مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن

مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن 50 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


58 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه بررسی مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن می باشد

این پایان نامه در مورد کارآفرینی سازمانی است که مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن مورد تشریح می گردند..4 مدل معروف زیر مورد بررسی قرار می گیرند و شاخص هاي مناسب در انتخاب كارآفريني سازماني نیز بیان می شود .موانع و محدودیتها و عوامل موثر بر كارآفريني سازماني مورد بحث خواهند بود.

  1.  مدل هاي كارآفريني سازماني

  2.  مدل كارآفريني سازماني كورنوال و پرلمن

  3. مدل كارآفريني سازماني اكهلس و نِك

  4. مدل كارآفريني سازماني كوراتكو و همكاران

  5. كارآفريني سازماني تامپسون

 

 

 

كارآفريني سازماني بر توانايي يك سازمان در يادگيري از طريق كشف دانش جديد و بهره گيري از دانش موجود مبتني است (1995 ،Zahra et al) و به سرعت در حال تبديل شدن به يك سلاح انتخابي براي بسياري از سازمان ها به ويژه سازمان هاي بزرگ است. كارآفريني سازماني همچنين تلاشي است براي ايجاد ذهنيت و مهارت هاي كارآفرينانه و البته وارد ساختن اين ويژگي ها و ذهنيت ها به درون فرهنگ و فعاليت هاي سازمان و بخش دولتي نيز از اين قاعده مستثني نيست.

 

 

بخش دولتي و نظام اداري يك كشور از بسترهاي اصلي رشد و توسعه و از ابزارهاي اصلي اجراي فعاليت ها و وظايف دولت ها محسوب مي شود و بنابراين ناكارآمدي اين بخش مشكلات متعددي را براي يك جامعه به همراه خواهد داشت. حيطه وظايفي كه بر عهده دولت هاست، حتي در صورتي كه زمينه مشاركت بخش خصوصي و غيردولتي هم فراهم شود، بسيار گسترده است و پيامدهاي انجام اين وظايف، عده كثيري از افراد جامعه را متأثر مي سازد. بطور كلي مي توان گفت ويژگي هاي اصلي سازمان هاي كارآفرين، اين سازمان ها را مجهز به قابليت هايي مي كند كه ضمن ارتقاي كارآمدي، قادر به بهره گيري بهتر از فرصت هاي موجود و انطباق پذيري بيشتر با محيط پيرامونشان مي شوند. اصطلاح كارآفريني غالبا در زمينه بخش خصوصي و تجاري به كار رفته است، اما امروزه در مباحث مديريت بخش دولتي نيز وارد شده كه عمدتا ناشي از اهميت نقش دولت در جوامع و تلاش براي ايجاد تحول در سازمان هاي دولتي و بهبود عملكرد آنها بوده است (2005 ،Zampetakis and Moustakis,). 


 

 

 

 

 


فهرست مطالب
2-1- مقدمه    17
2-2- کارآفرینی    17
2-3- ویژگی های کارآفرینان    18
2-4- سه موج در کارآفرینی    20
2-5- انواع كارآفريني    23
2-6- کارآفرینی سازمانی    23
2-7- مدل هاي كارآفريني سازماني    26
2-7-1- مدل كارآفريني سازماني كورنوال و پرلمن    26
2-7-2- مدل كارآفريني سازماني اكهلس و نِك    27
2-7-3- مدل كارآفريني سازماني كوراتكو و همكاران    28
2-7-4- كارآفريني سازماني تامپسون30
2-8- شاخص هاي مناسب در انتخاب كارآفريني سازماني    31
2-9- فرآیند کارآفرینی سازمانی    32
2-10- موانع و محدودیت های كارآفريني سازماني    34

2-11- عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی    37

2-11-1- انگیزش    38
2-11-2- مهارت های فردی    39
2-11-3- حمایت محیطی ادراک شده    40
2-11-4- پویایی محیطی ادراک شده 40
2-11-5- نگرش    41
2-11-6- هنجارهای ذهنی    42
2-11-7- کنترل رفتاری ادراک شده    42

منابع و مآخذ
الف- فارسی    
 ب- انگلیسی    


 


سوالات احتمالی شما درباره مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن


چطور میتونم فایل مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



كارآفريني سازماني همچنين تلاشي است براي ايجاد ذهنيت و مهارت هاي كارآفرينانه و البته وارد ساختن اين ويژگي ها و ذهنيت ها به درون فرهنگ و فعاليت هاي سازمان و بخش 

16. 9. 2020 — مدل های کارآفرینی سازمانی مدل کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن مدل کارآفرینی سازمانی اکهلس و نک مدل کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکاران 

autor: فاطمه یاری · 2021 — این مقاله با تکیه بر انتخاب تصادفی دانش آموزان برای اندازه گیری اثرات آموزش مسیر کارآفرینی در. دان. شگاه های تونس ارائه شده است.

مدیریت این پایان نامه در مورد کارآفرینی سازمانی است که مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن.

هدف این پژوهش تبیین شاخص ها و انتخاب الگوی کارآفرینی مناسب است. روش تحقیق، توصیفی پیمایشی است و جامعه آماری آن مدیران شرکت های تعاونی روستایی استان خراسان 

ﻫﺎي ﻣﻮﺟﻮد در اﻳﻦ زﻣﻴﻨـﻪ و اراﺋـﻪ ﭘﻴـﺸﻨﻬﺎدﻫﺎﻳﻲ ﺑـﺮاي ﭘـﺮورش و ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ آﻧﻬﺎ را ﺑﺮاي ارﺗﻘﺎي ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳ ﺗﺪاﺧﻞ ﻋﻮاﻣﻞ، ﺷﺎﺧﺼ. ﻬﺎي 

اما انتخاب این رویکرد، زمانی برای سازمان اثربخش خواهد بود که بتوان نتایج آن را است تا شاخص های مناسب ارزیابی عملکرد کارآفرینی سازمانی را شناسایی نماید.

autor: M Rahmani · 2019 — کرده است؛ چنان که امروزه گرایش به کارآفرینی یکی از استراتژي هاي جدید در سازمان سازمانی می تواند بر اساس شاخص های مالی مانند سود، فروش، بازگشت دارایی یا 

autor: N Pilvar · 2021 — ﭼﻜﻴﺪه. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻫﻤﻴﺖ ﻧﻘﺶ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ در ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي اﻣﺮوزي در ﺑﺮوز رﻓﺘﺎر ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ و اﻳﺠـﺎد ﺳـﺎزﻣﺎن. ﻫـﺎي ﻛـﺎرآﻓﺮﻳﻦ و ﺗـﺎﺛﻴﺮ ﺑﺴـﺰاي آن در.

autor: نخعی · 2019 — هدف این پژوهش تبیین شاخص ها و انتخاب الگوی کارآفرینی مناسب است. روش تحقیق، توصیفی پیمایشی است و جامعه آماری آن مدیران شرکت های تعاونی روستایی استان خراسان 

مهمترین عواملی که باعث افزایش توجه به کارآفرینی سازمانی شده عبارتند از: · افزایش سریع رقبای جدید · ایجادحس بی اعتمادی نسبت به شیوه های مدیریتی سنتی در 

autor: رضایی · 2013 — مدل معادالت ساختاري. توسعة. کارآفرینی. سازمانی. در. تعاونی. هاي اي با انتساب متناسب انتخاب شدند. براي گردآوري داده شاخص. کارآفريني. سازماني.

ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻮدن ﻣﺆﻟﻔﻪ. ﻫﺎي ﻓﺮدي اﺳﺘﺨﺮا. ج ﺷﺪه در اﯾﻦ ﻣﺪل. و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ. ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻮدن وﺿﻌﯿﺖ داده. ﻫﺎي اﯾﻦ ﻣﺆﻟﻔﻪ. ﻫﺎ ﺑﺮاي. ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺑﻮد . ﻣﻘﺎدﯾﺮ ﺷﺎﺧﺺ.