مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه 61 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

این مبانی و پیشینه پژوهش در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات در دو بخش می باشد. بخش اول بصورت کامل چارچوب و ادبیات نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات را مورد بررسی قرار می دهد و در بخش دوم پژوهش های داخلی و خارجی در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات به تفکیک آورده شده است.

 

 


خدمات
خدمت، فعالیت یا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که از یک طرف به طرف دیگر عرضه می شود و مالکیت چیزي را به دنبال ندارد (سيد جوادين و كيماسي، 1384: 16). تولید خدمت ممکن است به  کالاي فیزیکی وابسته باشد یا نباشد. خدمات، فعالیت اقتصادي هستند که در زمان و مکان معین براي مشتریان ارزش تولید می نمایند این فعالیت ها نتیجتاً یک تغییر مثبت دلخواه را به گیرنده خدمات خواهند رساند (اشرافی، 1386: 26). تحقیقات مختلف در حوزه خدمات بر این موضوع تأکید دارد که از ویژگی هاي منحصر بفرد و متمایز خدمات، کیفیت است که یکی از ابعاد سه گانه بقا سازمان به همراه هزینه و کارایی عملیاتی ناشی از زمان تحویل کالا و خدمات است (رودپشتی، 1387: 72).

 

 

خدمت فرآيندي است مشتمل بر يك سري از فعاليت هاي كم و بيش نامحسوس كه به طور طبيعي اما نه لزوما هميشگي، در تعاملات بين مشتريان و كاركنان و يا منابع فيزيكي يا كالاها و يا سيستم هاي ارائه كننده خدمت، روي داده تا راه حلي براي مسائل مشتريان باشد. خدمات، همان اعمال، فرآیندها و عملکرد ها هستند؛ چیزهایی که لمس نمی شوند، دیده نمی شوند، احساس نمی شوند و در عین حال، اعمال و نتایجی را به وجود می آورند که آنها نیز لمس ناپذیرند. برای درک بهتر مفهوم خدمت، معمولا آن را با کالاهای فیزیکی مقایسه می کنند (شریف زاده و خانباشی، 1387، 126).

 

 


 

 

کیفیت
دمینگ کیفیت را میزان یکنواختی و یکسانی کالا یا خدمات مربوط تعریف می کند. جوزف جوران معتقد است کیفیت عبارت است از مطابقت کالا یا خدمات با کاربرد آن، یعنی استفاده کننده از کالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از کالا یا خدمت برآورده سازد . فیلیپ کرازبی کیفیت را مطابقت یک محصول یا خدمت با الزامات از پیش تعیین شده می داند (ریاحی، 1381: 56). كيفيت عبارت است از انطباق با مشخصات، انطباق با نيازمنديها، شايستگي جهت استفاده، ارزش، پرهيز از ضرر ، و در نهایت برآوردن و يا فراتر رفتن از انتظارات مشتريان ( ابراهيمي باران، 1381: 33 ).

 

 

گاروین  (1987)  معتقد است که كيفيت مجموعه اي است از خصوصيات و مشخصات يك خدمت كه احتياجات و رضايت مندي مصرف كننده را تأمين مي كند و توسط مشتري تعيين مي شود نه توسط توليد كننده(بهشتی راد، 1391: 16).كیفیت از جمله واژه هایی است كه علیرغم قدمت آن از تعریف مشخص و یكسانی نزدهمگان برخوردار نیست.

 

 

مروری بر ادبیات دانشگاهی حاكی از آنست كه كیفیت از چهار منظر مختلف موردكنكاش قرار گرفته است :


•    از منظر فلسفه كه بر جنبه های تعریفی آن متمركز شده است
•    از منظر اقتصاد كه بر حداكثر كردن سود و نقطه تعادلی بازار تمركز دارد.
•    از منظر بازاریابی كه بر روی متغیرهای رفتار خرید و رضایت مشتری تمركز دارد.
•    از منظر مدیریت عملیات كه بر مهندسی فعالیتها و كنترل تولید تمركز دارد(بهشتی راد، 1391).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1- مقدمه    15

مبانی نظری کیفیت خدمات

2-2- بخش اول: مدل راهبردی کیفیت خدمات     15
2-2-1- خدمات    15
2-2-2- کیفیت     16
2-2-2-1- تعریف کیفیت از دیدگاه فلسفی    17
2-2-2-2- تعریف کیفیت مبتنی بر محصول    17
2-2-2-3- تعریف کیفیت مبتنی بر مصرف کننده    18
2-2-2-4- تعریف کیفیت مبتنی بر تولید    18
2-2-2-5- تعریف کیفیت مبتنی بر ارزش    18
2-2-3- کیفیت خدمات    18
2-2-4- ضرورت توجه به کیفیت خدمات    19
2-2-5- کیفیت خدمات و مدیریت آن    20
2-2-5-1- مدیریت کیفیت از تولید تا کیفیت    21
2-2-5-1-1- مدل فرانظری    21
2-2-5-1-2- مدل رهبری اقتضایی    22
2-2-5-1-3- ترکیب مدل فرانظری و رهبری اقتضایی    23
2-2-6- کیفیت خدمات در سازمان ها    27
2-2-7- طرح ریزی کیفیت    27
2-2-8- شکاف کیفیت خدمات    29
2-2-9- روش های افزایش کیفیت خدمات    29
2-2-10- تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری    31
2-2-10-1- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری    32
2-2-10-2- عرضه خدمات با کیفیت و اندازه گیری رضایت مشتری در حوزه خدمات    33
2-2-10-3- رویکرد مشتریان در مورد کیفیت خدمات    33
2-2-10-4- تقدیم کیفیت خدمات بر رضایت مشتری    35
2-2-11- مدل اندازه گیری کیفیت خدمات    36
2-2-11-1- مدل کانو    36
2-2-11-2- مدل فورنل    37
2-2-11-3- مدل اسکمپر    37
2-2-11-4- مدل راهبردی کیفیت خدمات    37
2-2-12- سرکوال و مدل شکافهای کیفیت خدمات    39
2-2-12-1- ابعاد موجود در SERVQUAL مقدماتی    40
2-1-12-2- فن کیفیت خدمات اصلاح شده    41
2-2-12-3- ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده    42
2-2-12-4- کاربردهای فن کیفیت خدمات    45
2-2-12-5- محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده    45

 

2-3- بخش دوم پیشینه تجربی پژوهش کیفیت خدمات    69

2-4-1- پیشینه داخلی پژوهش کیفیت خدمات    69

2-4-2- پیشینه خارجی پژوهش کیفیت خدمات    72

منابع و مآخذ    
منابع فارسی    
منابع لاتین    


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



این مبانی و پیشینه پژوهش در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات در دو بخش می باشد. بخش اول بصورت کامل چارچوب و ادبیات نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات را مورد بررسی قرار 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه دانلود این مبانی و پیشینه پژوهش در مورد مدل راهبردی کیفیت خدمات در دو بخش می باشد.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رغبت سنج هالند عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه.

کیفیت درک شده ادراک مشتری از برتری کیفیت کالا یا خدمات نسبت به رقبا است که بعد فنی را شامل نمی شود. کیفیت درک شده جزئی از ارزش ویژۀ برند است، از اینرو کیفیت درک 

امکان دریافت فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری کیفیت خدمات آموزشی با کمترین قیمت فراهم آمد. پس هرچه سریع تر نسبت به پرداخت و هزینه و دانلود این محصول ارزشمند 

مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر و ابعاد مدیریت کیفیت جامع دارای 49 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد. توضیحات فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و 

زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮای ﻫﯿﭻ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﺳﺮوﮐﻮال ﮐﺲ آﺳﺎن ﻧﯿﺴﺖ اﻣﺎ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﺪل راﻫﺒﺮدی ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت 61 ﺻﻔﺤﻪ -4.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان 110 صفحه کلمات کلیدی 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل 

خرید+مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه+. مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات,پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات,دانلود مبانی نظری 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی 62 صفحه. دانلود مبانی نظری و مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه.

ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ داﺧﻠﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﺎﻣﻊ - ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺧﺎرﺟﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﺎﻣﻊ - ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﺪل راﻫﺒﺮدی ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت 61 ﺻﻔﺤﻪ -5.

Farvardin 22, 1401 AP — ﺑﺎ رﻓﺮﻧﺲ ﻧﻮﯾﺴﯽ و ﭘﺎورﻗﯽ داﺧﻞ ﻣﺘﻦ ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﺎﻣﻞ: ﺧﺎرﺟﯽ و داﺧﻠﯽ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻓﺎرﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﺪل راﻫﺒﺮدی ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت 61 ﺻﻔﺤﻪ - 

نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان تحقیق در مورد خدمات چيست آماده دریافت می باشد برای مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات دانلود مبانی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات دانلود مبانی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات دانلود مبانی 

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه. مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات,پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات,دانلود مبانی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات دانلود مبانی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات دانلود مبانی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل راهبردی کیفیت خدمات 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدل راهبردی کیفیت خدمات پیشینه پژوهش مدل راهبردی کیفیت خدمات دانلود مبانی