دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن

دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 46,250 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن 115 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت فرمت قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


61 هزار تومان 46 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه بررسی دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و تشریح مدلهای آن می باشد

این پایان نامه در مورد کارآفرینی سازمانی می باشد که در آن به بررسی دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و تشریح مدلهای آن می پردازیم.پس از مفهوم شناسی کارآفرینی و انواع کارآفرینی،به تشریح ضرورت کارآفرینی در سازمان می پردازیم . بعد از آن فرآیند کارآفرینی سازمانی رو بصورت کامل تشریح می کنیم.در یکی از مباحث مهم به بررسی دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان پرداخته می شود. .انواع مدل های کارآفرینی سازمانی نیز یکی از  در آخر مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

ضرورت كارآفريني در سازمان

  امروزه بسياري از شركت‏ها به لزوم كارآفريني شركت پي برده‏اند. در واقع اين گونه تغيير گرايش در استراتژي، در پاسخ به سه نيازي است كه بر شركتها تحميل گرديده است:
1) افزايش سريع رقباي جديد
2) ايجاد حس بي‏اعتمادي نسبت به شيوه‏هاي مديريت سنتي در شركت‏ها
3) خروج بهترين نيروهاي كار از شركت‏ها و اقدام آنها به كارآفريني مستقل

 

 


  در خصوص نخستين مورد، يعني رقابت بايد اشاره نمود كه اين عامل با شتابي كه در سالهاي اخير به خود گرفته تمامي شركت‏ها را به ستوه آورده و حتي صنايعي را كه در فناوري‏هاي پيشرفته  فعاليت دارند نيز امروزه با رقباي بسياري مواجه نموده است. سرعت نوآوري و ارائه محصولات جديد به قدري سرعت يافته كه تغييرات، ابتكارات و بهبودها به امري عادي در بازارهاي فروش تبديل شده است. از اين رو شركتها يا بايد به نوآوري بپردازند يا اينكه محكوم به فنا مي‏باشند.

 

 

 

دوم اينكه با توجه به حركت سريع محيط به سوي پيچيدگي بيشتر و عدم پايداري در شرايط محيطي و بازار، شيوه‏هاي سنتي مديريت نمي‏تواند پاسخگوي اينگونه چرخشهاي شديد در محيط بوده و عدم تطبيق سريع آن با شرايط تصميم‏گيري در چنين محيط‏هاي جديدي، نوعي بي‏اعتمادي را نسبت به سبكهاي مديريت سنتي ايجاد نموده است.

 

 

سومين مشكل، ترك شايسته‏ترين افراد شركت براي اقدام به كارآفريني مستقل مي‏باشد. از علل اصلي تشويق افراد به ترك شركت‏هاي خود مي‏توان به پاداشهاي حاصل از كارآفريني مستقل همچون رفاه اقتصادي و اجتماعي، شهرت و استقلال در تصميم‏گيري اشاره نمود و همين عوامل سبب مي‏شود تا كاركنان جوان و با سابقه شركتها بيش از پيش به كارآفريني ترغيب شوند.

 

 

 

از سوي ديگر، شكل‏گيري بازارهاي سرمايه به صورت يك صنعت نوين و تمايل آن به سرمايه‏گذاري مخاطره‏آميز  سبب شده تا كارآفرينان با سهولت بيشتري نسبت به گذشته براي تحقق فكرها و اجراي پروژه‏هايشان به منابع مالي دست پيدا كنند. به طور كلي پيشرفت سريع دانش و فناوري، تغيير روندهاي جمعيت‏شناختي  همچون افزايش سطح تحصيل، اشتغال زن و مرد به كار در خانواده‏ها، و افزايش طول عمر و سالخوردگي جمعيت، و حضور اثربخش بازارهاي سرمايه و آشنايي بيش از پيش مديران با پديدة كارآفريني سبب گرديده تا گرايش به كارآفريني در استراتژي شركت‏ها شديداً مورد تأكيد قرار گيرد (Fry,2001:72). 


