مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه 44 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
55
هزار تومان
42
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این تحقیق بررسی مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه می باشد
خودارزيابي در مدل EFQM
سازمان همواره علاقه دارند ارزيابي كنند كه چگونه هستند زيرا چنين تصور ميشود كه اگر بدانيم چگونه ايم، بهتر ميتوانيم براي آينده برنامه ريزي كنيم و تصيميم بگيريم كه “چگونه باشيم” يكي از بهترين روشهاي ارزيابي سازماني، خود ارزيابي است كه در مدل EFQM به آن توجه ويژه اي شده است. در اين ادامه مفاهيم مرتبط با خود ارزيابي سازماني را منطبق بر مدل EFQM تشريح ميكنيم. خودارزيابي ، يک بازنگري منظم ، سيستماتيک و جامع از فعاليتهاي سازمان و نتايج آن بر اساس يک مدل سرآمدي عملکرد مانند EFQM است. فرآيند خودارزيابي به سازمان اجازه ميدهد بطور شفاف نقاط قوت و نيز حوزه هاي نيازمند بهبود را شناسايي کند .
مدل تعالي سازماني در ايران
مدل تعالي سازماني در شرايطي در ايران مطرح مي شود كه در جهان بيش از 70 مدل سرآمدي ملي و 90 جايزه كيفيت وجود دارد كه عموماً بهره گرفته از مدل هاي EFQM و بالدريج بوده و بسوي يكديگر همگرا شده اند . گويا زبان رقابت در همه جاي دنيا يكي است که موسسات اقتصادي را از آموختن الفباي مديريت فراگير سازماني گريزي نيست.لزوم رقابت پذيرشدن بخش صنعت و معدن با رويكرد جهاني و توصيه هاي مشاركت ها و ادغام هاي صنعتي با جهان براي امكان دستيابي به بازار جهاني و ايجاد اعتبار جهاني براي اين بخش باعث شد كه در وزارت صنايع و معادن طراحي مدلي جهاني مورد توجه و اقدام قرار گيرد مدلهايي كه چندين سال بود جوامع صنعتي جهاني آنها را پذيرفته و دنبال كرده بودند.
طي سالهاي 1378 تا 1381 دو مدل اصلي مالكوم بالدريج و EFQM و تغييراتي كه احياناًُ برخي كشورهاي ديگر روي اين دو مدل صورت داده بودند توسط وزارت صنايع و معادن و موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني مورد بررسي قرار گرفت . فرآيند انتخاب نيز با تشكيل گروههاي كارشناسي و جمع آوري اطلاعات وانجام ارتباطات با موسساتي كه اين مدلها را دنبال مي كردند و تهيه پيش نويس هاي لازم صورت گرفت پس در جلسات متعدد كميته هاي علمي مركب از كارشناسان و متخصصين سيستمهاي مديريت اين پيش نويس ها مطرح و در نهايت توسط كميته علمي مدل تعالي سازماني EFQM در تاريخ 10/3/82 به تصويب رسيد.
با تصويب مدل EFQM از سال 1382 اين مدل در زير مجموعه هاي وزارت صنايع و معادن به اجرا در آمد و اين وزارتخانه و موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني مقدمات جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني را پي ريزي کردند که در طول دو دوره از برگزاري جايزه ملي بهره وري و تعالي سازماني تعدادي از شرکتهاي بزرگ دولتي و تعداد محدودي از شرکتهاي بخش خصوصي اين مدل را دنبال کردند که پس از طي مرحله خودارزيابي موفق به پر کردن اظهار نامه جهت دريافت گواهينامه شدند(دل قوی، 1386: 74).
فهرست مطالب
• 2-3- بخش اول: مدل تعالی سازمانی
• 2-3-1- تعریف مدل تعالی سازمانی
• 2-3-2- تاریخچه مدل های تعالی سازمانی
• 2-3-3- معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی
• 2-3-3-1- رهبری
• 2-3-3-2- استراتژی
• 2-3-3-3- کارکنان
• 2-3-3-4- شراکت ها و منابع
• 2-3-3-5- فرآیندها، محصولات و خدمات
• 2-3-3-6- نتایج مشتری
• 2-3-3-7- نتایج کارکنان
• 2-3-3-8- نتایج معامله
• 2-3-3-9- نتایج کلیدی
• 2-3-4- خودارزیابی در مدل EFQM
• 2-3-4-1- فرآیند عمومی خودارزیابی
• 2-3-4-2- روشهای خودارزیابی
• 2-3-5- مزایای مدل تعالی سازمانی
• 2-3-5-1- مأموریت EFQM چیست؟
• 2-3-6- اطلاعات و دانش و مدل تعالی سازمانی
• 2-3-7- سطوح سرآمدی در مدل تعالی سازمانی و فرآیند دریافت جایزه
• 2-3-7-1- سطح 1 : متعهد به سرآمدی
• 2-3-7-2- سطح 2: شناخته شده برای سرآمدی
• 2-3-7-3- سطوح 3 و 4 و 5 : برگزیدگان اولیه، برگزیدگان جایزه مقدماتی و برنده جایزه نهایی
• 2-3-8- مدل تعالی سازمانی در ایران
• 2-3-9- جایزه ملی تعالی سازمانی
• 2-4- بخش دوم: پیشینه تجربی پژوهش مدل تعالی سازمانی
• 2-4-1- پیشینه داخلی پژوهش مدل تعالی سازمانی
• 2-4-2- پیشینه خارجی پژوهش مدل تعالی سازمانی
•
• منابع و مآخذ
• منابع فارسی
• منابع لاتین
سوالات احتمالی شما درباره مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه
چطور میتونم فایل مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه. معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی خودارزیابی در مدل EFQM سطوح سرآمدی
مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه. دسته بندی فایل: مدیریت کلمات کلیدی مطلب:معیارهای نه گانه مدل تعالی
Farvardin 9, 1401 AP — دانلود مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه -. خودارزیابی در مدل EFQM سازمان همواره علاقه
Esfand 16, 1399 AP — هدف از این تحقیق بررسی مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه می باشد
ﺟﺎ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﻣﯽ. ﮔﺮدد . ﮐﻠﯿﺪ واژه. : ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ، ﻣﺪل. ﻫﺎی ﺑﺮﺗﺮی، ﺧﻮد ارزﯾﺎﺑﯽ، ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎی ﺳﺮآﻣﺪی و ﻣﻨﻄﻖ. RADAR3 .١. ﭘﮋوﻫﺸﮕﺮ ﮔﺮوه ﺑﻬﺮه. وری دﻓﺘﺮ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﮐﺎرﺑﺮدی.
این نوشتار مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد مدل تعالی سازمانی efqm در دو بخش می در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه.
اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﻓﺮزاﻧﮕﯽ اﺻﻮل و ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻣﺪل ﺗﻌﺎﻟﯽ (ﺳﺮآﻣﺪی) ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ EFQM ﻣﯿﺎﻧﻪ ﺧﻮب دارم و در اﯾﺮان و ﺧﻮدارزﯾﺎﺑﯽ در آن ﺑﺎ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﺳﻄﻮح ﺳﺮآﻣﺪی و ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎی ﻧﻪ ﮔﺎﻧﻪ -7.
by ابزری · 2011 — از الگوهای مشهور در راستای خودارزیابی، الگوی تعالی EFQM است. در این پژوهش نگرش مدیران و کارکنان نسبت به معیارهای تعالی بررسی شده تا میزان حاکمیت مؤلفه های
مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه دانلود خودارزيابي در مدل EFQM سازمان همواره علاقه دارند ارزيابي كنند
مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه دانلود خودارزيابي در مدل EFQM سازمان همواره علاقه دارند ارزيابي كنند
تاریخچه جوایز مدل های تعالی سازمانی و مقایسه سه الگوی دمینگ،. مالکوم بالدریج و EFQM، پیشینه جوایز در ایران، فلسفه وجودی و.
by M Aligholizadeh · 2014 — عملکرد مدیریت در این کتابخانه. ها. در سطح متوسط است . البته در میان. کتابخانه. های دانشگاه. های دولتی شهر تهران معیار. های مدل تعالی سازمانی تفاوت معن.
واژههایکلیدی:ارزیابی عملکرد، مدل تعالی سازمانی، بنیاد مدیریت کیفیت اروپا، معیارهای نه گانه، منطق رادار. مقدمه. با نگاه عمیق در کائنات هستی می توان دریافت
ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﻨﯿﺎد ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ اروﭘـﺎ ( در اﯾﺮان ﺗﺸﺮﯾﺢ ﻧُـﻪ. ﻣﻌﯿﺎر ﻣﺪل ﻣﺒﻨﺎ و ﺑﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮاﺗﯽ در اﻟﻔﺎظ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳـﺖ. در ﺳـﻄﺢ.
Esfand 16, 1397 AP — سطح پنجم : تندیس زرین. در این سازمانها معیارهای ۹ گانه و اجزای آنها پیاده شده و بصورت استاندارد و با سرعت و دقت اجرا و خودارزیابی نهادینه شده
هم اکنون فایل با موضوع کارگاه آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM و مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه.
معیارهای نه گانه. مدل تعالی سازمانی. سازمانها جهت خودارزیابی و سنجش خود با دیگر سازمانها. نیازمند ابزاری ویژه و مناسب و دارای ساختار مدیریتی میباشند که.
شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمانهای برتر در حوزه آموزش و توسعه. در ماتریس زیر با دقت تشریح شده است که اجزا و معیارهای مدل تعالی آموزش و توسعه چگونه با
سطح پنجم : تندیس زرین. در این سازمانها معیارهای ۹ گانه و اجزای آنها پیاده شده و بصورت استاندارد و با سرعت و دقت اجرا و خودارزیابی نهادینه شده است . سازمانهایی
تشريح معيارها و زير معيارها در مدل EFQM به انضمام توضيحات تشريحي صنايع و معادن در سطح ملي) گاميخجسته در جهت ايجاد يک مدل سرآمدي سازماني براي ايران و