگهای 57
3-2 علت ظهور میانجیهای بازار فناوری و تاثیر آنها بر مبادلات فناوری 71
4-2 نظام نوآوری دفاعی 111
5-2 ارائه خدمات فنبازار به متقاضی فناوری 119
6-2 ارائه خدمات به عرضهکننده فناوری 120
7-2 مدل پیشنهادی فنبازار ملی 121
8-2 عوامل مؤثر بر موفقیت فنبازار 123
9-2 الگوی شبکهای فنبازار 124
1-3 مراحل توسعه چارچوب مفهومی 133
2-3 طرح اولیه روابط 134
3-3 ارتباط متغیرها در مدل 134
4-3 طرح تکمیلی 140
5-3 متغیرهای کمیت و کیفیت موفقیت فنبازار 141
1-4 مراحل تجزیه و تحلیل آماری 158
2-4 مدل تحقیق 160
3-4 تحلیل عاملی تأییدی اولیه موفقیت فنبازار در حالت t 167
4-4 تحلیل عاملی تأییدی موفقیت فنبازار در حالت t 167
5-4 تحلیل عاملی تأییدی فنبازار در حالت استاندارد 168
6-4 متغیرهای نهایی موفقیت فنبازار 169
7-4 تحلیل عاملی تأییدی اولیه طرف عرضه در حالت t 170
8-4 تحلیل عاملی تأییدی طرف عرضه در حالت t 170
9-4 تحلیل عاملی تأییدی طرف عرضه در حالت استاندارد 170
10-4 متغیرهای نهایی طرف عرضه 171
11-4 تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه طرف تقاضا در حالت t 172
12-4 تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت t 172
13-4 تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت استاندارد 173
14-4 متغیرهای نهایی طرف تقاضا 174
15-4 تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه سازوکارهای داخلی فنبازار در حالت t 174
16-4 تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فنبازار در حالت t 175
17-4 تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فنبازار در حالت استاندارد 175
18-4 متغیرهای نهایی سازوکارهای داخلی فنبازار 176
19-4 تحلیل عاملی تأییدی اولیه عوامل خارجی در حالت t 177
20-4 تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت t 178
21-4 تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت استاندارد 178
22-4 متغیرهای نهایی عوامل خارجی 179
23-4 مدل اولیه تحلیل مسیر در حالت t 180
24-4 مدل نهایی تحلیل مسیر در حالت t 181
25-4 خلاصهایی از مراحل تجزیه و تحلیل آماری 188
26-4 مدل نهایی تحقیق 188
سوالات احتمالی شما درباره ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی
چطور میتونم فایل ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 145 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻓﻦ ﺑﺎزار دﻓﺎﻋﯿﺒﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻫﻤﯿﺖ ﻓﻨﺎوری در ارﺗﻘﺎی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺻﻨﺎﯾﻊ دﻓﺎﻋﯽ، ﻣﺒﺎدﻻت ﻓﻨﺎوری. ﻣﯿﺎن اﯾﻦ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﮑﺎﻧﯿﺰﻣﯽ ﺑﺮای اﮐﺘﺴﺎب ﻓﻨﺎوری و ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی 15 pages
هدف از این کار پیداکردن راهکار یا راهکارهای برای ارتقای عملکرد فنبازارهای دفاعی بوده است تا از این راه موجبات افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاههای دفاعی
ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی - مدیریت - docx. فهرست مطالب. دانشجوی عزیز، در این قسمت فهرست عناوین موجود در
پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی. دید کلی : هدف از این پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل
Ordibehesht 2, 1401 AP — docxمدیریت+دانلود با لینک مستقیم285 هدف از این پایان نامه ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی می
پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی. فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار
پرسشنامه ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی. رفتن به سايت اصلي. در این تحقیق از دو ابزار مصاحبه و پرسشنامه
مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی. فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار
Mehr 2, 1398 AP — هدف از این مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی می باشد مشخصات فایل
مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی. lonoshop.ir. 1 روز پیش. مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای
ارتقاء. سطح. مبادالت. فناوری. به حساب. میآید،. لذا. مسئلة. اصلی تحقیق. شناسایی مولفه. ها. ی ا. ثرگذار بر. شکل گیری فن بازار و ارائه مدل پیشنهادی مبادالت.
by اکبری · 2016 — نظر به اهمیت فناوری در صنایع دفاعی و تاثیر آن در اقتدار و امنیت کشور، اکتساب فناوری در این صنایع، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، مبادله فناوری
Ordibehesht 31, 1401 AP — 169152 |docx مدیریت+مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی. مشخصات محصول دسته مدیریت حجم
طراحی الگوی عوامل درونسازمانی مؤثر بر موفقیت سازمانهای پژوهش و فنآوری در از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تأثیرپذیری
ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری
ارائه الگوی مدیریت راهبردی در سازمان های حاکمیتی- کسب و کاری با استفاده از در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی (1400); شناسایی عوامل تاثیرگذار
ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری
پرسشنامه ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی پرسشنامه فن بازار دفاعی پرسشنامه فناوری در صنایع دفاعی پرسشنامه
مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی دانلود مسئلۀ این تحقیق عدم موفقیت فنبازار دفاعی بوده و محقق تلاش