پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا 102 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پروپوزال ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود
این پروپوزال در مورد کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی می باشد که به ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا می پردازد.
امروزه بخش اعظم و اساسی خدمات ترافیکی به رانندگان و شهروندان (به عنوان مشتریان خدمات پلیس راهنمایی)، درحوزه حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر، هدایت ترافیکی و... تحت پوشش پلیس راهنمائی و رانندگی انجام می شود. در این تعامل مستمر نحوه ارائه خدمات و کیفیت خدمات از اهمیت ویژه ای برای مشتریان و پلیس راهنمایی برخوردار است.
افزایش تقاضا برای خدمات امنیتی و انتظامی از سوی جامعه از یک طرف، و محدودیت-های پرسنلی، تجهیزاتی و بودجه ای، از طرف دیگر سازمان های پلیس را به سوی بهبود خدمات سوق داده است (Barnet, 1994). یکی از اهداف اصلی و مهم سازمان راهنمایی و رانندگی، کیفیت خدمات است. کمیّت و کیفیت خدمات مورد انتظار هزاران شهروندی است که روزانه تحت عنوان راننده و یا صاحبان بنگاه های باری و مسافری به طور مستقیم به ادارات راهنمایی و رانندگی مراجعه می کند و یا در سطح شهرها و جاده ها با پلیس مواجه می شوند. برای نمونه می توان به صدور 1986049 فقره انـواع کارت گواهی نامه رانندگی در سال 93، اشـاره کرد.
مسئله اساسی آن است که آیا راهور مدلی برای کیفیت خدمات خود دارد تا بر اساس آن خدمات ارائه شده خود را ارزیابی کند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدام اند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟
فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق . 1
1-1 مقدمه . 2
2-1 بیان مسأله . 3
3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق . 4
4-1 پرسش های تحقیق 5
5-1 معرفی مدل مفهومی تحقیق . 6
6-1 تعاریف نظری و عملیاتی 7
1-3 روش اجراي پژوهش
2-3 پرسش های تحقیق .
3-3 هدف های تحقیق
4-3 نقشه راه تحقیق
5-3 جامعه آماری و نمونه آماری .
6-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .
1-6-3 شیوة تجزیه و تحلیل کیفی
2-6-3 شیوة تجزیه و تحلیل کمی .
7-3 روش گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پژوهش .
8-3 روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه .
9-3 ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها .
10-3 اعتبارسنجی مدلهای اندازهگیری
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)
فهرست منابع و مآخذ .
فهرست شکل ها
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق . 138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها . 141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور 160
فهرست جداول
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق 132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق 133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق . 133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی 135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها 144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدلهای اندازهگیری 154
جدول 7-3: شاخصهای روایی، پایایی 155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک . 157
سوالات احتمالی شما درباره پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
چطور میتونم فایل پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
این پروپوزال در مورد کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی می باشد که به ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا می پردازد. امروزه بخش اعظم و اساسی خدمات ترافیکی به
فایل ورد ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در
پژوهش حاضر از نظر هدف، توسعه ای است و به ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان ناجا می پردازد. بدین ترتیب محقق به
25. 4. 2022 — ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﺎﻣﻊ اﺳﭙﯿﻨﻮال ﭘﺮوﭘﻮزال و ﻃﺮح ﺗﻔﺼﯿﻠﯽ اراﺋﻪ اﻟﮕﻮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻧﺎﺟﺎ -3. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﺎﻣﻊ - ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ
پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت جامع مدیریت ارتباط با شهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان هدف از این مقاله ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی
پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا. هدف از این پروپوزال ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی
هدف از این پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در شرکتهای پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت جامع
2. 4. 2022 — پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
دریافت پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا. مدیریت کیفیت جامع,مدیریت ارتباط با شهروندان,کیفیت خدمات الکترونیک,مدیریت کیفیت در سازمانهای
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان راهنمای انجام مطالعات خدمات جنبی آماده دریافت می باشد پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا.
پاورپوینت جامع آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جهت رشته آموزشی در قالب 234
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﺎﻣﻊ - ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺷﻬﺮوﻧﺪان - ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ - ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ در. ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎی دوﻟﺘﯽ - ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ - ﻣﺪل ﻣﻨﺎﺳﺐ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت
7. 4. 2022 — برای مشاهده موارد مرتبط با پاورپوینت کاربرد GIS در طرح تفصیلی شهری روی عنوان آن پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
27. 1. 2022 — برای مشاهده موارد مرتبط با پاورپوینت بررسی ضرورت ارائه خدمات بهداشت روان به پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا. هدف از این پروپوزال ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی
2. 7. 2019 — در طرح تحقیق آمیخته اکتشافی این تحقیق ابتدا از طریق روش تحقیق کیفی اطلاعات مورد نیاز در مورد تدوین الگوی مفهومی اخلاق حرفه ای گردآوری شده و
24. 2. 2018 — پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه
30. 6. 2021 — این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (