کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن 75 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
53
هزار تومان
41
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن می باشد
اگرچه بعضی از محققان معتقدند که وجود رابطه منفي بين ساختارهای سازمان های بزرگ با كارآفريني سازماني حاكي از آن است كه ساختارهاي مكانيك موجود، قادر به پيشرفت در زمينه ي كارآفريني سازماني نخواهند بود(خنیفر، وکیلی، 1387؛ وینکر و همکاران، 2008). اما با این حال، وجود مزایای فراوان کارآفرینی سازمانی در سازمان های بزرگ و از پیش تاسیس شده، محققان را از جستجوی کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک تر غافل کرده است(زهرا و همکاران، 2009) به گونه ای که تا مدت ها، مفهوم کارآفرینی سازمانی به صورت انحصاری در فضای کسب و کارهای بزرگ مطالعه می شد(کریر، 1994؛ موریس، کوراتکو، 2002؛ وینکر و همکاران، 2008) و شرکت های کوچک در این زمینه محروم بودند چرا که اطلاعات کم تری از ایجاد این مفهوم در این سازمان ها موجود است(کریر، 1994؛ وینکر و همکاران، 2008).
چنانچه کریستین(2004) آن را ابتکار شرکت های از پیش تاسیس شده برای به کارگرفتن کارآفرینی می داند. ولی امروزه و به طور کلی، محققین معتقدند که رفتارها و دیدگاه های کارآفرینانه برای رشد و موفقیت شرکت ها در هر اندازه ضروری است(بارینگر، بلودرن، 1999). بنابراین بکارگیری این مفهوم برای شرکت های کوچک و متوسط درست به اندازه ضرورت بکارگیری آن در شرکت های بزرگ است(فاربر، 1999؛ کریر، 1994، کریستین، 2004؛ موریس، کوراتکو، 2002). هرچند ماهیت خاص شرکت های کوچک ممکن است توسعه و عملیاتی کردن کارآفرینی سازمانی را متفاوت کند(کریر، 1994)
امروزه شرکت های کوچک و متوسط در همه سطح جهان توسعه پیدا کرده اند(اسد سعدی، افتخار، 2011؛ راجا، کومار، 2008) و نقش اقتصادی و اجتماعی پررنگی را در جهان ایفا می کنند(فاربر، 1999)؛ اما با این حال، هنوز در ادبیات این بخش، یک تعریف جامع و مورد پذیرش همگان از این شرکت ها ارائه نگردیده است(اسد سعدی، افتخار، 2011؛ زاتزالو، گری ،2000). بسیاری از محققان این موضوع را به دلیل استفاده از معیارهای مختلفی که در تعریف این شرکت ها استفاده می شود، می دانند(اسد سعدی، افتخار، 2011؛ سمیع زاده، چهارسوقی، 1388؛ معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي، 1388).
به طوری-که این معیارها از یک کشور به کشور دیگر از جهات مختلف متفاوت است(حسنقلی پور، آقا زاده، 1384؛ زری باف، شفیع خانی، 1385). تعريفي كه بانك سرمايه گذاري و صندوق سرمايه گذاري اروپا در مورد شركت هاي كوچك و متوسط ارائه داده ، در ادبيات اقتصادي جهان مقبول تر از بقیه تعاریف قرار گرفته است و به عنوان يك تعريف استاندارد مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين تعريف كه آخرين بار در سال 2003 مورد بازنگري و تعديل قرار گرفته است، شركت ها براساس سه خصوصيتِ تعداد كارمندان، حجم معاملات و ارزش كل دارايي ها تقسيم بندي شده اند(معاونت برنامه-ريزي و امور اقتصادي، 1388)
فهرست مطالب
1-1- شرکت های کوچک و متوسط: 1
1-1-1- مفهوم شرکت های کوچک و متوسط 1
1-1-2- چالشهای شرکت های کوچک و متوسط 4
1-1-3- جایگاه شرکت های کوچک و متوسط در محیط امروزی 8
1-2- کارآفرینی 11
1-2-1- تاریخچه کارآفرینی 11
1-2-2- مفهوم کارآفرینی 13
1-3- کارآفرینی سازمانی 17
1-3-1- تعاریف کارآفرینی سازمانی 17
1-3-2- کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط 23
1-3-3- مزایای کارآفرینی سازمانی در شرکتهای کوچک و متوسط 24
1-3-4- مدلهای کارآفرینی سازمانی 27
1-4- پیشنه تحقیق 44
1-4-1- پیشینه داخلی 44
1-4-2- پیشینه خارجی 48
1-5- نتیجه گیری 50
2- منابع 64
سوالات احتمالی شما درباره کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن
چطور میتونم فایل کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
توضیحات کامل : اگرچه بعضی از محققان معتقدند که وجود رابطه منفي بين ساختارهای سازمان های بزرگ با كارآفريني سازماني حاكي از آن است كه ساختارهاي مكانيك موجود،
Ordibehesht 2, 1401 AP — docxمدیریت+دانلود با لینک مستقیم75 هدف از این پایان نامه کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن می باشد دانلود
مزایای استفاده از خدمات شرکتهای مدیریت صادرات در راهبردهای توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط حوزه های تخصصی: ۲. رابطه بین نوع ساختار سازمانی و کارآفرینی
در همین راستا، کارآفرینی سازمانی[4] یکی از شیوههایی است که سازمانهای امروزی به خصوص شرکتهای کوچک و متوسط[5] به آن توجه میکنند. مفهومی که در سال 1970 برای اولین
کارآفرینی سازمانی فرآیندی است که سازمان طی می کند تا همه کارکنان بتوانند در و همچنین تشریح موضوعاتی پیرامون شرکت های کوچک و متوسط و ویژگی ها و مزایای
دراین نوشتار، ضمن بررسی ویژگیهای صنایع کوچک و متوسط به نقش نوآوری دراین شرکتها پرداخته ایم. مقدمه شرکتهای تولیدی کوچک داراییهای نا محسوس قابل ملاحظهای دارند
by زارعی · 2016 — های. کوچک و متوسط ت، بازارمحوری، کارآفرینی سازمانی و مزیت رقابتی محوری یکی از جنبه. های. فرهنگ. سازمان. ی است که در آن کارکنان باالترین.
واژههاي كليدي: کسب و کار های کوچک و متوسط ، رشد اقتصادی ، کارآفرینی اقتصادانان و نظریه پردازان سازمان ها و تشکیلات صنعتی ، در توجیه این تغییرات نظریه
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻛﺎرﺑﺮد ﻛـﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ را در ﺳـﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي ﺑﺨـﺶ دوﻟﺘـﻲ اﻳـﺮان ﻣـﻮرد ﺑﺮرﺳـﻲ ﻗـﺮار. ﻣﻲ. دﻫﺪ . ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮر وﺿﻌﻴﺖ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ در ادارات ﻣﺮﻛـﺰي ﺳـﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي
Dey 18, 1396 AP — کارآفرینی و ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط به عنوان موتور محرکه توسعه های پایین، توسعه های منطقه ای، توسعه های سازمانی شرکت های متکی بر
by A Tavazoeifar · 2019 · Cited by 1 — کارآفرینی دیجیتال، بررسی دقیق فناوری های دیجیتال و. ویژگی های منحصربه فرد آن در شکل دادن به فعالیت ورود سازمان های کوچک و متوسط به کسب وکار الﻜترونیک از.
by درینی · 2015 — دنبال بررسي عوامل داخلي و فاكتورهای شخصي مربوط به فرد كارآفرین و مالک در سازمانهای كوچک و متوسط و كارآفریني همانگونه كه در مدل مفهومي نيز شرح داده ش.
مقاله: عموما مشاهده شده است که نوآوری و کارآفرینی با شرکت های کوچک آغاز می به کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه شده است: از نظر پینکات سازمان های بزرگ در
رسی ارکان و اصول تئوریهای کارآفرینی مفاهیم پایه بررسی انواع مدل کسب و کار سازمانهای برند )گوگل فیسبوک دیجی کاال اسکایپ نت برگ و . کوچک متوسط بزرگ.
by سیده هنگامه رضوی · 2019 — امروزه. در. نظریات. رشد. و. توسعه. اقتصادی. نوآوری. در. فرآیند. تولید. یکی. از. مهم. ترین. عوامل. تعیین. کننده. توسعه. یافتگی. و. رشد. بلندمدت. اقتصاد.
ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی و بررسی ابعاد و مدل های آن با تاکید بر عوامل کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن رفتن به سايت
بیشک شرکتهای کوچک و متوسط تأثیر انکارناپذیری بر اوضاع اقتصادی هرکشوری دارد. این شرکتها، بخش عمده ای از موفقیت خود را مرهون بکارگیری کارآفرینی در سازمانهای خود
در همین راستا، کارآفرینی سازمانی[4] یکی از شیوههایی است که سازمانهای برای همه شرکتها از جمله شرکتهای کوچک و متوسط مهم و حیاتی است و مزایای زیادی از جمله