پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا 55 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پرسشنامه ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود

روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش 
در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود. در بخش مطالعه اسنادی از کتب و مجلات تخصصی مدیریت کیفیت و سایر منابع نشریات معتبر تخصصی و جستجوی اینترنتی مرتبط با موضوع راهنمایی و رانندگی استفاده می گردد. در بخش مطالعات میدانی با حضور در مکان جامعه آماری از ابزار مشاهده و پرسش نامه و همچنین اسناد و مدارک تخصصی سازمانی استفاده می شود.

 

 

پرسش نامه پژوهش حاضر توسط محقق با الهام از پرسش نامه های موجود مدل های سنجش ابعاد کیفیت خدمات ساخته شده است، بدین صورت که محقق با در نظر گرفتن حساسیت موضوع تحقیق در جامعه ی موردنظر و توجه به نیازها، ارزش ها و شرایط خاص محیط تحقیق (راهور) برای سنجش ابعـاد کیفیت برگرفته از مدل مفهومی تحقیق و ادبیات موضوع مؤلفه هایی برای سنجش هر یک از ابعاد در غالب پرسش نامه طراحی نموده است. پرسش نامه ساخته شده، بر اساس روش هایی روان سنجی گردید که در ادامه روش ساخت ابزار و ویژگی های روان سنجی ابزار (روایی و پایایی) آورده شده است.(داخل فایل خریداری شده)

 

 

 

 

 

 

چکیده پرسشنامه ارائه مدل مدیریت کیفیت خدمات در ناجا:

مولفه : دارد
منبع : دارد
روایی  و پایایی : دارد
نمره گذاری و مختصات : دارد
نوع فایل : word (قابل ویرایش )
تعداد ابعاد: 13
تعداد مولفه: 65

تعداد سوالات : 100 سوال
 

 


سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا


چطور میتونم فایل پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا. پرسشنامه مدیریت کیفیت خدمات پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع پرسشنامه مدیریت کیفیت زنجیره تامین پرسشنامه مدیریت کیفیت 

برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، 

پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود.

در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود. در بخش مطالعه اسنادی از کتب و مجلات تخصصی 

هدف از این پروپوزال ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شوداین پروپوزال در مورد کیفیت 

این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش‌نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت 

روش‌شناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می‌باشد که روایی آن از طریق خبرگان و پایایی آن از طریق 

دید کلی : هدف از این مبانی نظری ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود 

پرسشنامه شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک · مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا · تحقیق خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، 

این پژوهش ضمن بررسی تأثیر ارائه خدمات دفاتر پلیس+10 بر رضایتمندی مشتریان، اقدام به دفاتر بوده که پرسشنامه استاندارد مدل کانو در بین آن‌ها توزیع گردیده است.

Ordibehesht 23, 1401 AP — هدف از این مقاله ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود.

ﻧﻈﻴﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈ. ﺎر ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﻧﺤﻮه اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت. ) ﻛﻪ. ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ از دﻳﺪ ﻣﺪﻳﺮان ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻧﺎﺟﺎ. ﭘﻨﻬﺎن ﻣﺎﻧـﺪه ﺑﺎﺷـﺪ؛ ﺗـﺄﺛﻴﺮ ﻣﻨﻔـﻲ در ﺗﺤﻘـﻖ.

این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت 

55 docx مدیریت پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا docx+55+مدیریت دریافت پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا هدف از این پرسشنامه ارائه الگو 

این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت 

by کشاورزی · 2018 — پژوهشگر مركز تحقیقات ناجا الگوهای متفاوتی در زمینۀ فرایندهای مدیریت دانش وجود دارد. هر ایی از قبیل میزان نوآوری و رشد، افزایش كیفیت خدمات و كاالها،.

ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد که روایی آن از طریق خبرگان و پایایی آن از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ به میزان 95/. تایید شده است. جامعه آماری تحقیق 

۱. تحلیل ارتباط ساختارسازمانی ناجا با چابکی سازمان در ارائه خدمات انتظامی(مورد مطالعه:دانشگاه علوم انتظامی). نویسنده: علی باباییان انسیه رضایی. تعداد بازدید :