مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان 200 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
57
هزار تومان
44
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این مبانی نظری مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود
سيستم هاي مديريت كيفيت (QMS) ، به منظور تضمين سطح كيفيت و برآورده ساختن انتظار مشتري در سازمان استقرار مي-يابند. توجه به ايجاد سازوكارهايي كه منجر به رضايت مشتريان شود، زيربناي سيستم هاي مديريت كيفيت به شمار مي آيد. لازمه تحقق چشم انداز در بخش راهنمایی و رانندگی، تأمین کمی و کیفی خواسته های ترافیکی مردم است. زیرا شهروندان به خدمات راهنمایی و رانندگی نیاز مبرم دارند و انتظار دارند این نیازمندی با کیفیت تأمین شود.
پلیس برای پاسخ به نیازهای ترافیکی مردم باید کارا و بهره ور باشد. عدم مدیریت کیفیت خدمات ضمن آن که باعث کاهش کارایی و بهره وری خدمات در سازمان می شود، موجبات بدبینی و کاهش اعتبار و اطمینان این سازمان در بین شهروندان می شود و رفتارهای سلیقه ای نسبت به مشتریان را در سازمان تسری می دهد. ارائه خدمات با کیفیت بدون داشتن مدل مدیریت کیفیت میسر نیست. ارائه مدل مدیریت کیفیت نیز با مطالعه علمی امکان پذیر است. مزایای ناشی از کیفیت خدمات خود عاملی است که سازمان ها را به ارائه خدمات باکیفیت ترغیب می-کند.
یکی از اثرات مستقیم ارائه خدمت با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارائه خدمات به صورتی کارا به مشتریان است، چرا که سازمان خواسته ها و نیازهای مشتریانش را شناسایی کرده است. لذا از خدمات غیرضروری کاسته و/یا آن ها را حذف کرده است (Royne etc al, 1998). بررسی های به عمل آمده توسط محقق از سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی، دفتر تحقیقات و مطالعات کاربردی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر منابع تاکنون تحقیقی تحت عنوان «مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران» صورت نگرفته است. همچنین این تحقیق می تواند تلاشی برای تحقق کیفیت مورد انتظار مقام معظم رهبری در پلیس باشد. بنابراین انجام تحقیق علمی در موضوع فوق اهمیت و ضرورت دارد.
فهرست مطالب
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین 13
1-2 مبانی نظری تحقیق 14
1-1-2 تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها 14
2-1-2 تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن . 19
3-1-2 مدل های مدیریت کیفیت در کل . 28
4-1-2 تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید . 43
5-1-2 نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات 49
1-5-1-2 مقیاس SYSTRA-SQ 52
2-5-1-2 مدل کیفیت خدمات پاراسورامن 53
3-5-1-2 مدل لهتینن و لهتینن . 57
4-5-1-2 مدل گاروین 58
5-5-1-2 مدل گرونروز 58
6-5-1-2 مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور 59
7-5-1-2 مدل های ZRM . 60
8-5-1-2 مدل های پاسخ گویی در خدمات . 75
9-5-1-2 مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ . 84
10-5-1-2 مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual . 88
6-1-2 مدل کیفیت در پلیس 88
7-1-2 معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس IACP. 90
8-1-2 کیفیت در پلیس ایران 91
2-2 پژوهش های انجام شده . 103
1-2-2 پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات . 103
2-2-2 تحقیقات خارجی انجام شده . 108
3-2 دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور . 118
1-3-2 دلایل استفاده از مدل EFQM در مدل مفهومی کیفیت راهور . 119
2-3-2 دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور . 119
3-3-2 دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور 120
4-3-2 جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .
فهرست منابع و مآخذ
فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق 6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع . 21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان . 28
شکل 3-2: چرخه دمینگ 30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM بر اساس ویرایش 2010 32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM . 33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM . 33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج . 37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت . 45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده 54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات . 56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات 59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی 60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو 62
شکل 14-2: روابط با مشتریان 63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده 65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده 68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری 68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات 69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری . 70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان 72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات . 75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري . 76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی 81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی 86
شکل 25-2: ساختار مکنا . 94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران . 97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا . 98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا . 99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق . 128
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت . 18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا . 24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM 25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی . 39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف 41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات . 50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت 67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی 78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری . 78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی . 82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا . 89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق 121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 . 125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان 127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان 129
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان
چطور میتونم فایل مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان. دید کلی : هدف از این مبانی نظری مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری
Farvardin 18, 1401 AP — مبانی نظری خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت تا مشتریان بتوانند با افراد مناسب در سازمان مواجه شوند و خدمات، و
by اعتضادی · 2021 — با وجود نقش مهم بهرهوری سازمانهای خدماتی در رشد اقتصادی، مطالعات کمی در این تدوین مدلهای مناسب بهرهوری در خدمات، وضعیت را برای ارزیابی عملکرد بهتر
Farvardin 24, 1399 AP — البته در این شیوه ارزیابی کیفی باید بین کیفیت ارائه خدمات و نتیجه خدمات تمایز قایل شد. ممکن است مشتری در تولید خدمات نقش داشته باشد و کیفیت
کیفیت : درجه تطابق کالای تولید سده یا خدمات ارائه شده با نیاز مشتری را بیان میکند. بنابراین مدیریت کیفیت فراگیر هنر اداره کردن کل سازمان جهت دستیابی به
"مدل گسترش عملکرد کیفیت" رویکردی مشتری مدار در نیاز سنجی آموزشی کارکنان (با نگاهی به آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس
ادراکات مشتریان از خدمات ارائه شده براي سازمان ها مشکالتي را ایجاد خواهد کرد. و مدل های نظری و شاخص های مختلف موجود برای اندازه گیری آن را از میان 20 pages
ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻ و ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ را ﺷﺪت ﺑﺨﺸﯿﺪ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي. : ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﮐﯿﻔﯿﺖ. ﻓﺮاﮔﯿﺮ ﯾﮏ روﯾﮑﺮد ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑ ﺑﺎ اراﺋﻪ راﻫﮑﺎر ﻏﻨﺎي ﺑﻬﺒﻮد ﻣﺴﺘﻤﺮ ﺑﻪ.23 pages
ادراک عدالت سازمانی ,به منظور اثربخشی عملکرد سازمانها و رضایت افراد در سازمان یک ضرورت اساسی به شمار می آید و سازمان باید در جهت تحقق این مهم ,همه تلاش و
در واقع مدیران امروزی خود را مجبور به اتخاذ تصمیمات بیشتری در رابطه با موضو رو، هدف این پژوهش ارائه مدلی جهت تبیین. نظام تصمیم. گیری در. سازمان.
واحدهای بازاریابی در هر سازمان نیز یکی از مهمترین استفادهکنندگان دانش میباشند 5 - ارائه مدلی برای ارزیابی مدیریت دانش سازمانهای دانشبنیان مورد کاوي
Shahrivar 11, 1399 AP — ۱-کارایی: که توصیفکننده چگونگی استفاده سازمان از منابع برای تولید خدمات یا محصولات است. ۲-اثربخشی که توصیفکننده درجه نیل به اهداف سازمانی است.
by منوریان · 2022 — از این رو، پژوهش حاضر با هدف طراحی مدلی برای آموزشهای مجازی و نتایج آن بر عایدی محسوب میشود و از نظر ادبیات و مبانی نظری نیز خلأ تئوریکی را غنی میکند.
بر این اساس در پایان مقاله پیشنهادات مرتبط نیز جهت تسهیل کاربست مدیریت دانش به منظور کاهش هزینههای سازمان صدا و سیما ارائه شدهاند.
by اخوان خرازیان · 2016 — در این مدل چهار عامل کلیدی به عنوان عوامل موثر بر آمادگی جهت پذیرش مدیریت زیرساختهای مناسب و پیش نیازهای الزم اجرای این فرآیند نه فقط برای سازمان.
by خسروی · 2019 — جهت دستیابی به اهداف فوق با بهرهگیری از رویکردهای پژوهشی مروری و تحلیلی، مبانی نظری، روشها و مطالعات مختلف در خصوص موضوع، بررسی و امدل و روشب مناسب جهت