عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن

عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن 65 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن می باشد

این پایان نامه در مورد کارآفرینی است و در آن عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن تشریح می شود.سازمان ها براي رسيدن به اهداف خود در محيط پيچيده، پويا و رقابتي نياز به نوآوري هاي سازماني دارند که از طريق استراتژي هاي مختلفي قابل حصول است. امروزه شناسايي مديران با پديده کارآفريني سبب شده که تمايل به ايجاد روحيه کارآفريني به عنوان يک استراتژي براي افزايش توانايي نوآورانه کارکنان براي  تسهيل دسترسي به اهداف سازمان مورد تأکيد قرارگيرد.

 

 

رويکردهاي مختلفي در طراحي استراتژي هاي کارآفريني سازماني در ادبيات کارآفريني وجود دارد که به دومورد زير اشاره مي شود:

 


الف) استراتژي ايجاد کارآفريني سازماني: اين استراتژي افراد کارآفرين را شناسايي و با گماردن آن ها در جايگاه مورد نظر تلاش مي کند تا فرآيند کارآفريني در سازمان اتفاق بيافتد. کارآفرين، ايده اي را پرورش داده و سايرکارکنان ومنابع سازمان را به سوي استفاده از يک فرصت بسيج و ترغيب مي کند که سرانجام منجر به تکميل و اجراي تفکر دردرون سازمان مي شود.

 

 


ب) استراتژي ايجاد سازمان هاي کارآفرين، اين استراتژي بستر سازماني مناسب براي جذب و رشد  کارآفرينان فراهم مي کند. بستر مناسب نياز به تغييرات ساختاري، فرهنگ سازماني، حمايت مديريت، تشکيل تيم هاي کارآفرينانه و در نتيجه ايجاد يک بينش و فهم مشترک در بين مديران وکارکنان را به وجود مي آورد. چنين سازماني بطور مستمر ايده هاي خلاق و نوآورانه توليدکرده و شاهد اجراي آن خواهد بود و در نهايت به يک سازمان پيشرو تبديل مي شود(کوراتکو و مونتاگو، 1990: 84).

 

 


احساسات و انگيزه اوليه در کارآفرينان، هيجان و شور علاقه و تعهد مي تواند عامل کليدي موفقيت آن ها باشد. کارآفرينان با خدمت خود و سازمان و جامعه اي که در آن کار و زندگي مي کنند، باعث خشنودي مشتريان خود مي شوند. زيرا آن ها استقلال طلب و هدف گرا در ايده هاي خود هستند و نسبت به پاداش ها و قدرداني هاي ديگران واکنش نشان مي دهند. آنها به روابط با ديگران اهميت قائل مي شوند و ايده هاي  خود را رهبري و هدايت مي کنند و اين موارد بارز موفقيت رشد و توسعه کاري کارآفرينان را رقم مي زند. موارد مشابه در اين راستا را مي توان سبک حل مسئله و خلق راه حل هاي جديد براي مسائل گوناگون، پندگيري از خطاهاي گذشته، قدرت تصميم گيري بالا، ريسک پذيري و مهارت هاي سازماني برشمرد، که هرکارآفريني براي توفيق بيشتر در امور خود بايد آنها را درخود وجودي خود جستجو کند (کوراتکو و هاتجس، 2001 ، به نقل از رحیمی، 1385: 100). 

 

 

 

 


فهرست مطالب
مفهوم کارآفرینی    
2-7)مفهوم کارآفرین    
2-8) اهمیت کارآفرینی    
2-9)انواع کارآفرینی    
2-10)سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی    
2-10-1) دوره اول: ( قرن 15 و 16 میلادی، صاحبان پروژه های بزرگ    
2-10-2) دوره دوم: قرن 17 میلادی، مخاطره پذیری)    
2-10-3) دوره سوم: (قرون 18 و 19 میلادی و اوایل قرن بیستم متمایز کارآفرینان از دیگر بازرگان صحکه اقتصاد    
2-10-4) دوره چهارم: (دهه های میانی قرن بیستم میلادی- نوآوری    
2-10-5) دوره پنجم:دوران معاصر( از 1980 تا کنون) رویکرد چند جانبه    
2-11)نظریه های کارآفرینی    
2-11-1) نظریه های اقتصادی     
2-11-2)نظریه های اجتماعی و روان شناسی    
2-11-3) نظریه های مدیریت    
2-12) ویژگی های کارآفرینان    
2-13)ویژگی های روانشناختی    
2-13-1) خلاقيت    
2-13-2) انگیزه پیشرفت      
2-13-3) ریسک پذیری    56
2-13-4) کنترل درونی     57
2-13-5) استقلال طلبی    58
2-14) عوامل موثر در ايجاد روحيه کارآفريني در سازمان ها    59
2-15)موانع کارآفرینی در سازمان ها    60
2-15-1) ماهیت سازمان های بزرگ    60
2-15-2) فقدان استعداد کارآفرینانه     61
2-15-3) شیوه های نادرست پاداش     61

