پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی

پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی 39 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی استان گیلان می باشد

دانلود پروپوزال پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 

ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولید استان گیلان

 
 
 
 
چکیده 
تحقیق حاضر در پی بررسی رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان است تا از این طریق امکان کمک به بخش تولید کشور و استان در راستای تدوین استراتژی های مناسب در جهت بهبود عملکرد به ویژه در حوزه بازرگانی با نظر به اصول تولید ناب را فراهم نماید. تحقیق حاضر از نظر اجرا از نوع توصیفی شاخه همبستگی است. همچنین جامعه آماری، کلیه شرکت های تولیدی استان گیلان (با بیش از 20 پرسنل) می باشد که بر اساس آمارها در حدود 340 مورد برآورد گردیدند، جهت برآورد میزان حجم نمونه، از جدول مورگان و کرجسی استفاده شد، که بر این اساس حجم جامعه نمونه 181 شرکت محاسبه گردید.
 
 ابزار سنجش و اندازه گیری در تحقیق حاضر پرسشنامه بوده و جهت بررسی پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد. ضمن آن که روایی پرسشنامه نیز از طریق مشورت با اساتید و صاحب نظران مورد ارزیابی قرار گرفت. جهت توصیف متغیرهای تحقیق از شاخص های توصیفی نظیر فراوانی، درصد، میانگین، میانگین وزنی، انحراف معیار، واریانس و برای اثبات یا رد فرضیه ها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون تک متغیره استفاده شد. نتایج تحقیق حاکی از آن بود که بین میزان اجرای تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان رابطه مثبت معنادار است. ضمن آن که رابطه بین ابعاد تولید ناب در بخش های بهبود مستمر، میزان نواقص، تولید بهنگام، تیم های چند وظیفه ای، عدم تمرکز، یکپارچگی وظایف و سامانه های اطلاعاتی عمودی با عملکرد بازرگانی شرکت های تولید استان گیلان نیز مثبت معنادار است. هم چنین بین ابعاد حذف اتلاف و سامانه تولید کششی تولید ناب با عملکرد بازرگانی شرکت های تولید استان گیلان رابطه مثبتی وجود ندارد.
 
 
 
کلید واژگان:
تولید ناب
عملکرد بازرگانی
حذف اتلاف
بهبود مستمر
میزان نواقص
تولید بهنگام
عدم تمرکز
یکپارچگی وظایف
تیم های چند  وظیفه ای
سامانه های اطلاعاتی عمودی
 
 
 
 
مقدمه
دو انقلاب در ابتدا و انتهای قرن بیستم رخ داده است .انقلاب آغازین ظهور تولید انبوه و پایان عصر تولید دستی و انقلاب پایانی ظهور ناب و خاتمه یافتن عصر تولید انبوه است. اكنون جهان در آستانه عصری جدید به سر می برد، عصری كه در آن دگرگونی شیوه ها ی تولید محصولات و ساخته های بشر چهره زندگی او را یكسره دگرگون خواهد كرد(Pettersen, 2009: 1) .
لازمه رقابت در دنیای کنونی بهره گیری از تمام فنون، ابزارها و ایده های جدید ناب  است. در نیمه دوم قرن بیستم، تولید کنندگان جهان با رقبایی جدید مواجه شدند که با نیمی از سرمایه و امکانات لازم، محصولات را با کیفیتی بهتر، تنوعی بیشتر و با قیمتی پایین تر به بازارجهانی عرضه می کردند. تولید ناب  در واقع شیوه تولیدی است که ضمن به کارگیری فواید تولید انبوه و تولید دستی، با هدف کاهش ضایعات  و حذف هر فعالیت بدون ارزش افزوده  شکل گرفته است.
 
