ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن

ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن 61 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پژوهش بررسی ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن می باشد

هدف از این پایان نامه که در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات است بررسی ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن می باشد.در ابتدا کیفیت خدمات را دیدگاه های مختلف تعریف کرده و بعد از آن ضرورت توجه به کیفیت خدمات را مورد بررسی قرار می دهیم.تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری ، ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها، روش های اندازه گیری کیفیت خدمات و افزایش کیفیت خدمات از موضوعات مهم این پایان نامه می باشد.

 

 

 

کیفیت خدمات در سازمان ها

در دنياي کنوني، موضوع کيفيت، مديريت سازمان ها را با چالش هايي مواجه ساخته است. کيفيت خدمات، عامل مهمي براي رشد، موفقيت و ماندگاري سازمان است و به عنوان موضوعي راهبردي، موثر و فراگير در دستور کار مديريت قرار گرفته است . امروزه بسیاری از سازمان های پیشرو به اهمیت نقش مشتری در کارآمد و اثربخش بودن کسب و کار خود پی برده اند. بر این اساس، مشتری محوری به عنوان اصلی اساسی در سازمان ها مطرح است، به گونه ای که هر روزه بر تعداد سازمان هایی که رضایت مشتری را به عنوان شاخص اصلی عملکرد خود انتخاب کرده اند، افزوده می شود.

 

 

بررسی کيفيت خدمات، مقايسه انتظارات مشتري (آنچه احساس مي کند که بايد باشد) با ادراکات او (آنچه که دريافت داشته است) است. اگر انتظارات بيش از ادراکات باشد، از ديد مشتري کيفيت خدمات دريافت شده، کم است و نارضايتي وي را به دنبال دارد(داگلاس و داگلاس، 2006: 110).

 

 


کیفیت خدمات و مدیریت آن
 راه های اساسی که یک موسسه خدماتی می تواند با توسل به آن خود را از سایر رقبا متمایز کند ارائه دائمی
کیفیت خدماتی برتر نسبت به سایر رقبا است. برای رسیدن به این هدف، کافی است به انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات، پاسخ مناسبی داده شود یا حتی در صورت امکان از آن پیشی گرفته شود. فلیپس و همکارانش در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که کیفیت محصولات و خدمات واحدهای تجاری استراتژیک، مهم ترین عاملی است که بر عملکرد این واحدها اثر گذار است. بازل و گیل اظهار می کنند که به دلیل اثر کیفیت بر ارزش ادراک شده از سوی مشتریان، کیفیت خدمات نه تنها با قابلیت سودآوری سازمان بلکه با رشد سازمان نیز در ارتباط است. اگر خدمات ارائه شده از حد انتظارات مشتری فراتر یا بر آن منطبق باشند، آن خدمات، فوق العاده و رضایت بخش قلمداد می شوند (شریف زاده و خانباشی، 1387: 63).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1- مقدمه    15

2-2- بخش اول: مدل راهبردی کیفیت خدمات     15
2-2-1- خدمات    15
2-2-2- کیفیت     16
2-2-2-1- تعریف کیفیت از دیدگاه فلسفی    17
2-2-2-2- تعریف کیفیت مبتنی بر محصول    17
2-2-2-3- تعریف کیفیت مبتنی بر مصرف کننده    18
2-2-2-4- تعریف کیفیت مبتنی بر تولید    18
2-2-2-5- تعریف کیفیت مبتنی بر ارزش    18
2-2-3- کیفیت خدمات    18
2-2-4- ضرورت توجه به کیفیت خدمات    19
2-2-5- کیفیت خدمات و مدیریت آن    20
2-2-5-1- مدیریت کیفیت از تولید تا کیفیت    21
2-2-5-1-1- مدل فرانظری    21
2-2-5-1-2- مدل رهبری اقتضایی    22
2-2-5-1-3- ترکیب مدل فرانظری و رهبری اقتضایی    23
2-2-6- کیفیت خدمات در سازمان ها    27
2-2-7- طرح ریزی کیفیت    27
2-2-8- شکاف کیفیت خدمات    29
2-2-9- روش های افزایش کیفیت خدمات    29
2-2-10- تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری    31
2-2-10-1- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری    32
2-2-10-2- عرضه خدمات با کیفیت و اندازه گیری رضایت مشتری در حوزه خدمات    33
2-2-10-3- رویکرد مشتریان در مورد کیفیت خدمات    33
2-2-10-4- تقدیم کیفیت خدمات بر رضایت مشتری    35
2-2-11- مدل اندازه گیری کیفیت خدمات    36
2-2-11-1- مدل کانو    36
2-2-11-2- مدل فورنل    37
2-2-11-3- مدل اسکمپر    37
2-2-11-4- مدل راهبردی کیفیت خدمات    37
2-2-12- سرکوال و مدل شکافهای کیفیت خدمات    39
2-2-12-1- ابعاد موجود در SERVQUAL مقدماتی    40
2-1-12-2- فن کیفیت خدمات اصلاح شده    41
2-2-12-3- ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده    42
2-2-12-4- کاربردهای فن کیفیت خدمات    45
2-2-12-5- محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده    45

2-3- بخش دوم پیشینه تجربی پژوهش کیفیت خدمات    

2-4-1- پیشینه داخلی پژوهش کیفیت خدمات    

2-4-2- پیشینه خارجی پژوهش کیفیت خدمات    

منابع و مآخذ    
منابع فارسی    
منابع لاتین    


سوالات احتمالی شما درباره ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن


چطور میتونم فایل ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



4 days ago — ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و ارﺗﺒﺎط ﻣﺪاری ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی،. ﺿـﺮورت ﮐﯿﻔﯿـﺖ ﺧـﺪﻣﺎت در ﺳﺎزﻣـﺎن ﻫـﺎ، روش ﻫـﺎی اﻧـﺪازه ﮔﯿـﺮی ﮐﯿﻔﯿـﺖ ﺧـﺪﻣﺎت و اﻓﺰاﯾـﺶ ﮐﯿﻔﯿـﺖ.

ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن. ابعاد efqm ابعاد مدل efqm پایان نامه مدل سروکوال انواع مدل های تعالی سازمانی

دریافت فایل ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها و روش های اندازه گیری و افزایش آن| شناسه فایل 42077528 · فهرست مطالب · 2-1- مقدمه 15 · 2-2- بخش اول: مدل راهبردی کیفیت 

تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری ، ضرورت کیفیت خدمات در سازمان ها، روش های اندازه گیری کیفیت خدمات و افزایش کیفیت خدمات از موضوعات مهم این پایان 

by حقیقی · 2015 — کيفيت خدمات. يكي. از مهمترين عوامل. موثر. در حفظ و. جذب. مشتريان جديد در. سازمان. های خدماتي. محسوب مي. شود . در اين ميان بانک. ها. نيز. به عنوان يكي.

مختلف كيفيت خدمات نيز افزايش يافته است و بسياری از شركت ها در پي آن هستند كه تاكنون مقياس هاي بسياري از چارچوب ها و الگوها برای اندازه گيری كيفيت خدمات 

اندازه گیری سبب می شود که سازمانها نسبت به خدمات و محصولات مورد نیازمصرف کننده داده های مالی کمتر عوامل قابل لمس همچون کیفیت محصول و خدمات ، رضایتمندی 

سازمان ها را با چالش هایی مواجه ساخته که ضرورت آن را در بخش خدمات به طور فزاینده ای. افزایش داده است.کیفیت خدمات عامل مهمی برای رشد، موفقیت و ماندگاری 

by زیویار · 2012 — برای سنجش کیفیت خدمات در جهت رضایت مشتریان از مدل کیفیت خدمات معروف به به وقوع پیوست موضوع شناخته شدن اندازه گیری میزان رضایت مشتری به عنوان یکی از 

ﺳﺎزﻣﺎن ارزﻳﺎﺑﻲ ﻓﻨﺎوري آﻣﺮﻳﻜﺎ، ﺧﺪﻣﺎت را ﺑﻪ دو ﺷﺎﺧﻪ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﺮد . ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺒﺘﻨـﻲ. ﺑﺮ داﻧﺶ، ﺷﺎﻣﻞ ﺧﺪﻣﺎﺗﻲ ﻛﻪ اﻧﺪازه. ﮔﻴﺮي ﻧﻘﺶ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ. ﻫﺎي اﻧﺴﺎﻧﻲ در آن. ﻫـﺎ ﻧﺴـﺒﺘﺎً 

ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺮاي ﺣﻞ اﻳﻦ ﻣﺸﻜﻼت و ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﻲ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ اﻧﺠﺎم ﺗﺤﻘﻖ اﺑﻌﺎد ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻳﻚ ﺿﺮورت ﻣﺘﺄﺳﻔﺎﻧﻪ اﻏﻠﺐ ﻣﺪل ﻫﺎ و ﻧﻈﺮﻳﻪ ﻫﺎي اﻧﺪازه ﮔﻴﺮي.

ضرورت توانمندسازی سازمان های امروز تحت تاثیر عواملی از قبیل افزایش رقابت جهانی، دگرگونی های ناگهانی، نیاز به کیفیت و خدمات پس از فروش و وجود منابع محدود و 

by صفری · 2014 — ﻫﺎ. AMOS18. ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ . ﻓﺮﺿـﯿﻪ. ﻫـﺎي اﯾـﻦ ﭘـﮋوﻫﺶ ﺑـﺎ. اﺳﺘﻔﺎده از روش ﻣﺪل ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه و اﻓﺰاﯾﺶ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﯿﺮوﻧﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است. در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاههای 

by میرابی · 2010 — ﺳﺎزﻣﺎن. ﻫﺎ. از ﻣﻴﺰان اﻧﺘﻈﺎرات ﻣـﺸﺘﺮﻳﺎن و ﻣﻴـﺰان ﻛﻴﻔﻴـﺖ. ﺧﺪﻣﺎت اراﻳﻪ ﺷﺪه ﺑﻪ آﻧﺎن ﻫﺎي ﺑﺎزرﺳـﻲ و ﻳـﺎ اﻧـﺪازه ﮔﻴـﺮي رﺿـﺎﻳﺖ. ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در اﻳﻦ. ﮔﻮﻧﻪ از ﺷﺮﻛﺖ. ﻫﺎ.

by باقرزاده خواجه · 2009 — ﻣﻄﻠﻮب ﺗﺮ ﻛﻮﺷﺶ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ و ﭼﻨﻴﻦ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺪون ارزﻳـﺎﺑﻲ ﻛﻴﻔﻴـﺖ. ﺧﺪﻣﺎت ﺧﻮد و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﻮﺟﻪ دﻳﮕﺮ اﻧﺪازه ﮔﻴﺮي ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﺗﻔﺎﺿﻞ ﺑﻴﻦ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﻓﺮوﺷﻨﺪه و.

با توجه به افزایش اهمیت مفهوم و اندازه گیری کیفیت خدمات ،در سالهای اخیر، این بطوری که، این مقاله، با بررسی مفاهیم هر یک از مدل ها، قابلیت آنها را بر