مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 34,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 35 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت docx قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت


45 هزار تومان 34 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏شود.  CRM  مخفف عبارت  Relationship Management Customer به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM  با مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد.

 

مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.كسانوف ( 2000 )، مديريت ارتباط با مشتري را به عنوان يك راهبرد در سطح سازمان كه براي بهينه كردن سوددهي و درآمد و رضايت مندي مشتريان با سازماندهي براساس گروه هاي مختلف مشتريان، ترويج رفتار رضايت مندانه وارتباط فرايندها از مشتريان تا تامين كنندگان تعريف مي كند و بيان مي دارد كه سرمايه گذاري در مديريت ارتباط با مشتري، باعث درك بهتر، دسترسي بيشتر وتعامل موثرتر با مشتري از طريق كانال هاي مختلف مي شود (وكيلي فرد  و همکاران،1387) .

 

آن ها مديريت ارتباط با مشتري را فلسفه و نظم مديريتي مي دانند كه بر مشتريان در تمام حوزه هاي سازمان تمركز مي كند .بنابراين، اين رويكرد به شكل قابل توجهي با رويكردهاي بازاريابي و سنتي متفاوت است. اين موضوع، ساختار، فرهنگ و فلسفه مشتري مداري را در سازمان توصيف مي كند و در قالب مفهوم كلي آن شناخته مي شود. اين مفهوم شامل چهار جزء راهبرد، فرايند، افراد و فن آوري است.راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای سه کارکرد یا جزء اصلی و محوری بازاریابی، فروش و خدمات می‌باشد.
 

 


البته مولفه های بسیاری برای مدیریت ارتباط با مشتری مطرح است لیکن بسیاری از دانشمندان معتقدند که بایست این ارتباط بامفاهیم اعتماداحساسات و تعهد گره خورده باشد.مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي انتخاب ، نگهداري و اداره كردن مشتريان ، به منظور ايجاد ارزش در دراز مدت مي باشد. سيستم مديريت ارتباط با مشتري، ‌يك راهكار تجاري از طريق نرم‌افزار و فنوني كه براي كمك بيشتر به مديريت مؤثر ارتباطات مشتري در كانالهاي مستقيم يا غيرمستقيم مرتبط شده‌اند،‌ مي ‌باشد. مديريت ارتباط با مشتري از بازاريابي يك به يك به منظور سفارشي كردن محصولات براي مشتري استفاده مي كند. كه شامل يك فرآيند جمع آوري داده پيوسته در تمام مدت  تماس با مشتري و سپس تبديل اين داده ها به دانش براي ايجاد ارتباط موثرتر با مشتري در جهت سودآوري بيشتر مي باشد. كليد موفقيت يك شركت در مديريت ارتباط با مشتري داشتن داده هاي زياد از مشتريانش نيست بلكه چگونگي كاربرد آنها توسط شركت مهم است( جین و همکاران،2003).

 

 

از طرف دیگر می توان آن را یک عنصر عریض و پهناور محاوره ای دانست که چهار مرحله کلیدی کسب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری و تمایز مشتری را در بر می گیرد که در این میان حفظ مشتری به عنوان مهمترین عنصر شناخته شده است زیرا نگهداری مشتری موجود حدودا پنج برابر ارزان تر از کسب مشتری جدید تخمین زده شده است (نوویسویس و مکاران،2006). علاوه بر این در صورتی که مدیر سازمان بین مشتریان از لحاظ سلیقه و نوع درخواست آنها تمایزقائل شود موجب می شود که کسب مشتریان جدید با پیشنهاد مشتریان فعلی افزایش یافته و این چرخه همچنان در گردش باشد.

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
1-8)  تعریف اصطلاحات و واژگان    7
1-8-1) تعاریف نظری    7
1-8-2) تعاریف عملیاتی    9
1-9)  مراحل اجرایی تحقیق    12
فصل دوم:  مروری بر ادبیات و پیشینه ی تحقیق    13
2-1)  بخش اول: مروری بر ادبیات تحقیق    14
2-1-1)  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    14
شکل(2-1). سه جزء محوری مدیریت ارتباط با مشتری    16
جدول(2-1). عناصر كليدي مديريت ارتباط با مشتري    17
2-1-2)  مشتری مداری    17
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-2) بخش دوم :  مروری بر پژوهش های  انجام شده    21
2-3)  بخش سوم : مدل مفهومی تحقیق    27
شکل(2-2). تقسیم بندی انواع متغیرها براساس رابطه شان در یک تحقیق    29
فهرست منابع    34
منابع فارسی    34
منابع غیرفارسی    36

 

 

 


سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 34 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند: 2-1-3) عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16

بر اساس تعریف سوئیفت (2002)، مدیریت ارتباط با مشتري یک رویکرد سازمانی براي درك و تحت تاثیر قراردادن رفتار مشتري از طریق ارتباطات معنادار به منظور بهبود فرایند 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری : سابقهء مديريت ارتباط با مشتري يا CRM ، به حدود يک ميليون سال قبل مي‏گردد. پس‏ از اينکه مردمان بين النهرين کشاورزي را 

دانلود فایل وورد مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد مديريت ارتباط با مشتري.

2 days ago — ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﺑﺎ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺑﺮوز و ﺟﺪﯾﺪ. ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ در ﻣﻮرد ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی در ﻟﯿﻨﮏ زﯾﺮ ﻗﺎﺑﻞ دﺳﺘﺮس.

2- مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور، از طریق استفاده مناسب از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (هایپنر و ویلد،2001) . 3- 

3. تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری (موتمنی و دیگران، 1389، ص 2). تحول در مفهوم بازاریابی رابطه‌ای در بیست سال اخیر بازاریابی رابطه‌ای یکی از مفاهیم بحث 

Khordad 17, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12 3-بعد مشتری گرایی: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: به 

Esfand 13, 1399 AP — مديريت ارتباط با مشتري كه گاهي اوقات از آن بعنوان مديريت مشتريان،مشتري محوري و يا مديريت مشتريمحور نام برده ميشود ،براي مدت زمان طولاني اصطلاح 

3- ایجاد و حفظ ارتباط شخصی با مشتریان سودآور سازمان از طریق استفاده مناسب از فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات. 4- یک فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتري، مدیریت و 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند: لیست مبانی نظری CRM. مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :.

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری بصورت کامل و جامع با منابع جدید و بروز و تشریح تمام جوانب آن در قالب 79 صفحه ورددانلود مبانی

قسمتی از این مقاله: به طور کلی ، فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری به 3 دسته تقسیم می شوند: 1. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی 2. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی 3 

1) چگونه mCRM مفهوم سازي مي شود؟ 2) چالش ها و مسائل زيربنايي ارتباطات mCRM کدامند؟ 3) مراحل ايجاد يک منبع اطلاعاتي مشتريان mCRM کدامند؟ 4) چه نوع نقشي رسانه 

2- 3- 1 مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری: (CRM) استراتژی کسب و کاری است که به منظور بهینه‌سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری و بر اساس مبانی زیر طراحی می‌شود. ² 

Mehr 19, 1400 AP — دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

Dey 11, 1397 AP — سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند: 2-12-3- اهداف CRM از نظر سويفت 34

Ordibehesht 1, 1397 AP — crm,پیشینه تحقیق و مبانی نظری,جذب مشتري,رضایت مشتری,مديريت ارتباط با با مشتري 162-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 182-2- 3- 

یکی از پیشروان نظریه پرداز مدیریت می گوید: «هدف بازاریابی این است که درباره فروش گزافه گویی کند، مشتری را بشناسد، او را درک کند تا بتواند کالا یا