 بر این مبنا تكنیك ناب با كمك مجموعه ابزارهای خود می‌تواند نقش بنیادینی در اصلاح و بهبود فرایندها داشته باشد(اسمعیلی گیوی، 1382: 51). تولید ناب یک سامانه کامل است و مبنای عملکرد این سامانه یک رابطه برد دو طرفه برای کلیه عناصر موجود در چرخه تولید ناب می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
چکیده 1
 
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه 3
1-2) بیان مسأله 3
1-3) سؤالات تحقیق 6
1-4) اهمیت و ضرورت تحقیق 7
1-5) اهداف تحقیق 8
1-6) چارچوب نظری تحقیق 8
1-7) فرضیه های تحقیق 10
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 10
1-8-1) متغیر وابسته (عملکرد بازرگانی) 10
1-8-2) متغیرهای مستقل 11
1-9) قلمرو تحقیق 12
 
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه 80
3-2) فرآیند تحقیق 80
3-3) روش تحقیق 80
3-4) جامعه و نمونه آماری تحقیق 81
3-5) روشها و ابزار جمع آوری داده ها و اطلاعات 81
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه 82
3-6-1) روایی پرسشنامه 82
3-6-2) پایایی پرسشنامه 82
3-7) روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 84
منابع و ماخذ
 
 
 
 
 
فهرست نمودارها
نمودار 1-1) مدل رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق 9
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی


چطور میتونم فایل پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



تحقیق حاضر در پی بررسی رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان است تا از این طریق امکان کمک به بخش تولید کشور و استان در راستای تدوین 

Khordad 23, 1401 AP — زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮای ﻫﯿﭻ ﭘﺮوﭘﻮزال ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﻣﯿﺎن ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﺎب و ﮐﺎرﮐﺮد ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی ﮐﺲ. آﺳﺎن ﻧﯿﺴﺖ اﻣﺎ ﭘﺮوﭘﻮزال ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﻣﯿﺎن ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﺎب 

Aban 16, 1400 AP — تحقیق حاضر از نظر اجرا از نوع توصیفی شاخه همبستگی است. همچنین جامعه آماری، کلیه شرکت های تولیدی استان گیلان (با بیش از 20 پرسنل) می باشد که بر 

پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی رفتن به سايت اصلي دانلود پروپوزال پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته 

ارتباط - پرسشنامه - تولیدی - بازرگانی - میان - بررسی - ناب - تولید - شرکت - کارکرد - دسته: مدیریت تعداد صفحه:8 فرمت: doc دانلود پرسشنامه پایان نامه برای 

عنوان فارسی : مطالعه ای بر تاثیر چارچوب های تولید ناب روی بهبود عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی در گیلان). عنوان انگلیسی : 

Ordibehesht 29, 1401 AP — تحقیق حاضر از نظر اجرا از نوع توصیفی شاخه همبستگی است. همچنین جامعه آماری، کلیه شرکت های تولیدی استان گیلان (با بیش از 20 پرسنل) می باشد که بر 

پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود در شرکت های تولیدی 

ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪي از دو ﺟﻬﺖ ﺑﺎ ﭼﺎﻟﺶ ﻫـﺎﯾﯽ روﺑـﺮو ﻣـﯽ ﺑﺎﺷـﻨﺪ از ﯾـﮏ ﻃـﺮف ﺗﮑﻨﻮﻟـﻮژي پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی ابزار سنجش و 

هم اکنون فایل با مشخصه ی مقاله بررسی ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطلاعات و پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی.

ارتباط بین سرمایه فکری شرکت های بورس تهران و توسعه انسانی پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی توسعه تفكر ناب اصول 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A). رشته مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی. موضوع: رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان 

پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی دانلود دانلود پرسشنامه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 

تولید ناب، نوعی سیستم تولیدی است که ضمن به کارگیری فواید تولید انبوه و تولید آن ارتباط میان مؤلفه‌های مؤثر بر تولید چابک در یک سیستم پویا بررسی شده‌است.

Ordibehesht 22, 1401 AP — دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیریت بازرگانی در قالب پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی 

پایان نامه بررسي رابطه بين مهارت مذاكره مديران بازرگاني با فروش شركت در سال 94 . پرسشنامه بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی.

تصویر پروپوزال مديريت بازرگانی گرايش بین الملل بررسی تاثیر انعطاف پذیری بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی شهرستان ارومیه).

پروپوزال بررسی ارتباط میان تولید ناب و کارکرد بازرگانی شرکتهای تولیدی توسعه تفكر ناب اصول تولید ناب مكانیزم های اجرای تولید ناب مدل های تولید ناب رابطه بین