مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی 62 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت فرمت قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پژوهش ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری می باشد که در آن به عوامل مستقیم و غیرمستقیم خواهیم پرداخت
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی می باشد که به بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی صنعت بانکداری می پردازد.
از عمده ترين جريان هاي حاكم بر حيات بشري در آغاز هزاره سوم ميلادي فرآيند كارآفريني و خلاقيت است كه اساس و بسترساز تغیير و تحول و دگرگوني است. افراد، سازمان ها و جوامعي كه نتوانند خود را با اين تحولات پرشتاب همگام كنند دچار توقف، سكون و اضمحلال مي شوند. در اين ميان افرادي هستند كه در زماني كه همگان بر هرج و مرج، نابساماني، تناقض و عدم تعادل اذعان دارند، به دنبال بدست آوردن فرصتي هستند تا بتوانند با ارائه محصول و يا خدمت جديدي به جامعه، تعادل را برقرار كرده و اوضاع را سامان بخشند و ارزشي از خود بر جاي گذارند. اين افراد كه محور توسعه اقتصادي هستند، كارآفرين خوانده مي شوند. كارآفرينان موجب مي شوند تا سازماني از سازمان هاي ديگر پيشي بگيرد و كشوري نسبت به كشورهاي ديگر به نحو چشمگير پيشرفت نمايد (566 ،2011 ،Huang and Wang).
مطالعات متعددی نیاز به بازآفريني و كاراتر ساختن و مؤثرتر ساختن دولت و وارد ساختن ساز و کارهای بازار به بخش دولتي، بهبود خلاقيت و توسعه فرهنگ هاي ريسك پذير را مورد بحث و بررسي قرار داده اند و بدين ترتيب اصطلاح كارآفريني سازماني بخش دولتي را معرفي كرده اند. به همين ترتيب، كارآفريني سازماني نيز شاخص ها و موضوعات متعددي را شامل مي شود و در نتيجه تحت تأثير عوامل مختلفي قرار مي گيرد. بنابراين، ضروري است تا ضمن شناخت و دسته بندي اين عوامل، وضعيت مطلوب و مناسب آنها براي ارتقاي كارآفريني سازماني مورد بررسي قرار گيرد (حسین پور و زارعی وش، 1389، 173). كارآفريني در حل تعدادي از مشكلات همچون افزايش سريع رقباي جديد، ايجاد حس بي اعتمادي نسبت به شيوه هاي مديريت سنتي در سازمان ها، خروج بهترين نيروي كار از سازمان ها و اقدام آنها به كارآفريني مستقل ايجاد شده است. كارآفريني سازماني اقدامي است كه اگر سازمان بخواهد به رشد خود تا بينهايت ادامه دهد، ضروري است.
ضرورت كارآفريني سازماني عمدتاً ناشي از ناسازگاري و واكنش كند سازمان هاي متوسط و بزرگ نسبت به تغييرات روزافزون، سريع و پيچيده و نامطمئن محيط است. با توجه به اهميت بحث كارآفريني سازماني در دنياي امروز، در ايران به بحث كارآفريني (به ويژه در سازمان هاي دولتي) توجه كمتري شده و زمينه هاي مورد نياز براي آن فراهم نشده است. با توجه به اينكه بسياري از كشورهاي پيشرفته و توسعه يافته جهان طي 25 سال گذشته با انجام تحقيقات گسترده و بكارگيري اين مقوله توانسته اند به پيشرفت و توسعه اقتصادي و اجتماعي نائل گردند، ضرورت دارد كه در ايران نيز تحقيقات هدفمندي در اين زمينه صورت گيرد تا بتوان مسائل و مشكلات را شناسايي و با ايجاد الگوها و مدل هاي علمي براي پياده سازي اين فرآيند در سطح سازمان هاي دولتي از مزاياي آن در توسعه همه جانبه كشور استفاده نمود (حسین پور و زارعی وش، 1389، 174).
