بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 46,250 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها 122 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
61
هزار تومان
46
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها می باشد
هدف از این پایان نامه بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها می باشد که در نخست ماهیت شرکت های کوچک و متوسط مورد بررسی قرار گرفته، سپس بکارگیری کارآفرینی در این شرکت ها بحث شده است. در خاتمه به تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها پرداخته می شود.
مقدمه
پس از گذر از موج صنعتی شدن که اوج رقابت در صنایع بزرگ و توجه به تولید انبوه به حساب می آمد و ورود به ربع آخر قرن بیستم، معادلات توسعه و پیشرفت دگرگون شد(بافنده زنده، نوروزی، عالی، 1389). در این دوره و به دلیل تغییرات روزافزون محیطی(حسنقلی پور، آقا زاده، 1384؛ کریستین ، 2004)، تحولات سریعی در تکنولوژی، بازار و حتی ساختارهای کسب و کار اتفاق افتاد(کریستین، 2004). در چنین محیطی، شرکت ها با عدم اطمینان، فشار های رقابتی(حسنقلی پور، آقا زاده، 1384)، تقاضاهای رو به رشد و متناقض در حجم، کیفیت، قیمت و دیگر ویژگی ها مواجه شدند(کریستین، 2004).
این مسائل به رکود شرکت های بزرگ که به عنوان ستون اقتصادی کشورها به حساب می آمدند، منجر گردید؛ زیرا شیوه های مدیریتی، ساختار سازمانی و فرهنگی این شرکت-ها برای محیط های ثابت با بازارهای متجانس و رو به رشد طراحی شده بود و قادر به انطباق خود با تغییرات محیطی نبودند(بارت، 1996). این عدم انطباق با محیط برای این شرکت ها، چالش ها و مشکلاتی را بوجود آورد که از جمله آن می توان به تعدیل نیروی کار اشاره کرد(موریس، کوراتکو ، 2002). به طوری که مثلا در بین سال های 1987 تا 1992 شرکت های آمریکایی، 3/2 میلیون نفر از کارکنان خود را اخراج کردند(بارت، 1996).
این عدم توانایی شرکت های بزرگ در پاسخگویی سریع به تغییرات محیطی و همچنین ضعف شیوه های سنتی از قبیل برنامه ریزی استراتژیک، تحقیقات و پیش بینی های بازار در اداره این تغییرات(بارت، 1996؛ سیگلکو، ریوکین، 2005)، توجه به شیوه های جدید، جهت فائق آمدن بر مشکلات سازمان ها را ضروری کرد(سیگلکو، ریوکین، 2005). یکی از این شیوه های جدیدی که امروزه در فعالیت های صنعتی بسیاری از کشورهای جهان(به خصوص در بخش خصوصی-شان) مورد توجه قرار گرفته است، بنگاه های کوچک و متوسط است(اسد سعدی، افتخار، 2011؛ حسنقلی پور، آقا-زاده، 1384؛ راجا، کومار ، 2008).
شرکت های کوچک و متوسط به دلیل دارا بودن پتانسیل بالقوه برای ایجاد اشتغال و درآمد(احمدی و همکاران، 1387)، انعطاف پذیری در برابر تغییرات محیطی(احمدی و همکاران، 1387؛ بارت، 1996؛ زری باف، شفیع خانی، 1385)، توانایی های لازم جهت جذب سرمایه های محدود و پراکنده موجود در جامعه و هدایت آن ها در فعالیت های تولیدی و صنعتی(سمیع زاده، چهارسوقی، 1387)، متکی بودن به منابع داخلی، پرورش نیروهای متخصص در جهت رفع مشکلات بیکاری، فقر، عدم توازن منطقه ای و دستیابی به توسعه صنعتی(احمدی و همکاران، 1387؛ اسچاچتیبک ، 2011) مورد توجه قرار گرفته اند؛ به طوری که امروزه از این شرکت ها به عنوان ستون فقرات اقتصادی کشورهای توسعه یافته(افجه، سجادی نائینی، 1389) و مولفه ای مهم در رشد و توسعه اقتصادی همه کشورها یاد می-شوند(اسچاچتیبک، 2011؛ زری باف، شفیع خانی، 1385؛ سمیع زاده، چهارسوقی، 1387؛ معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي، 1388).
در حال حاضر نیز، تقریبا 40 درصد از تولیدات صنایع مختلف در این شرکت ها تولید می شود(راجا، کومار، 2008). همچنین 7/99 درصد از کارفرمایان کشورهای آمریکای شمالی در این حوزه فعالیت می کنند که 50 درصد از درآمد و 54 درصد از مشاغل بخش خصوصی این کشورها را به خود اختصاص داده اند(موریس، اسچیندهوت، لافرگ ، 2002) و پیش بینی می شود که همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهند(اسد سعدی، افتخار، 2011). به همین دلیل، امروزه این شرکت ها را به عنوان موتورهای محرک توسعه می شناسند(احمدی و همکاران، 1387)؛ لذا محققان امروزه بیش از پیش به تحقیق بر روی فعالیت ها و عملیات های این بنگاه ها پرداخته اند(هیل، مک گوان ، 1999).در این نوشتار، نخست ماهیت شرکت های کوچک و متوسط مورد بررسی قرار گرفته، سپس بکارگیری کارآفرینی در این شرکت ها بحث شده است. در خاتمه به تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها پرداخته می شود.
فهرست مطالب
1-1- مقدمه 1
1-2- شرکت های کوچک و متوسط: 4
1-2-1- مفهوم شرکت های کوچک و متوسط 4
1-2-2- چالشهای شرکت های کوچک و متوسط 8
1-2-3- جایگاه شرکت های کوچک و متوسط در محیط امروزی 11
1-3- کارآفرینی 15
1-3-1- تاریخچه کارآفرینی 15
1-3-2- مفهوم کارآفرینی 17
1-4- کارآفرینی سازمانی 21
1-4-1- تعاریف کارآفرینی سازمانی 21
1-4-2- کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط 26
1-4-3- مزایای کارآفرینی سازمانی در شرکتهای کوچک و متوسط 27
1-4-4- مدلهای کارآفرینی سازمانی 30
1-5- تفاوت های سازمان های کوچک و بزرگ 47
1-6- بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط 53
1-7- آمیخته بازاریابی 63
1-7-1- تاریخچه آمیخته بازاریابی 66
1-7-2- تعاریف آمیخته بازاریابی کارآفرینانه 71
1-7-3- آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در عمل 88
1-8- پیشنه تحقیق 91
1-8-1- پیشینه داخلی 91
1-8-2- پیشینه خارجی 95
1-9- نتیجه گیری و ارائه مدل مفهومی تحقیق 97
2- منابع 101
سوالات احتمالی شما درباره بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها
چطور میتونم فایل بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 46 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها. دسته بندی فایل: مدیریت با ما همراه باشید با موضوع
بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها | 94683. انتشار در 2022-01-21 | ویرایش در 2020-08-10
اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮی ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﮐﻮﭼﮏ و ﻣﺘﻮﺳﻂ و اراﺋﻪ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ. ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ و آرزوی ﻣﺘﻀﺎد ﻧﻤﻮدار ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮی ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ
Ordibehesht 2, 1401 AP — docxمدیریت+دانلود با لینک مستقیم122 هدف از این پایان نامه بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی
1. اثرات کارآفرینى بر مدیریت کسب و کار · 2. ارائه الگویی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رونق تولید در بخش صنایع کوچک و متوسط با استفاده از تکنیک های
بحث و مبحث کانال توزیع در بازاریابی یکی از مباحث مهم و حیاتی برای شرکتها ، بخصوص شرکتهای توزیع کالا می باشد. که داشتن اطلاعات لازم و کافی در این خصوص برای
Dey 18, 1396 AP — این کسب وکارها خصوصاً در ایجاد فرصت های شغلی با سرمایه گذاری های پایین، توسعه های منطقه ای، توسعه های سازمانی شرکت های متکی بر اصول
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسي تاثير قابليت هاي بازاريابي بر کارآفريني سازماني شرکت هاي کوچک و متوسط (مورد مطالعه شرکت موادغذايي تهران
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط در خاتمه به تکنیکهای بازاریابی متناسب با این شرکتها پرداخته میشود.
by درینی · 2015 — های كوچک و متوسط اتاق بازرگاني، صنای ، معادن و كشـاورزی این شركت. ها. نقم مهمي در ایجاد ش ل. های جدید، نوآوری، انعطاف های. گوناگوني ارائه شده است).
در اين ميان شركت هاي دانش بنيان به عنوان شركت هاي كوچك و متوسط كه با استفاده در شركت هاي دانش بنیان، رشد اقتصادي و ايجاد اشتغال، متناسب با ظرفيت نوآوري
بر اساس نامه شماره3/175745 مورخ 1392/08/20دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درجه علمی پژوهشی به این فصلنامه اعطا شده
در این شرکتها تصمیمهای تجاری بسیار مهم، اغلب براساس روش شهودی بوده که گهگاه باعث تصمیم گیری نادرست می شود. شرکتهای تولیدی کوچک همچنین با دیگر مسائلی مانند کمبود
by A Tavazoeifar · 2019 · Cited by 1 — های کیفی مرتبط را ترکیب کند. در این مطالعه با استفاده از روش فراترکیب،140 مقاله در حوزه کارآفرینی کشورهای درحال توسعه، شرکت های کوچک و متوسط در جهت.
تعریف: به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از امکانات و بالا بردن کیفیت زندگی: امروزه اکثر صاحبان کسب و کار های خانگی بر این باورند