مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان 99 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان شرکت بیمه می باشد
خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آ ن ، به طور دقیق تحلیل، درك و مدیریت شود(کانجی و وینی ،2001 ،12).براي بهبود سطح رضایتمندي مشتریان ضروري است که ابتدا سطح فعلی رضایت مشتریان معين شود یعنی سازمان باید بداند که مشتریان چقدر احساس رضایت می کنند(فسی کوا ،2004،ص84).
در سازمان ها ي خدماتي نقش نيروي انساني مخصوصاً كاركناني كه در تماس مستقيم با مشتريان هستند، براي ارائه خدمت با كيفيت در مقايسه با شركت ها ي توليدي از اهميت بيشتري برخوردار است چرا كه، كاركنان جهت ارائه خدمات با مشتريان در تعامل بوده و كيفيت اين تعامل متمايز كننده سازمان هاي برتر از ساير سازمان هاست (نوري،1382،ص45). رضايت شغلي به عنوان حالت هيجاني لذت بخش تعريف شده است كه از ارزيابي، واكنش عاطفي و نگرش فرد نسبت به شغل ناشي مي شود رضايت شغلي به لذت بردن از كار،انجام بهتر كار،اشتياق و شادماني در خصوص كار ،و پاداش مناسب گرفتن به خاطر تلاش هاي فرد اشاره مي كند.
رضايت شغلي چند بعدي است آن شامل چندين بعد مجزا مانند رضايت از دستمزد،فرصت هاي ارتقا،امنيت شغلي و اهميت/چالش شغل است)بلوچ،2009،ص67 . ( رضايت شغلي و تعهد سازماني دو مورد از با نفودترين نگرش ها در مورد كار هستند كه كه در ادبيات كار و سازمان بررسي شده اند. تعهد سازماني به خاطر تمايل به حفظ نيروي كار قوي براي محققان و سازمانها مهم است. محققان و متخصصان به درك عواملي كه تصميم كاركنان را براي ماندن يا ترك كردن يك سازمان تحت تاثير قرار مي دهد،شديدا علاقمند هستند(قره چی به نقل از ويليامز،2004،ص21).
باتوجه به مطالب گفته شده حال سوال این است چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟بدین منظور در این تحقیق به بررسی رابطه بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری در شرکتهای بیمه شهرستان رشت می پردازیم.
فهرست مطالب
فصل دوم
2-1) رضایت مشتری 14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري 16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني 19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري 20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری 22
2-2)اهمیت رضایت مشتری 24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 35
2-2) تعهد درک شده کارکنان 38
2-2-1) تعاریف تعهد 41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 43
2-3) رضایت شغلی 46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 48
2-3-3) رضایت و انگیزش 49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 52
2-3-6) امنیت شغلی 53
2-3-7) فرآیند ارزیابی عملکرد 54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 55
2-4-3) شرایط مناسب کاری 55
2-4-4) همکاران مساعد 56
2-4-5) تناسب شغل بافرد 56
2-4-1)تعریف واژه تعارض 58
2-4-1-1) تعارض نقش 58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی 59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل 60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 61
4-2-4) فرایند تعارض 61
2-5) ابهام نقش 69
2-6-1) پژوهش های داخلی 72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی 73
منابع
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان
چطور میتونم فایل مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
توضیحات کامل : خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک
مبانی نظری و پیشینه تحقیق محیط مدرسه 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه محیط مدرسه مبانی نظری محیط مدرسه پیشینه تحقیق محیط مدرسه پیشینه داخلی محیط مدرسه
در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی
by زمانیان · 2016 — هدف این مطالعه ارزیابی ارتباط بار کاری ذهنی اساتید با رضایت شغلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه وابسته به وزارت علوم میباشد. مواد
پیشینه پژوهش و مبانی نظری رضایت شغلی,مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری,مبانی نظری بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت
ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی راﺑﻄﻪ رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. داﻧﻠﻮد ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ارزﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن -4.
پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت
ارتباط - مبانی - مشتری - بیمه - رضایت - نظری - کارمندان - شغلی - رضایت - شرکت - دسته: بیمه تعداد صفحه:94 فرمت: doc دانلود مبانی نظری رشته بیمه ارتباط رضایت
راﺑﻄﻪ ﺑﻴﻦ رﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﻲ و ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻳﻜﻲ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت اﺳﺎﺳﻲ و از ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﻣﻬﻢ در ﻋﻠﻢ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ و ارﺗﺒﺎط اﻳﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺎ ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ. اﺳﺖ . - 3. ﻣﺒﺎﻧﻲ. ﻧﻈﺮي.
گروه علمی پژوها در راستای کمک به شما دانشجویان و محققان محترم اقدام به جمع آوری ادبیات و مبانی نظری متغیرهای مختلف تحقیق نموده است.
شغل فرد ایجاب می کندکه او با همکاران و سرپرستان رابطه متقابل داشته باشد، مقررات و سیاست های سازمان را رعایت و اجرا نماید. این بدان معنی است که ارزیابی فرد
این را هم میدانیم که یکی از علتهای قرارگرفتن درس رفتار سازمانی در دوره MBA در همهجای دنیا، کمک به افزایش رضایت شغلی کارکنان سازمانها و کسب و کارهاست. با این
(مقیمی، 1386، ص 365) مسلما رضایت شغلی در رفتار عملی کارمندان اثر بسزایی دارد و به نحو مؤثری اثر خود را در شغل فعلی، کارا بودن، اثربخش بودن و آمادگی جهت ارتقاء
7 days ago — خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آ ن
Dey 7, 1399 AP — مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری. mp3-sound.ir 2-3-5) رابطه مدیر با کارمند. 52 2-3-7) فرآیند ارزیابی عملکرد. 54.
هدف پژوهش حاضر بررسي بين رضايت مشتري با رضايت شغلي کارمندان و عملکرد رضايت شغلي (JDI), چک ليست ارزيابي و تحليل عملکرد سازمان و پرسشنامه رضايت مشتري بود.
Shahrivar 14, 1399 AP — رضایت از شغل همچنین با سطح حریم خصوصی کارکنان سازمانی در ارتباط است. رضایت شغلی سبب میشود فرد احساس لذت کرده و ارزیابی مثبتی از تجارب
Dey 13, 1400 AP — در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت
به منظور سنجش رضايت شغلی از پرسشنامه مینه سوتا استفاده گرديد.جامعه آماری اين تحقیق كلیه كاركنان اين وزارتخانه با. مدرک تحصیلی كارشناسی و باالتر بوده كه
اين مفهوم و موضوع. [. رضايت شغلي. ] چنان با. اهميت و موضوعي اصلي در از جمله اين عوامل، مي توان به صفات كارگر و كارمند، نوع كار، محيط كار و روابط انساني