منابع
 


سوالات احتمالی شما درباره عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن


چطور میتونم فایل عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



ب) استراتژي ايجاد سازمان هاي کارآفرين، اين استراتژي بستر سازماني مناسب براي جذب و رشد کارآفرينان فراهم مي کند. بستر مناسب نياز به تغييرات ساختاري، فرهنگ سازماني 

گرایش ها واندیشه های موجود در سازمان می توانند با استناد به (رابطه ) ونه (ظابطه )موجبات ارتقای خویش را فراهم آورند ،این امر باعث کاهش روحیه خلاقیت ونوآوری و 

by شهریار دادبخش · 2020 — داده شود تا روحیه. کارآفرینی در کارکنان شکل بگیرد و محیطی کارآفرینانه در سازمان ایجاد شود بررسی. های. صورت. گرفته،. اهمیت. رتبه. بندی. عوامل. موثر.

تعریف کارآفرینی کار آفرینی فرایندی از ارائه اندیشه های تازه و نو، بهره گیری باشد، در این سازمانها استعداد و ایده های کارکنان سرمایه ی اصلی سازمان است.

ترويج روحيه اي کارآفريني و توسعه فرهنگ راه اندازي کسب و کارهاي شخصي از يک سو، در نوشتار حاضر عوامل موثر در ايجاد سازمان هاي کارآفرين و کارآفرين سازماني 

امروزه سازمان ها نه تنها، به پرورش رفتار کارآفرینانه جهت رقابت موفق در این ایجاد روحیه کارآفرینی در درون سازمان های بزرگ است (عابدی، 1381، 116-115).

امروزه کارآفرینی یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران سازمانها محسوب می و توسعه گرا موجب پرورش روحیه کارآفرینی و ایجاد محیط کارآفرینانه در سازمانها می 

docxمدیریت+دانلود با لینک مستقیم65 هدف از این پایان نامه عوامل موثر در ایجاد روحیه کارآفرینی در سازمان ها و بررسی نظریه های آن می باشد دانلود عوامل موثر در 

by الوانی · 2017 — ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ و اﯾﺠﺎد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ ﺑﺮ ﮐﺴﯽ ﭘﻮﺷﯿﺪه ﻧﯿﺴﺖ . ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﻋﺼﺮ ﺳﺎزي ﺳﺎزﻣﺎن و ﺷﮑﻞ دﻫﯽ ﺑﻪ ﺣﯿﻄﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎ از ﻃﺮﯾﻖ ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﺑﺮرﺳﯽ ﻓﺮﺻ. ﺖ ﻫﺎي.

نتايج حاصل از این پژوهش نشان داد میانگین مؤلفه های کارآفرینی سازمانی در شعب بانک ملی بالاتر 2-14) عوامل موثر در ايجاد روحيه کارآفريني در سازمان ها, 59.

چکیده مقاله: مهم ترین عامل توسعه در هر جامعه ای، عامل انسانی می باشد و برای نیل به توسعه متوازن و پایدار، تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و مورد نیاز بخش های 

ﻬﺎﯾﺖ اﯾﻦ ورودي ﻫﺎ ﺑﺎ اﺻﻮل دﻫﮕﺎﻧﻪ ﻧﻈﺮﯾﻪ. دﯾﻮﯾﺪازﺑﺮن و ﺗﺪﮔﺎﺑﻠﺮ ﺟﻬﺖ ﮐﺎر آﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي دوﻟﺘﯽ ﺑﺮرﺳﯽ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ . ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ ﺑﺮرﺳﯽ اﯾﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺎ اﺻﻮل.

بررسی نظریه های پیرامون کارآفرینی از طریق توسعه روحیه کارآفرینی در سازمانها می‌توان بر موانع موجود بر سر راه انعطاف پذیری، رشد و نوآوری فائق آمد.

1 - بررسی تأثیر کارآفرینی و نوآوری بر رشد اقتصادی: رهیافت داده های تابلویی سازمان‌ها دارد؛ از سویی دیگر، عوامل متعددی بر فرایند توسعه کارآفرینی سازمانی 

by جمال عبداللهی · 2012 — روحیه کارآفرینی دانشجویان فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و مؤلفه‌های که جدیدترین این نظریات تأکید دارند که توسعه صنعت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی، 

by سهامی · 2014 — اﺑﺰار ﮔﺮدآوري داده ﻫﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎي اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺷﺪه ارزﺷﯽ ﺷﻮارﺗﺰ ، ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﮔﺮﺟﯿﻮﺳـﮑﯽ . ام ، ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺳﻬﺎﻣﯽ، ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻗﺘﺼﺎدي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻧﯿﺎز.