مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 44,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه 55 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 23 اردیبهشت


58 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند می باشد. در بخش اول مبانی نظری بسط برند تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه تحقیق بسط برند در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.


 

 
 
مقدمه 
نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  
 
 
 
همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  
 
 
 
 
 
آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  
 
1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 
2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 
 
3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  
 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب

فصل دوم پایان نامه: چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

چکیده 1
مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35
2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37
2-16 تناسب درک شده از برند 39
2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41
2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43
2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45
2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47
2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50
2-20 مزایای بسط برند 50
 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52
2-21-2 تحقیقات داخلی 57
2-22 مدل مفهومی 61
2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62
منابع
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه


چطور میتونم فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه · فصل دوم پایان نامه: چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند · 2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند.

Dey 16, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی 

شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده 

معانی نام و نشان تجاری و اهمیت آن ، ارزش ویژه برند ، مبانی نظری و ادبیات برند ، تعریف مفاهیم و اجزای برند ، تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند ، برند 

در قالب ورد، در 55 صفحه، قابل ویرایش. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش استرس و اضطراب در 55 صفحه در قالب Word قابل خود، عملكرد خود و آينده¬ي خود كه موجب عدم اعتماد به نفس مي-شود رنج مي¬برند.

Mordad 5, 1401 AP — مشخصات محصول دسته روانشناسی و علوم تربیتی حجم 81/79 کیلوبایت صفحه 8 فرمت مبانی نظری برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند 56 صفحه 

پاورپوینت بسط و تکامل مبانی نظری و عملی حسابداری در حسابداری میانه. PowerPoint Development of theoretical and مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه.

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق برندسازی: مقاله زیر درباره برندسازی می باشد. و شامل: تاریخچه خلق برند، تعریف واژه برند ، جایگاه برند در محصول، مزایای 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بسط برند دانلود مبانی نظری بسط برند پیشینه تحقیق بسط برند ادبیات نظری بسط برند فصل دوم 

تعمیم برند Brand Extension بسط برند تولید محصولات و خدمات جدید در جهت افزایش فروش با همان نام تعمیم برند بسط برند توسعه برند گسترش برند.

2 days ago — مشخصات محصول دسته رشته فناوری اطلاعات (IT) حجم 4/28 کیلوبایت صفحه 62 تربیتی #مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و انواع آن 77 صفحه 

Dey 29, 1401 AP — مبانی نظری و پیشینه تحقیق روان درمانی حمایتی گروهی 44 صفحه بسط برند 55 صفحه; مبانی نظری بسط برند مدیریت حجم 48 بایت صفحه 55 فرمت doc 22