پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان 55 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
40
هزار تومان
30
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پرسشنامه مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود
روش گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پژوهش
در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود. در بخش مطالعه اسنادی از کتب و مجلات تخصصی مدیریت کیفیت و سایر منابع نشریات معتبر تخصصی و جستجوی اینترنتی مرتبط با موضوع راهنمایی و رانندگی استفاده می گردد. در بخش مطالعات میدانی با حضور در مکان جامعه آماری از ابزار مشاهده و پرسش نامه و همچنین اسناد و مدارک تخصصی سازمانی استفاده می شود.
پرسش نامه پژوهش حاضر توسط محقق با الهام از پرسش نامه های موجود مدل های سنجش ابعاد کیفیت خدمات ساخته شده است، بدین صورت که محقق با در نظر گرفتن حساسیت موضوع تحقیق در جامعه ی موردنظر و توجه به نیازها، ارزش ها و شرایط خاص محیط تحقیق (راهور) برای سنجش ابعـاد کیفیت برگرفته از مدل مفهومی تحقیق و ادبیات موضوع مؤلفه هایی برای سنجش هر یک از ابعاد در غالب پرسش نامه طراحی نموده است. پرسش نامه ساخته شده، بر اساس روش هایی روان سنجی گردید که در ادامه روش ساخت ابزار و ویژگی های روان سنجی ابزار (روایی و پایایی) آورده شده است.(داخل فایل خریداری شده)
چکیده پرسشنامه ارائه مدل مدیریت کیفیت خدمات در ناجا:
مولفه : دارد
منبع : دارد
روایی و پایایی : دارد
نمره گذاری و مختصات : دارد
نوع فایل : word (قابل ویرایش )
تعداد ابعاد: 13
تعداد مولفه: 65
تعداد سوالات : 100 سوال
سوالات احتمالی شما درباره پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان
چطور میتونم فایل پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان ها و شرایط خاص محیط تحقیق (راهور) برای سنجش ابعـاد کیفیت برگرفته از مدل مفهومی تحقیق و ادبیات
پرسشنامه مدیریت کیفیت خدمات; پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع; پرسشنامه مدیریت کیفیت زنجیره تامین; پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر; پرسشنامه کیفیت خدمات پاراسورامان
در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ دو ﺷﯿﻮه ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ (ﭘﯿﻤﺎﯾﺸﯽ) و روش اﺳﻨﺎدی (ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ای) ﺑﺮای ﮔﺮدآوری. داده ﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد. در ﺑﺨﺶ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اﺳﻨﺎدی از ﮐﺘﺐ و ﻣﺠﻼت ﺗﺨﺼﺼﯽ
پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود.
این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت
Shahrivar 26, 1399 AP — روش شناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد که روایی آن از طریق خبرگان و
پرسشنامه ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان دانلود روش گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پژوهش در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی
هدف همه موسسات خدماتي از جمله بانک ها ارائه خدمات مناسب و مورد رضايت مشتريان است. از آنجا که سازمان هاي ارائه دهنده خدمات مالي و به ويژه بانک ها در محيطي با
Farvardin 8, 1401 AP — این صفحه از سایت articles.roadmag.ir به معرفی موارد مشابه با پروپوزال و طرح تفصیلی ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان با کد
Farvardin 6, 1401 AP — روش شناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد که روایی آن از طریق خبرگان و
Ordibehesht 2, 1401 AP — مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان هدف از این مقاله مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری
توجه به عاطفی ذهنی کارکنان از الزامات زمان حاضر بوده و بستر مناسب برای راه حلی مؤثر جهت کنترل کیفیت خدمات و مدیریتبهتر فرآیندها در سیستمهای تولیدی و
روششناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه میباشد که روایی آن از طریق خبرگان و پایایی آن از طریق
by زیویار · 2012 — برای سنجش کیفیت خدمات در جهت رضایت مشتریان از مدل کیفیت خدمات معروف به است که از طریق اعمال مدیریت مناسب در مواجهه با مسائل درون سازمانی تحقق مییابد.
مشتری گرایی را از اصول اساسی مدیریت کیفیت فراگیر می دانند؛ مشتری گرایی در سازمان های. ارائه دهنده خدمات، تفاوت بسیاری با سازمان های تولیدکننده کاال دارد؛
by الهیاری بوزنجانی · 2017 — برای سنجش درک پرستاران کیفیت خدمات دریافت شده از جانب مدیران با استفاده. از پرسشنامه )25( گویه ای رینوسو و مورس )2003(، برای سنجش رضایت شغلی.
مدل [2]Servqual یا مدل «تحلیل شکاف»[3] یکی از مدلهای مورد استفاده جهت سنجش کیفیت خدمات ارائه شده سازمانهای خدماتی است. این مدل توسط پاراسورامان[4] و زیت
Ordibehesht 5, 1401 AP — در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ دو ﺷﯿﻮه ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ (ﭘﯿﻤﺎﯾﺸﯽ) و روش اﺳﻨﺎدی (ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ای) ﺑﺮای ﮔﺮدآوری. داده ﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
by MR Hamidizadeh · 2013 — داﻧﺸﻜﺪه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان. دوره. 4. ، ﺷﻤﺎره. 4. زﻣﺴﺘﺎن. 1391. ﺻﺺ. 78-65. اراﺋﻪ. ي. ﻣﺪﻟﻲ ﺑﺮاي ﺳﻨﺠﺶ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺳﺨﺖ. اﻓﺰار و. ﻧﺮم. اﻓﺰار ﺧﺪﻣﺎت در.