 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1 مقدمه    13
2-2 مفهوم كارآفريني    15
3-2 نوع‏شناسي كارآفريني    25
1. كارآفريني پايدار    24
2. كارآفريني اشتراكي :    25
3. كارآفريني مدني :    25
4. كارآفريني پاسخگو :    25
1. كارآفريني فردي    26
2. كارآفريني درون سازماني    27
3. كارآفريني سازماني يا سازمان‏هاي كارآفرينانه    28
4-2 ايجاد سرمايه؛ حاصل كارآفريني سازمانی    34
جدول 1-2: سير تاريخي ابداع واژه‏ها در خصوص القاي كارآفريني در سازمان‏ها    37
5-2 ضرورت كارآفريني در سازمان    37
6-2 سير تطور كارآفريني در سازمان    38
7-2 مفهوم كارآفريني سازماني    43
8-2 فرآيند كارآفريني سازماني    45
9-2 موانع كارآفريني سازماني    47
ماهيت سازمان‏هاي بزرگ    45
- نياز به سودهاي كوتاه مدت    47
- فقدان استعداد كارآفرينانه    47
- شيوه‏هاي ‏نادرست پاداش    47
10-2 دیدگاهها و رویکردهای کارآفرینی    50
1-10-2 كارآفريني از ديدگاه اقتصاددانان    50
2-10-2 كارآفريني از ديدگاه محققين علوم رفتاري    61
3-10-2 كارآفريني از ديدگاه دانشمندان مديريت    66
11-2 انواع مدلهاي كارآفريني    76
- مدلهاي محتوايي    78
- مدلهاي فرآيندي    78
الف) فرآيند رويدادي    79
شكل 1-2 فرآيند شكل گيري فرآيند كارآفريني    80

منابع    


سوالات احتمالی شما درباره دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن


چطور میتونم فایل دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 46 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



بعد از آن فرآیند کارآفرینی سازمانی رو بصورت کامل تشریح می کنیم.در یکی از مباحث مهم به بررسی دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان پرداخته می شود. .انواع 

این پایان نامه در مورد کارآفرینی سازمانی می باشد که در آن به بررسی دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و تشریح مدلهای آن می پردازیم.

هدف از این پایان نامه بررسی دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و تشریح مدلهای آن می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات115حجم381744 کیلوبایت فرمت فایل 

ارائه مدلی برای پیگیری نظام تحول اداری با رویکرد مدیریت نوآوری بررسی اثر سیاست های سرمایه گذاری در نوآوری بر سطح دانش سازمان، با استفاده از رویکرد 

ارایه مدل شهود کارآفرینی سازمانی در بانک ملی ایران از دیدگاه جامعه شناسی سازمان ها کلیدواژه ها: نظریه داده‌بنیاد بانکداری ایران کارآفرینی سازمانی.

by بهزادی · 2014 — کارآفرین. هویتی. مستقل. وو. یژگی. هاي. مشخص. دارد. و. از آنجا که سازمان است، بررسی. کر. ده. اند. و. دربارة. چگونگی. تقویت. ویژگی. هاي. کارآفرینانه.

ها مزایا و مضرات مالکیت خانوداگی را برای کارآفرینی بین المللی با رویکردی خطی بررسی و گرایش به رشد مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا مدل مفهومی تحقیق ارائه 

by M Zivdar · 2020 · Cited by 1 — متون علمی حوزۀ مطالعاتی ـ پژوهشی کارآفرینی، به بررسی دیدگاه های اندیشمندان برجستۀ حوزه های اقتصاد. و کارآفرینی در این خصوص پرداخته شده است. در رویکرد عرضه و 

هدف از اجراي پژوهش حاضر، بررسي مولفه هاي موثر بر کارآفریني کارکنان ستادي نظریه عوامل موثر بر کارآفریني سازمانی بر اساس مدل جوهانسون.

امروزه کارآفرینی یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران سازمانها محسوب می شود . انواع مدلهای کارآفرینی و عوامل موثر بر کارآفرینی و نقش راهبردی مدیریت و 

by حميد كاكائی · 2021 — پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی ها با رویکرد معادال یکی از عواملی که نقش مهمی در توسعه کارآفرینی سازمانی دارد، سرمایه های انسانی 

بهبیان دیگر، بررسی عوامل مهم و موثری چون مدل کسب و کار دیجیتال، استراتژی نوآوری چگونه ارزشهای محلی و دیدگاه های بومی بر هویت و مسیر فعالیتهای کارآفرینی 

by زیویار · 2017 — ﺳﺎزﻣﺎن. ﻫﺎي ﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺑـﻪ. دﻟﻴـﻞ ﻧﻘﺸـﻲ ﻛـﻪ در ﺗﻘﻮﻳـﺖ. ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪل. ﺳﻪ. ﺷﺎﺧﮕﻲ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻮاﻧﻊ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺑﭙﺮدازد.

by A Ghavami · 2019 · Cited by 2 — 39 عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسب وکارهای سازمانی -شناسایی شده در این مدل ها- پاسخگوی نیاز سازمان های فناوری بنیان نبوده و