مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 50,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک 64 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
66
هزار تومان
50
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پژوهش ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک می باشد
این نوشتار فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد که به بررسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی میپردازد.
از طریق اشتغال، فرد فعالانه در جریان تولید و خدمات مشارکت میکند و پاداشی نقدی یا جنسی دریافت میدارد. بدیهی است که اگر انتظارات سازمانی با نیازهای شخصی سازگار نباشند، میزان رضایت از حد متعارف کمتر خواهد شد؛ یعنی، فرد ممکن است رفتارش اثربخش یا کارآمد باشد بدون این که لزوماً رضایتی در میان باشد. ایجاد چنین وضعی یکی از مشکلات عمده سازمانها محسوب میشود (علاقه بند، 1389). رضایت شغلی نتیجه ادراک کارکنان است که محتوا و زمینه شغل آن چیزی که برای کارمند باارزش است، فراهم میکند (مقیمی، 1383). با توجه به آن چه مطالعه شد میتوان نتیجه گرفت انتظارات فرد در تعیین نوع و میزان رضایت شغلی مؤثر است. اگر انتظارات فرد از شغلش بسیار باشد، رضایت شغلی دیرتر و مشکل تر حاصل میشود؛ از این رو، رضایت شغلی مفهومی کاملاً منحصربهفرد است و باید در مورد هر فرد به طور جداگانه، عوامل، میزان و نوع آن مورد بررسی قرار گیرد (شفیع آبادی، 1376).
شایانذکر است هر قدر احتمال وقوع موفقیت در انجام کار در حد بالاتری قرار گیرد، هر قدر میزان تطابق و هماهنگی میان تواناییهای فرد و نیازها و انتظارات شغلی او بیش تر گردد، هر قدر پاداشهای خارجی و داخلی در سطح بالاتری قرار گیرد و مهم تر از همه، هر اندازه ادراک او از منصفانه بودن پاداشها در سطح بالاتری باشد، احتمال بقای او در سازمان بیش تر میشود (سفیری، 1377). سازمانهای تولیدی و خدماتی تا آن جا میتوانند به حیات خود ادامه دهند که بتوانند نیازهای افراد را برآورده سازند.
طبق بررسیها میزان رضایت شغلی هر فرد که از اشتغال حاصل میشود، به دو عامل بستگی دارد:
1) آن مقدار از نیازهایی که از طریق کار و احراز موقعیت مورد نظر تأمین میگردد،
2) آن مقدار از نیازها که از طریق اشتغال به کار مورد نظر، تأمین نشده باقی میماند.
نتیجهای که از بررسی عوامل اول و دوم حاصل میشود، میزان رضایت فرد را معین میکند (شفیع آبادی، 1376).
همواره باید در نظر داشته باشیم رضایتمندی تابعی است از میزان کام روایی و ارضای نیازهای فرد، شامل نیازهای جسمی و روانشناختی، ضمن این که نیازها به عنوان احتیاجات عینی انسان، که در همه افراد مشابه است، تلقی میشود، درحالیکه ارزشها آرزوهای ذهنی فرد است که از یک شخص به شخص دیگر فرق میکند. هرزبرگ و می یرز معتقدند که رضایت بالا، عملکرد بالا را به دنبال میآورد. از این رو، برای ایجاد آن باید به اقداماتی از قبیل توسعه شغلی، غنای شغلی، چرخش شغلی و مانند آن متوسل شد (سفیری، 1377).
فهرست مطالب
1-8 چهارچوب نظری ومدل مفهومی تحقیق 9
1-9رابطه میان مولفه ها و سئوال های پرسشنامه 10
1-10تعاریف عملیاتی تحقیق 12
فصل دوم 14
مقدمه 15
2-1 مبانی نظری و ادبیات تحقیق 16
2-1-1 مطالعات جامعهشناختی (1858- 1917) 16
2-1-2 بررسیهای روانشناسان 17
2-1-3 نظریهها 18
2-1-4 تعریف شغل 23
2-1-5 عوامل انتخاب شغل 24
2-1-6 تعریف رضایت 24
2-1-7 تعریف رضایت شغلی 25
2-1-8 رضایت شغلی معیاری برای کیفیت زندگی شغلی 26
2-1-9 رضایت شغلی و تولید 28
2-1-10 عوامل تعیینکننده رضایت شغلی 29
2-1-11 آثار وجود رضایت شغلی 34
2-1-12 اندازهگیری رضایت شغلی 35
2-2 تحقیقات خارجی 41
2-3 تحقیقات داخلی 49
2-4 تاریخچه بانک ملی 51
نتیجهگیری 53
منابع
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک
چطور میتونم فایل مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 50 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فریضه حج مبانی نظری فریضه حج دانلود مبانی نظری فریضه حج پیشینه تحقیق فریضه حج ادبیات نظری فریضه حج فصل دوم پایان نامه فریضه حج مبانی
Shahrivar 6, 1401 AP — مدیریت, مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک|docx. 100/74 کیلوبایت64 مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 100/74 کیلوبایت
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 68 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه تحقیق مهارت
هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک می باشداین پروپوزال درباره رضایت شغلی است و در آن پژوهش علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی
پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های پرخاشگری 52 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه
by درویش · 2008 — مطالعات زیادی به منظور شناخت و درک عوامل موثر بر رضایت شغلی نسبت به سایر متغیرهای سازمانی صورت گرفته است. به علاوه ارزیابی نگرش کارکنان در این خصوص، به
در صورت کناره گیری آنان به علت عدم رضایت شغلی از سازمان، به آسانی و در زمانی اندک قابل جایگزینی نیستند و فقدان آنها زیان و لطمه بزرگی به سازمان وارد خواهد کرد.
ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان مولفه های فساد اداری آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد
by زیویار · 2012 — در این مقاله که حاصل یک پژوهش میدانی است، موضوع ابعاد کیفیت خدمات بانکهای ملت استان اصفهان و میزان رضایت مردم از خدمات این بانکها مورد مطالعه قرار می گیرد
چکیده: اين پژوهش به منظور تعيين ميزان رضايت شغلي کارکنان بانک کشاورزي لاهيجان اجرا شده است. رضايت شغلي نگرش کلي فرد نسبت به شغلش است. براي جمع آوري داده ها از
Mehr 9, 1390 AP — و ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺎﺛﻴﺮﮔﺬار ﺑﺮ آن در ﻣﻴﺎن ﻛﺎرﻣﻨﺪان ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن ي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺘﺮﺻـﺪ اﻓـﺰاﻳﺶ رﺿـﺎﻳﺖ ﺷـﻐﻠﻲ ﻛﺎرﻛﻨـﺎن ﺧـﻮد ﻫﺴـﺘﻨﺪ ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﻴﻖ.
by S Etemadinezhad · Cited by 1 — 12/ مطالعه رضایت شغلی کارکنان یکی از بانک های استان مازندران وضعیت رضایت شغلی کارکنان بانک. مورد مطالعه و نیز آگاهی از علل و عوامل مؤثر در سطح استان.
رضایت شغلی کارکنان بانک,رضایت شغلی کارمندان بانک,میزان رضایت شغلی کارکنان بانک,عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک,مبانی نظری عوامل موثر بر رضایت شغلی
پروژه زیر درباره رضایت شغلی و تعهد سازمانی می باشد. و شامل : تعریف و مفهوم رضایت شغلی- عوامل سازنده رضایت شغلی- طرز تلقی کارکنان در مورد رضایت شغلی- پیامدهای
فایل های مشابه جستجوی شما: ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک · پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر رضایت شغلی کارکنان بانک · مبانی نظری ارزیابی علل
چکیده : نیروی انسانی ، مهمترین و ارزشمندترین عامل، از منابع مختلف تولید است. عامل انسانی در سازمان، کلیه کارکنان شاغل در سازمان اعم از مدیران، سرپرستان،