فهرست مطالب
چکیده
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه 17
2-2- کارآفرینی 17
2-3- ویژگی های کارآفرینان 18
2-4- سه موج در کارآفرینی 20
2-5- انواع كارآفريني 23
2-6- کارآفرینی سازمانی 23
2-7- مدل هاي كارآفريني سازماني 26
2-7-1- مدل كارآفريني سازماني كورنوال و پرلمن 26
2-7-2- مدل كارآفريني سازماني اكهلس و نِك 27
2-7-3- مدل كارآفريني سازماني كوراتكو و همكاران 28
2-7-4- كارآفريني سازماني تامپسون30
2-8- شاخص هاي مناسب در انتخاب كارآفريني سازماني 31
2-9- فرآیند کارآفرینی سازمانی 32
2-10- موانع و محدودیت های كارآفريني سازماني 34
2-11- عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی 37
2-11-1- انگیزش 38
2-11-2- مهارت های فردی 39
2-11-3- حمایت محیطی ادراک شده 40
2-11-4- پویایی محیطی ادراک شده 40
2-11-5- نگرش 41
2-11-6- هنجارهای ذهنی 42
2-11-7- کنترل رفتاری ادراک شده 42
2-12- پیشینه تحقیق 43
منابع و مآخذ
الف- فارسی
ب- انگلیسی
فهرست اشکال
شکل 2-1- مدل كارآفريني سازماني كورنوال و پرلمن 27
شکل 2-2- مدل كارآفريني سازماني اكهلس و نِك 28
شکل 2-3- مدل كارآفريني سازماني كوراتكو و همكاران 30
شکل 2-4- ابعاد مختلف شکل گیری کارآفرینی در سازمان 31
شکل 2-5- فرآیند کارآفرینی سازمانی فرهنگی و صفرزاده 37
شکل 2-6- فرآیند کارآفرینی سازمانی اوکینب 34
شکل 2-7- عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی 37
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی
چطور میتونم فایل مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی می باشد که به بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی صنعت بانکداری می پردازد. از عمده ترين جريان
Shahrivar 26, 1399 AP — این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی می باشد که به بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی صنعت بانکداری می پردازد. از
که در آن ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی,مبانی نظری هویت سازمانی,پیشینه تحقیق هویت
هدف از این پژوهش ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری می باشد که در آن به عوامل مستقیم و غیرمستقیم خواهیم پرداخت. مبانی نظری
پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت زناشویی کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی می باشد که به بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی صنعت بانکداری می پردازد. این پرسشنامه در
با توجه به این مهم، محقق تصمیم گرفته رابطه بین برخی از متغیرهای سازمانی - مانند هوش هیجانی مدیران، هوش سازمانی و مدیریت سرمایه های فکری را به عنوان متغیرهای پیش
ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺻﻤﯿﻤﯿﺖ ﺑﺮﭘﺎﺳﺖ ﮐﺒﺮ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻠﻞ ﭼﺎﺑﮑﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ - ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ - ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ - ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﭼﺎﺑﮑﯽ
ﭘﺮوﭘﻮزال ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻠﻞ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻓﺎﯾﻞ را درﯾﺎﻓﺖ ﺧﻮاﻫﯿﺪ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺷﺪه و ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻫﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس ﭼﻬﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮی و ﻣﺪل ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ.
Esfand 22, 1400 AP — در این تحقیق ابتدا با بررسی ادبیات تحقیق و بر اساس مسئله بیان شده، متغیرهای اصلی تحقیق شناسایی شده و فرضیه ها بر اساس چهارچوب نظری و مدل تحقیق
کارآفرینی سازمانی, صنعت بانکداری, پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی عنوان مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی.
مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی رفتن به سايت اصلي این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی می باشد که به بررسی
ﻫـﺎي اﻳـﻦ. ﭘﮋوﻫﺶ. در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي دوﻟﺘﻲ اﻳﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﻛﺎرﺑﺮد ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد و آﻧﻬﺎ را در ﺣﺮﻛﺖ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ. ﺗﺤﻘﻖ ﺳﺎزﻣﺎن ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻦ راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﻛﺮد . ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي. ﭘﮋوﻫﺶ.
هدف از این پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات12حجم66718 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
این پایان نامه در مورد بهره وری در سازمان با عنوان ارزیابی علل مدیریتی تاثیرگذار پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی پرسشنامه
Bahman 24, 1400 AP — مبانی نظری ارزیابی علل مدیریتی تاثیرگذار بر بهره وری سازمان از نظر مدیران مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی
مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانیهدف از این پژوهش ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری می باشد
Farvardin 6, 1401 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با پرسشنامه کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی