بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال

بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 52,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال 92 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت


69 هزار تومان 53 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال می باشد.در بخش اول مدل راهبردی کیفیت خدمات بصورت کامل بررسی می شود و در بخش دوم مدیریت تعالی سازمانی و مدل سرکوال تشریح خواهند شد.

هدف از این پایان نامه بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال می باشد.در بخش اول مدل راهبردی کیفیت خدمات بصورت کامل بررسی می شود و در بخش دوم مدیریت تعالی سازمانی و مدل سرکوال تشریح خواهند شد.در آخر مطالعاتی که در این حوزه شده است رو نیز بررسی می کنیم.

 

 


مقدمه
در عصر حاضر که عصر شرکت های مشتری مدار هم به نوعی نام گرفته است. تمام شرکت هایی که به دنبال برنامه درازمدت برای سوددهی کارشان هستند،به نوعی سعی در جلب رضایت مشتریان، حفظ مشتری به عنوان مشتری همیشگی و تبلیغ غیر مستقیم از طریق، مشتریان دائمی و غیر دائمی هستند(پوریان، 1392؛ 16). موفقيت تمام سازمانها و مؤسسات، اعم از توليدي يا خدماتي، انتفاعي يا غيرانتفاعي و دولتي يا غيردولتي، تحت تأثيرعوامل متعددي قرار دارد كه يكي از مهم ترين آنها رضايتمندي مشتريان به منظور نيل به تعالي در كسب و كار است.

 

 

امروزه بیش از هر زمان دیگر موضوع کیفیت خدمات به عنوان عاملی مهم برای رشد و موفقیت و ماندگاری سازمانها و به عنوان موضوعی راهبردی، موثر و فراگیر در دستور کار مدیریت سازمان ها قرار گرفته است(داگلاس و داگلاس ، 2006: 113). بر این اساس تحقیق حاضر با بررسی مدل های سرکوال و تعالی سازمانی تلاش در روشن ساختن زوایای پنهان و آشکار و ارائه مدلی تلفیقی در این راستا دارد. در ابتدای این نوشتار به بررسی ابعاد و زوایای مدیریت مدیریت تعالی سازمانی خواهیم داشت و در ادامه به تشریح و توضیح مدل سرکوال  پرداخته می شود.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1- مقدمه    15
2-2- بخش اول: مدل راهبردی کیفیت خدمات     15
2-2-1- خدمات    15
2-2-2- کیفیت     16
2-2-2-1- تعریف کیفیت از دیدگاه فلسفی    17
2-2-2-2- تعریف کیفیت مبتنی بر محصول    17
2-2-2-3- تعریف کیفیت مبتنی بر مصرف کننده    18
2-2-2-4- تعریف کیفیت مبتنی بر تولید    18
2-2-2-5- تعریف کیفیت مبتنی بر ارزش    18
2-2-3- کیفیت خدمات    18
2-2-4- ضرورت توجه به کیفیت خدمات    19
2-2-5- کیفیت خدمات و مدیریت آن    20
2-2-5-1- مدیریت کیفیت از تولید تا کیفیت    21
2-2-5-1-1- مدل فرانظری    21
2-2-5-1-2- مدل رهبری اقتضایی    22
2-2-5-1-3- ترکیب مدل فرانظری و رهبری اقتضایی    23
2-2-6- کیفیت خدمات در سازمان ها    27
2-2-7- طرح ریزی کیفیت    27
2-2-8- شکاف کیفیت خدمات    29
2-2-9- روش های افزایش کیفیت خدمات    29
2-2-10- تاریخچه کیفیت خدمات و ارتباط مداری با مشتری    31
2-2-10-1- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری    32
2-2-10-2- عرضه خدمات با کیفیت و اندازه گیری رضایت مشتری در حوزه خدمات    33
2-2-10-3- رویکرد مشتریان در مورد کیفیت خدمات    33
2-2-10-4- تقدیم کیفیت خدمات بر رضایت مشتری    35
2-2-11- مدل اندازه گیری کیفیت خدمات    36
2-2-11-1- مدل کانو    36
2-2-11-2- مدل فورنل    37
2-2-11-3- مدل اسکمپر    37
2-2-11-4- مدل راهبردی کیفیت خدمات    37
2-2-12- سرکوال و مدل شکافهای کیفیت خدمات    39
2-2-12-1- ابعاد موجود در SERVQUAL مقدماتی    40
2-1-12-2- فن کیفیت خدمات اصلاح شده    41
2-2-12-3- ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده    42
2-2-12-4- کاربردهای فن کیفیت خدمات    45
2-2-12-5- محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده    45

