پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان 24 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
40
هزار تومان
30
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان می باشد
چکیده پرسشنامه رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان:
مولفه : دارد
منبع : دارد
روایی و پایایی : دارد
نمره گذاری و مختصات : دارد
نوع فایل : word (قابل ویرایش )
تعداد ابعاد: 5
تعداد سوالات پرسشنامه: 27 سوال
فرایند اجرای تحقیق
در این تحقیق ابتدا با بررسی ادبیات تحقیق و بر اساس مساله بیان شده ، متغیرهای اصلی تحقیق شناسایی شده و فرضیه ها بر اساس چهارچوب نظری و مدل تحقیق شکل گرفتند. سپس داده های مورد نیاز برای سنجش گردآوری شده و اندازه گیری متغیرهای فوق به وسیله پرسشنامه و به صورت میدانی از شرکت های بیمه شهرستان رشت جمع آوری شده، تبدیل به امتیازات مربوط شده و برای تجزیه و تحلیل با استفاده از نرم افزارهای SPSS19 وlisrel8.2 آماده گردیدند. در ادامه با محاسبه مشخصه ها ی توصیفی متغیرها و جداول مربوطه ، توزیع صفت ها بررسی و در نهایت به آزمون فرضیه ها و ارایه مدل نهایی اقدام شد.
3-5) ابزار گردآوری داده ها
یکی از ابزارهای رایج تحقیقات برای جمع آوری داده ها، پرسشنامه می باشد. پرسشنامه مجموعه ای از سوال هاست که در آن از پاسخ دهنده خواسته می شود نظر خود را نسبت به آن ها ارایه نماید. در تحقیق حاضر به منظور استفاده ازدیدگاههای کارکنان و مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت از پرسشنامه استفاده شد و طیف پاسخی مورد استفاده در آن طیف لیکرت 5 تایی از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم به شرح جدول (3-1) بوده است:
جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی
طیف کلی کاملا مخالفم مخالفم متوسط موافقم کاملا موافقم
ارزش عددی 1 2 3 4 5
این پرسشنامه حاصل مطالعات کتابخانه ای و کمک و راهنمایی متخصصان می باشد.در ضمن این پرسشنامه شامل 27 سوال بسته است که متغیرهای عملیاتی تعریف شده را مورد سوال قرار می دهد. سهم هریک از مولفه ها و زیر سازه های آن به شرح جدول( 3-2)است. در این تحقیق از پرسشنامه استاندارد استفاده خواهد شد.
جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه
ردیف متغيرهاي مورد بررسي شماره سؤالات در پرسشنامه منبع سوال پرسشنامه
1 ابهام نقش 5-1 Rizzo et al. (1970)
2 تعارض نقش 13-6 Rizzo et al. (1970)
3 رضایت شغلی 19-14 Weiss et al. (1976)
4 تعهد درک شده کارکنان 23-20 Vilares & Coelho(2001)
5 رضایت مشتری 27-24 Jeon & choi(2012)
سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان
چطور میتونم فایل پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
چکیده پرسشنامه رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان: در این تحقیق ابتدا با بررسی ادبیات تحقیق و بر اساس مساله بیان شده ، متغیرهای اصلی تحقیق
هدف پژوهش حاضر بررسي بين رضايت مشتري با رضايت شغلي کارمندان و عملکرد رضايت شغلي (JDI), چک ليست ارزيابي و تحليل عملکرد سازمان و پرسشنامه رضايت مشتري بود.
به گونه ای که یک مشتری ناراضی نه تنها ممکن است برای دریافت خدمت به سازمان های دیگری مراجعه کند، بلکه تجربه ناخوشایندش را نیز با دیگران به اشتراک می گذارد؛ از
قدم اول جلب رضایت مشتریان، به دست آوردن رضایت شغلی کارکنان. با این اوصاف اگر بخواهیم بگوییم شما به عنوان مدیر کسب وکارتان باید به افزایش رضایت شغلی کارکنانتان
به منظور سنجش رضايت شغلی از پرسشنامه مینه سوتا استفاده گرديد.جامعه آماری اين تحقیق كلیه كاركنان اين وزارتخانه با. مدرک تحصیلی كارشناسی و باالتر بوده كه
پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای
Mordad 19, 1400 AP — اینجاست که اندازهگیری و ارزیابی اشتیاق شغلی یا تعلق خاطر کارکنان بهعنوان یکی از تعلق خاطر با رضایت کارکنان و منابع انسانی متفاوت است.
در اين مدت 89 پرسشنامة رضايت شغلي و 366 پرسشنامة رضايت مشتري در هتلهای منتخب به طور كامل تكميل شد. تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها با استفاده از آمار
در این فرم به محیط کاری، ارتباطات، مزایا، انتظارات، آزار و اذیت و ارزیابی مدیر مدیریت ارتبط با مشتریان: بررسی میزان رضایتمندی از خدمات و محصولات
همكار گرامي با سلام و احترام ضمن تشكر از زحمات جنابعالي / سركارعالي پرسشنامه حاضر جهت سنجش رضايتمندي شما از حوزه هاي امورعمومي، مديران، همكاران حوزه خود و
Ordibehesht 23, 1401 AP — خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آ ن
بررسی رابطه رضایت شغلی با رضایت از زندگی در کارکنان _ توسط شفیع زاده ﺑﻪ اﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮر دو ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺳﻨﺠﺶ رﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﻲ وﻳﮋه ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺑﺎﻧﻚ و رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ
پرسشنامه رایگان مولفه های رضایت شغلی – پرسشنامه رایگان. احساس مثبتی است که پس از ارزیابی. رضایت شغلی کارکنان و تاثیر آن بر رضایت مشتریان.
by میرزایی · 2013 — مهمترین سرمایه و ابزار رقابتی هرسازمانی جهت ارائه خدمات بهتربه مشتریان، کارکنان آن میباشد؛ از این رو شناخت رضایت شغلی آنان اهمیت اساسی دارد. این مطالعه با
از نمونه های آماری خواسته شده بود تا با استفاده از مقیاس 5 ارزشی لیکرت به دیدگاه خود در مورد اهمیت هر یک از سؤالات وزن دهند. به این ترتیب که اگر سؤال مذکور از
Tir 24, 1400 AP — رضایتمندی کارکنان یکی از معیارهای اصلی ارزیابی احساسات کلی محیط کار در نظر گرفته میشود. اندازهگیری رضایت کارکنان، تعیین نیازها و انگیزههای