کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن

کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن 50 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه بررسی مدل ها و مولفه های کارآفرینی سازمانی با تاکید بر موانع آن می باشد

این پایان نامه در مورد کارآفرینی سازمانی است که کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن تشریح خواهد شد.در ابتدا در مورد کارآفرینی و امواج و انواع آن صحبت می شود.مدل های معروف کارافرینی کامل تشریح می شوند.فرآیند کارآفرینی سازمانی و موانع و محدودیت های آن بررسی می شود . در آخر نیز بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی آورده می شود.

 

 


مطالعات متعددی نیاز به بازآفريني و كاراتر ساختن و مؤثرتر ساختن دولت و وارد ساختن ساز و کارهای بازار به بخش دولتي، بهبود خلاقيت و توسعه فرهنگ هاي ريسك پذير را مورد بحث و بررسي قرار داده اند و بدين ترتيب اصطلاح كارآفريني سازماني بخش دولتي را معرفي كرده اند. به همين ترتيب، كارآفريني سازماني نيز شاخص ها و موضوعات متعددي را شامل مي شود و در نتيجه تحت تأثير عوامل مختلفي قرار مي گيرد. بنابراين، ضروري است تا ضمن شناخت و دسته بندي اين عوامل، وضعيت مطلوب و مناسب آنها براي ارتقاي كارآفريني سازماني مورد بررسي قرار گيرد (حسین پور و زارعی وش، 1389، 173). كارآفريني در حل تعدادي از مشكلات همچون افزايش سريع رقباي جديد، ايجاد حس بي اعتمادي نسبت به شيوه هاي مديريت سنتي در سازمان ها، خروج بهترين نيروي كار از سازمان ها و اقدام آنها به كارآفريني مستقل ايجاد شده است.

 

 

 

 

 كارآفريني سازماني اقدامي است كه اگر سازمان بخواهد به رشد خود تا بينهايت ادامه دهد، ضروري است. ضرورت كارآفريني سازماني عمدتاً ناشي از ناسازگاري و واكنش كند سازمان هاي متوسط و بزرگ نسبت به تغييرات روزافزون، سريع و پيچيده و نامطمئن محيط است. با توجه به اهميت بحث كارآفريني سازماني در دنياي امروز، در ايران به بحث كارآفريني (به ويژه در سازمان هاي دولتي) توجه كمتري شده و زمينه هاي مورد نياز براي آن فراهم نشده است. با توجه به اينكه بسياري از كشورهاي پيشرفته و توسعه يافته جهان طي 25 سال گذشته با انجام تحقيقات گسترده و بكارگيري اين مقوله توانسته اند به پيشرفت و توسعه اقتصادي و اجتماعي نائل گردند، ضرورت دارد كه در ايران نيز تحقيقات هدفمندي در اين زمينه صورت گيرد تا بتوان مسائل و مشكلات را شناسايي و با ايجاد الگوها و مدل هاي علمي براي پياده سازي اين فرآيند در سطح سازمان هاي دولتي از مزاياي آن در توسعه همه جانبه كشور استفاده نمود (حسین پور و زارعی وش، 1389، 174).  

 

 

 

با توجه به تاکیدی که بر اهمیت کارآفرینی سازمانی صورت گرفته است، تحقیق حاضر بر آن است تا تاثیر عوامل موثر را بر آن بررسی نماید. بدین منظور از مدل ارائه شده در تحقیق «فینی و همکاران» (2012) استفاده گردید.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- مقدمه    17
2-2- کارآفرینی    17
2-3- ویژگی های کارآفرینان    18
2-4- سه موج در کارآفرینی    20
2-5- انواع كارآفريني    23
2-6- کارآفرینی سازمانی    23
2-7- مدل هاي كارآفريني سازماني    26
2-7-1- مدل كارآفريني سازماني كورنوال و پرلمن    26
2-7-2- مدل كارآفريني سازماني اكهلس و نِك    27
2-7-3- مدل كارآفريني سازماني كوراتكو و همكاران    28
2-7-4- كارآفريني سازماني تامپسون30
2-8- شاخص هاي مناسب در انتخاب كارآفريني سازماني    31
2-9- فرآیند کارآفرینی سازمانی    32
2-10- موانع و محدودیت های كارآفريني سازماني    34
2-11- عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی    37
2-11-1- انگیزش    38
2-11-2- مهارت های فردی    39
2-11-3- حمایت محیطی ادراک شده    40
2-11-4- پویایی محیطی ادراک شده 40
2-11-5- نگرش    41
2-11-6- هنجارهای ذهنی    42
2-11-7- کنترل رفتاری ادراک شده    42

منابع و مآخذ
الف- فارسی    
 ب- انگلیسی    


 


سوالات احتمالی شما درباره کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن


چطور میتونم فایل کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی. سال انتشار: 1396. محل انتشار: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و 

بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان رشت)-امروزه سازمان ها نه تنها، به پرورش رفتار کارآفرینانه . پایان نامه.

از این رو بررسی و شناخت عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی میتواند در فرایند اثربخشی به روحیه کارآفرینی در سازمان کمک شایانی نماید. با توجه به این مهم و خلاء 

پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی توسط فینی و دیگران در سال (2012) طراحی شد.و سوالات پرسشنامه بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت.

در آخر نیز بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی آورده می شود. مطالعات متعددی نیاز به بازآفريني و كاراتر ساختن و مؤثرتر ساختن دولت و وارد ساختن ساز 

بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در 110صفحه با فرمت Word

نتایج به دست آمده از آزمون فرضیه ها نشان می دهد که نگرش، هنجارهای ذهنی و همچنین کنترل رفتاری ادراک شده به طور مستقیم بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تاثیر دارند.

چکیده بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان رشت) : امروزه سازمان ها نه تنها، به پرورش رفتار کارآفرینانه جهت رقابت 

Bahman 20, 1399 AP — پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی · متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی 

Esfand 24, 1399 AP — دانلود بخشی از متن کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن : دید کلی : هدف از این پایان نامه بررسی مدل ها و مولفه های کارآفرینی 

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی بانک های خصوصی شهرستان رشت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.Sc.) رشته 

by فاطمه یاری · 2021 — این است که کارآفرینی و. عوامل موثر بر آن. منجر به افزایش. کارائی اقتصادی. می. شود،. نوآوری را به بازار. کار و تولید می. آورد، مشاغل جدید.

ﭼﻜﻴﺪه. زﻣﻴﻨﻪ و ﻫﺪف. : ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﻧﻮآوري و ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در داﻧﺸﮕﺎه. ﻫﺎي ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ. ﻛ. ﺸﻮر ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮي ﺳﻪ ﺷﺎﺧﮕﻲ ﺗﻮﺳﻌﻪ 

Farvardin 9, 1401 AP — در آخر نیز بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی آورده می شود. مطالعات متعددی نیاز به بازآفرینی و کاراتر ساختن و مؤثرتر ساختن دولت 

کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری بررسی عوامل موثر بر تمایل 

کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن | 56208. انتشار در 2022-03-08 | ویرایش در 2020-12-08 | توسط Siamak ADN. این صفحه از سایت tech.boldping.ir به 

بررسی همبستگی مدیریت استعداد و هوش سازمانی با تمایل به کارآفرینی بررسی عوامل موثر بر تمایل دانشجویان دختر رشته کشاورزی به کارآفرینی: مطالعه موردی استان 

رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی. عنوان : بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی. (مطالعه موردی: بانک های خصوصی شهرستان رشت).