2-3- بخش دوم: مدل تعالی سازمانی    48
2-3-1- تعریف مدل تعالی سازمانی    48
2-3-2- تاریخچه مدل های تعالی سازمانی    48
2-3-3- معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی    50
2-3-3-1- رهبری    51
2-3-3-2- استراتژی    52
2-3-3-3- کارکنان    52
2-3-3-4- شراکت ها و منابع    53
2-3-3-5- فرآیندها، محصولات و خدمات    53
2-3-3-6- نتایج مشتری    53
2-3-3-7- نتایج کارکنان    54
2-3-3-8- نتایج معامله    54
2-3-3-9- نتایج کلیدی    55
2-3-4- خودارزیابی در مدل EFQM     56
2-3-4-1- فرآیند عمومی خودارزیابی    56
2-3-4-2- روشهای خودارزیابی    56
2-3-5- مزایای مدل تعالی سازمانی    57
2-3-5-1- مأموریت EFQM چیست؟    60
2-3-6- اطلاعات و دانش و مدل تعالی سازمانی    62
2-3-7- سطوح سرآمدی در مدل تعالی سازمانی و فرآیند دریافت جایزه    65
2-3-7-1- سطح 1 : متعهد به سرآمدی    65
2-3-7-2- سطح 2: شناخته شده برای سرآمدی    66
2-3-7-3- سطوح 3 و 4 و 5 : برگزیدگان اولیه، برگزیدگان جایزه مقدماتی و برنده جایزه نهایی    66
2-3-8- مدل تعالی سازمانی در ایران    67
2-3-9- جایزه ملی تعالی سازمانی    68

2-4- بخش سوم: پیشینه تجربی پژوهش    69
2-4-1- پیشینه داخلی پژوهش    69
2-4-2- پیشینه خارجی پژوهش    72

منابع و مآخذ    
منابع فارسی    
منابع لاتین    


سوالات احتمالی شما درباره بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال


چطور میتونم فایل بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 53 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف از این پایان نامه می باشد.در بخش اول مدل راهبردی کیفیت خدمات بصورت کامل بررسی می شود و در بخش دوم مدیریت تعالی سازمانی و مدل سرکوال تشریح خواهند شد.

هدف از این پایان نامه می باشد.در بخش اول مدل راهبردی کیفیت خدمات بصورت کامل بررسی می شود و در بخش دوم مدیریت تعالی سازمانی و مدل سرکوال تشریح خواهند شد. مشخصات 

لینک مرتبط » بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال. بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع در تعالی سازمانی پروپوزال ارشد مدیریت بررسی کارایی 

Tir 4, 1376 AP — هدف از این پایان نامه بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال می باشد.در بخش اول مدل راهبردی کیفیت خدمات بصورت کامل 

بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال رفتن به سايت اصلي هدف از این پایان نامه بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل 

Bahman 21, 1400 AP — بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال ابعاد efqm - ابعاد مدل efqm - انواع مدل های تعالی سازمانی - مدل سروکوال کیفیت 

با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دانلود طرح تکمیل شده تعالی مدارس قابل رویت می بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال.

ﺧﺮﯾﺪ ﻣﻘﺎﻻت و ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺪل ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ درس ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﻘﺎﻻت ﺑﺮرﺳﯽ اﺑﻌﺎد و زواﯾﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﺗﺸﺮﯾﺢ ﻣﺪل ﺳﺮﮐﻮال -1.

Esfand 17, 1400 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با پاورپوینت مدل تعالی سازمانی efqm (2) روی عنوان بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال 

Esfand 14, 1400 AP — برای مشاهده موارد مرتبط با بررسی ابعاد و عناصر هوش سازمانی روی عنوان آن بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال 

بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوالهدف از این پایان نامه بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال می باشد.

دریافت بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال. ابعاد efqm,ابعاد مدل efqm,انواع مدل های تعالی سازمانی,مدل سروکوال کیفیت خدمات,مدل 

کلمات کلیدی مطلب:دانلود رایگان پاورپوینت درباره فرهنگ سازمانی , دانلود رایگان پاورپوینت بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال.

تحقیق با موضوع بررسی میزان بی تفاوتی کارکنان سازمانی ، درقالب ورد، در 26 صفحه،قابل ویرایش بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال.

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM:2013. توضیحات بیشتر 25000 تومان بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال.

هوش سازماني درسازمانهاي پيچيده امروزي برآيند وتركيبي از دو هوش فعال انساني بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال ابعاد efqm ابعاد 

دانلود پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت جهت رشته مدیریت در 61 اسلاید و با فرمت pptx بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال ابعاد efqm 

Farvardin 8, 1401 AP — پاورپوینت مفاهیم تعالی سازمانی براساس مدل EFQM: 2013 | 27265 بررسی ابعاد و زوایای مدیریت تعالی سازمانی و تشریح مدل سرکوال