مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان 38 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pdf قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
32
هزار تومان
24
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این مقاله مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود
زمینه و هدف: پلیس راهنمایی و رانندگی خدمات ترافیکی زیادی را به شهروندان ارائه میکند، با این حال علیرغم پیشرفتهای فراوان در عرصههای مختلف هنوز مدلی برای سنجش کیفیت خدمات این پلیس تخصصی وجود ندارد. هدف مقاله حاضر ارائه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران است.
روششناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه میباشد که روایی آن از طریق خبرگان و پایایی آن از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ به میزان 95/. تایید شده است.
جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و تهران بزرگ است که 200 نفر از آنان به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. دادهها با استفاده از روش تحلیل عاملی تأییدی هر یک از ابعاد و مؤلفههای مدل کیفیت با استفاده از نرمافزار اسمارت پی.ال.اس مورد آزمون قرار گرفتند. یافته: یافتههای تحقیق نشان میدهد که اگر چه مدلهای مختلفی برای سنجش کیفیت خدمات وجود دارد، اما مدل مناسب کیفیت خدمات راهور باید مدلی ترکیبی با محوریت حفظ ارزش های اسلامیباشد.
نتیجهگیری: مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای سیزده بعُد (ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزشهای اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخگویی به شهروندان، پاسخگویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فناوری اثربخش) است.
سوالات احتمالی شما درباره مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان
چطور میتونم فایل مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
Ordibehesht 2, 1401 AP — 38,مدیریت+مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان,pdf خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه
این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات
Shahrivar 26, 1399 AP — دانلود مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان -. زمینه و هدف: پلیس راهنمایی و رانندگی خدمات ترافیکی زیادی را به شهروندان
ال.اس مورد آزمون قرار گرفتند. یافته: یافتههای تحقیق نشان میدهد که اگر چه مدلهای مختلفی برای سنجش کیفیت خدمات وجود دارد، اما مدل مناسب کیفیت خدمات راهور باید
Ordibehesht 14, 1401 AP — ﺟﻬﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت در ﺳﺎزﻣﺎن ﻏﺮور را از ﺧﻮد اراﺋﻪ ﻣﺪﻟﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺟﻬﺖ در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ اﺑﻌﺎد ﻣﺪل ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت راﻫﻮر، ﺑﺎ اﻟﻬﺎم از.
هدف همه موسسات خدماتي از جمله بانک ها ارائه خدمات مناسب و مورد رضايت مشتريان است. از آنجا که سازمان هاي ارائه دهنده خدمات مالي و به ويژه بانک ها در محيطي با
Farvardin 6, 1401 AP — هدف مقاله حاضر ارائه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران است. روش شناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت،
پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شادکامی نوجوانان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادکامی نوجوانان مبانی نظری شادکامی نوجوانان پیشینه تحقیق شادکامی نوجوانان
دریافت فایل مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان| شناسه فایل 42077781 · زمینه و هدف: پلیس راهنمایی و رانندگی · جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان
فراخوان ارسال مقاله کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها، دی ۱۳۹۲. ارائه مدلی جهت بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بانک های شهر برازجان.
by انواری رستمی · 2021 — ﺻﻼﺣﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن و ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﺎﻧﮏ ﺟﻬﺖ ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ . در اداﻣﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ،. ﺟﻬﺖ ﺗﻌﯿﯿﻦ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﮐﻤﯽ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﮐﯿﻔﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﯽ در ﺑﺎﻧﮏ رﻓـﺎه، از ﭼﻬـﺎر ﻣـﺪل
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین با استفاده از مدل مدیریت کیفیت زنجیره تامین بهره وری در کیفیت ارائه خدمات و فرهنگ سازمانی با استراتژی عملکرد سازمانی در شرکت
همچنین این تحقیق می تواند تلاشی برای تحقق کیفیت مورد انتظار مقام معظم رهبری در پلیس باشد. بنابراین انجام تحقیق علمی در موضوع فوق اهمیت و ضرورت دارد. فهرست مطالب.
اطلاعات یکی از منابع اصلی و با ارزش مدیران یک سازمان می باشد. مدل مفهومی مناسب برای ارزیابی کیفیت خدمات سیستم های اطلاعاتی دارای چه مؤلفه ها و فرایندی
by زیویار · 2012 — برای سنجش کیفیت خدمات در جهت رضایت مشتریان از مدل کیفیت خدمات معروف به است که از طریق اعمال مدیریت مناسب در مواجهه با مسائل درون سازمانی تحقق مییابد.
فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی به منظور ارائه تازهترین نظریهها و یافتههای علمی در حوزههای آموزش و توسعه منابع انسانی و همچنین به جهت تبادل و نشر افکار و