مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا 38 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pdf قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این مقاله ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود

زمینه و هدف: پلیس راهنمایی و رانندگی خدمات ترافیکی زیادی را به شهروندان ارائه می‌کند، با این حال علیرغم پیشرفت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف هنوز مدلی برای سنجش کیفیت خدمات این پلیس تخصصی وجود ندارد. هدف مقاله حاضر ارائه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران است. 

 


روش‌شناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می‌باشد که روایی آن از طریق خبرگان و پایایی آن از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ به میزان 95/. تایید شده است.

 

جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و تهران بزرگ است که 200 نفر از آنان به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. داده‌ها با استفاده از روش تحلیل عاملی تأییدی هر یک از ابعاد و مؤلفه‌های مدل کیفیت با استفاده از نرم‌افزار اسمارت پی.ال.اس مورد آزمون قرار گرفتند. یافته: یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که اگر چه مدل‌های مختلفی برای سنجش کیفیت خدمات وجود دارد، اما مدل مناسب کیفیت خدمات راهور باید مدلی ترکیبی با محوریت حفظ ارزش های اسلامی‌باشد. 

 

 

نتیجه‌گیری: مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای سیزده بعُد (ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخگویی به شهروندان، پاسخگویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فناوری اثربخش) است.

 

 

 

 

 


سوالات احتمالی شما درباره مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا


چطور میتونم فایل مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف مقاله حاضر ارائه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران است. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و تهران بزرگ 

برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، 

Ordibehesht 9, 1401 AP — ﻧﻈﺎم ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺮ اراﺋﻪ اﻟﮕﻮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻧﺎﺟﺎ ﻣﻌﺮﻓﺖ و ﺻﻔﺎ و اراﺋﻪ اﻟﮕﻮ در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ اﺑﻌﺎد ﻣﺪل ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت راﻫﻮر، ﺑﺎ اﻟﻬﺎم از.

این نوشتار جهت مبانی نظری کیفیت خدمات سازمان راهنمایی و رانندگی می باشد که در آن پژوهش ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مورد بررسی قرار می گیرد.

این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. مقاله نشریه ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود. در بخش مطالعه اسنادی از کتب و مجلات تخصصی 

فهرست منابع و مآخذ . فهرست شکل ها شکل 1-3: نقشه راه تحقیق . 138 شکل 2-3: مدل روش تحلیل 

Ordibehesht 2, 1401 AP — pdfمدیریت+دانلود با لینک مستقیم38 هدف از این مقاله ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی 

این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت 

در این تحقیق با بررسی وضعیت موجود مدیریت استعدادها در یگان های ویژه ناجا با ارائه الگوی راهبردی برای پرورش استعداد ها و سطح عملکرد فرماندهان و مدیران در 

دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی مدلي براي بهبود کيفيت خدمات در دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي شهر اصفهان با استفاده از مدل کانو.

هدف از این پروپوزال ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود مشخصات فایل تعداد 

Farvardin 8, 1401 AP — حقیقت گرانبهاترین چیزی مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا است که ما داریم مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مارک تواین.

این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت 

بررسی نگرش مراجعان درباره کیفیت خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ۱۱ ارائه الگوی رهبری فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: سبک رهبری مرنا FullText.

Ordibehesht 5, 1401 AP — در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ دو ﺷﯿﻮه ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ (ﭘﯿﻤﺎﯾﺸﯽ) و روش اﺳﻨﺎدی (ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ای) ﺑﺮای ﮔﺮدآوری. داده ﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.

توجه به فناوری اطلاعات و الگوهای تعالی سازمانی، به مثابه سرمایه های مهم سازمانی، در این مقاله، تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات در تعالی سازمان و کیفیت 

برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، 

Ordibehesht 9, 1401 AP — هدف از این مبانی نظری ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود مشخصات فایل 

Tir 9, 1400 AP — این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد