مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه 54 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی بصورت جامع و کامل در قالب 54 صفحه برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت می باشد. در قسمت اول به مبانی نظری کارآفرینی سازمانی میپردازیم که در آن مفاهیم و تعاریف کارآفرینی، مفهوم کارآفرینی سازمانی، ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی، ساختار سازمان کارآفرین ،ابعاد و مدلها برریس می شوند.بخش دوم پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی می باشد که در آن پژوهش های داخلی و خارجی کارآفرینی سازمانی آورده شده است.
جینگ و یانگ (1990)، کارآفرینی سازمانی را بعنوان فرایند توسعه محصولات یا بازارهای جدید تعریف می کنند. کوراتکو، منتاگنو و هورنسبای (1990)، کارآفرینی سازمانی را بعنوان ایجاد کسب و کارهای جدید در درون چارچوب شرکت های مادر توصیف می نمایند.
کارآفرینی سازمانی
نیاز به نوآوری در خدمات و محصولات و از طرفی داشتن کارکنانی کارآفرین باعث شده است بسیاری از سازمان ها به تجدید نظر در ساختار سازمانی خود بپردازند. این سازمان ها، کارآفرینی و نوآوری را بعنوان فرهنگ سازمانی تلقی می کنند، تا سازمان مربوطه بطور اثربخش تری به حیات خود ادامه دهد (عزتي و سید تقوی، 1388، ص43). در واقع امروزه، نقش کارآفرین بعنوان موتور توسعه اقتصادی، قهرمان توسعه صنعتی، محرک و مشوق سرماﻳﻪگذاری، گزینه اصلی انتقال فناوری، گزینه-رفع خلل و تنگناهای بازار و گزینه اصلی ایجاد اشتغال است (فدائی کیوانی و نساج حسینی،1387،ص5).
تا اوايل دهه 1970 تحقيقات در زمينه كارآفريني بر اقدامات يا ويژگي هاي افراد متمركز بود. محققان متعاقباً تشخيص دادند كه خود سازمان ها نيز مبادرت به فعاليت هاي كارآفرينانه مي-نمايند(بورگلمن ،1983، نقل از شوقی و صالحی،ص4). اين امر باعث شكل گيري ايده كارآفريني سازماني گرديد. كارآفريني سازماني مفهومي است كه بر سازمان نه بر افراد، و بر فرهنگ-ها و فرايندهاي سازماني متمركز است (کورنوال و پرلمن ،1990،ص37).کارآفرینی عامل اصلی ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان های امروزی بوده و سازمان ها در اکثر کشورهای توسعه یافته، در حال انتقال از حالت بوروکراتیک به وضعیت کارآفرینی سازمانی می باشند. شومپیتر، کارآفرینی را عامل محرک رشد اقتصادی می-داند و از آن بعنوان پایه و اساس توسعه یاد می کند (سندیپ، پلاکر و یان ،2007،ص163).
در این راستا، کارآفرینی سازمانی دریچه ای بسوی بهره برداری از مزایای رقابتی ماندگار، نوآوری و پیشگامی برای سازمان ها محسوب می شود (کوارتکو و همکاران،2005،ص299). رقابت و مبارزه سازمان ها برای برخی پیامدهای مطلوب نظیر مشتریان، سهم بازار، رتبه سازمان و یا منابع مورد نیاز است (کالتر به نقل از جعفر زاده، 1386، ص7).همچنین نوآوري براي سازمان هايي که در پي بقا و اثربخشي هستند يک نياز اساسي است و بسياری از سازمان ها شديداً بدنبال روش ها و رويکردهاي نوآورانه و کارآفرينانه بمنظور بهبود اثربخشي، کارآمدي و انعطاف پذيري هستند. در همين راستا کارآفريني سازماني بسرعت در حال تبديل شدن به يک سلاح انتخابي براي بسياري از سازمان ها است. کارآفريني سازماني تلاشي براي ايجاد ذهنيت و مهارت هاي کارآفرينانه و همچنين وارد ساختن اين ويژگي ها و ذهنيت ها به درون فرهنگ و فعاليت-هاي سازمان است(استونر و همکاران،1995، ترجمه پارساییان و اعرابی،1379،ص25).
در شرايط كنوني كه سازمان ها با مسائلي چون تغيير و تحولات سريع فناوري، رقابت پيچيده، رشد سريع تعداد رقباي جديد، تنوع نيازها و خواسته هاي مشتريان و ميل كلي به بالا بردن بازدهي و بهره وري، روبرو هستند، كسب و كارهايي مي توانند قدرت رقابت داشته باشند كه با برعهده گرفتن نقشي فعال و تأثیرگذار از كارآفريني سازماني كه بعنوان عامل تحريك و تقويت رقابت، نوآوري و روان كننده تغيير و عامل تعادل در اقتصاد پويا ياد مي شود، پشتيباني نمايند، اما تحقيقات گوناگون نشان مي دهند عليرغم اينكه سازمان ها اهميت نوآوري و كارآفريني را براي رقابت در دنياي امروز پذيرفته اند، اما بدلیل نبود زيرساخت مناسب در ايجاد نوآوري و كارآفريني موفق نبوده اند(ژنگ و همکاران،2009،ص19).
فهرست مطالب
فصل دوم(ادبیات و پیشینه پژوهش) 10
مقدمه 11
مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی
1-2-کارآفرینی سازمانی 11
2-1-1. مفاهیم و تعاریف کارآفرینی 12
2-1-2. انواع کارآفرینی از دیدگاه صمد آقایی (1382) 14
2-1-3. مفهوم کارآفرینی سازمانی 15
2-1-4.انواع کارآفرینی سازمانی از دیدگاه (تورنبري،2003) 17
2-1-5. ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی 18
2-1-6. رشد و توسعه كارآفريني سازماني 18
2-1-7. موانع و محدودیتهای کارآفرینی سازمانی 19
2-1-8. سازمان کارآفرین 19
2-1-9. ویژگی های سازمان کارآفرین 19
2-1-10. مقایسه ویژگی های سازمان های سنتی و سازمان های كارآفرین 20
2-1-11. ساختار سازمان کارآفرین 21
2-1-12. عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی از دید مقیمی(1387) 22
2-1-13. ابعاد کارآفرینی سازمانی 23
2-1-14. مدل های کارآفرینی سازمانی 24
مروري بر پژوهش های کارآفرینی سازمانی
پژوهش های داخلی کارآفرینی سازمانی
پژوهش های خارجی کارآفرینی سازمانی
2-3-3. مدل مفهومی تحقیق 53
فهرست منابع
سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه
چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه در قسمت اول به مبانی نظری کارآفرینی سازمانی میپردازیم که در آن مفاهیم و تعاریف کارآفرینی،
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی سازمانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
Ordibehesht 23, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه. دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی بصورت جامع و کامل در قالب 54
پیشینه تحقیق کارآفرینی تاریخچه کارآفرینی در ایران و جهان پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی فصل دوم پایان نامه کارآفرینی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه. مدیریت مبانی نظری و پیشینه تحقیق
Dey 9, 1400 AP — بخشی از متن: درباره تعريف كارآفريني و شخص كارآفرين و كارآفريني سازماني، تعاريف گوناگوني از سوي صاحبنظران ارائه شده است كه با توجه به وسعت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین می باشد. و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارآفرینی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 6 کارآفرینی سازمانی مبانی نظری 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مهارت های اجتماعی ادبیات نظری مهارت های
مقدمه: سازمان ها در حال وارد شدن به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند ، اقتصادی که در آن دانش و دارایی های نامشهود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها شناخته شده است
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 64 صفحه مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 262/55 کیلوبایت صفحه 64 فرمت docx قیمت 24000 تومان دریافت مبانی نظری
docxمدیریت+دانلود با لینک مستقیم64 دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی بصورت جامع و کامل در قالب 64 صفحه برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوع حرفه ای یا شغلی کارکنان را در پژوهش تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارآفرینی
دوره و شماره: دوره 14، شماره 4 - شماره پیاپی 54، اسفند 1400 صفحه 561-579 طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی سازمانی: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد.
Dey 8, 1399 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی · مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط
- بخشیان، حمیدی و عزتی (2011) تحقیقی را پیرامون "رابطه میان هوش سازمانی و کارآفرینی" در میان مدیران آموزشی دانشگاه ها به انجام رساندند. کارآفرینی یکی از منابع
Shahrivar 25, 1399 AP — در قسمت اول به مبانی نظری کارآفرینی سازمانی میپردازیم که در آن مفاهیم و تعاریف کارآفرینی، مفهوم کارآفرینی سازمانی، ضرورت و اهمیت کارآفرینی
ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. در ﻗﺴﻤﺖ اول ﺑﻪ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﯿﭙﺮدازﯾﻢ ﮐﻪ