بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 76,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی 85 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت
99
هزار تومان
76
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف از این پایان نامه، بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی می باشد
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی
بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی
مقدمه
عصر کنونی دوره تحولات شتابنده و غیرقابل پیشبینی است. امروز همانند دیروز نیست و یقیناً فردا متفاوت از امروز خواهد بود. بنابراین، پایبند بودن به استراتژیهای امروز خطرناک است. کشورهای درحال توسعه باید در استراتژیها و سیاستهای تجاری و بازرگانی خود تجدید نظر کنند، چرا که در صورت عدم بکارگیری استراتژیهای جدید و متناسب با شرایط محیط کنونی، موقعیت رقابتی آنها تضعیف خواهد شد (کاتلر، 2001، 1). این در حالیست که بیشتر تبلیغات رایج فعلی، هنوز متکی بر افزایش تعداد دیده یا شنیده شدن برند (OTS) از طریق رسانههای جمعی هستند که با شاخص اقتصاد مقیاس عمل میکنند یعنی یک تبلیغ هر تعداد بیشتر دیده شود بهتر است. اما مشتریان خواستار چیزی بیشتر از پیامهای انبوهی هستند که روزانه به سمت آنها فرستاده میشود تا چشمهای بیتفاوت آنان را برباید. آنها خواستار احترام به هویت خود و ارتباط مناسبند، آنها خواستار ارائه محصول و برند از طریق تجربهای هستند که تناسب شخصی داشته و به یاد ماندنی باشد، حواس گوناگون را درگیر کند، هیجانی و همچنین دارای مفهوم باشد.
مشتریان به شدت تغییر کردهاند و دنیای برندها بایستی برای برآورده کردن نیازها و آرزوهای آنان تغییر کنند و صحنه را به کسانی بسپارد که این تأثیرات شگرف و منحصر بهفرد بازار در حال ظهور را تشخیص میدهند. دست اندرکاران تبلیغات به خلق پیامهای تبلیغاتی (با نسخهای برای تمامی ذهنیتها) در بازارهای عمومی عادت کردهاند، اما زمان آن فرا رسیده است که نگاه جدیدی به نحوه رسیدن این پیامها به مخاطب داشته باشیم و بهترین شیوه برای کسب وفاداری مشتریان را بیاموزیم.
میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست شرکت را تعیین میکند بنابراین شرکتها به دنبال حفظ مشتریان و وفاداری آنها میباشند. تحقیقات نشان میدهند که هزینه جذب مشتریان جدید به دلیل هزینههای تبلیغات و بازاریابی، بیشتر از هزینه حفظ مشتریان کنونی است. شرکتها دریافتهاند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیش ازدست دادن یک قلم فروش است، بلکه به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری میتوانسته در طول زندگی یا دوره زمانی که مشتری بوده، انجام دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1999، 28). در این راستا تنها سازمانهایی در عرصه رقابت از موقعیت های مناسبی برخوردار خواهند بود که محور اصلی فعالیت های خود را تامین خواسته مشتریان و ارضای نیازهای آنها قرار دهند زیرا سطوح بالای رضایت موجب وفاداری بیشتر او میشود (لاو لاک و رایت، 1382،ص 175). دیوید ولف، کارشناس عملیاتی این حوزه از کشور پرتغال میگوید: "دوران بازاریابی با یک زبان به پایان رسیده است، اکنون مصرف کنندگان میخواهند با مشارکت در گفتگویی با شما و برندتان در فرآیند بازاریابی درگیر شوند". این طرز تفکر میتواند مبنای مناسبی برای یک کمپین بازاریابی حسی باشد. تعریف بازاریابی حسی سیّال است، درست مانند متدولوژی و روششناسی. زمانی در مورد آن اشاراتی میشد اما اکنون از آن به عنوان گوی طلائی بازاریابی یاد میشود. خوب است بدانیم وقتی پرسشی مانند اینکه "بازاریابی حسی را چگونه تعریف میکنید؟" در تالار گفتگوی بازاریابی حسی مطرح شد، بیش از 200 تعریف گوناگون از 150 کشور جهان در مورد آن ارائه گردید.
در نهایت باید افزود مدیران و صاحبان کسب و کار دریافته اند که اصل اول ایجاد ارتباط است ولی آنگونه که انتظار دارند موفقیت حاصل نمیشود. نام تجاریشان ماندگاری ندارد و مشتریان وفادار کمی دارند. در این مقاله بعد از بررسی بازاریابی رابطه مند به بازاریابی حسی می پردازیم. که این مفهوم جدید در بستر بازاریابی رابطه مند موجبات موفقیت هر چه بیشتر شرکت ها و وفاداری مشتریان را فراهم میآورند.
واژگان کلیدی:
بازاریابی حسی
بازاریابی رابطه مند
مدل های بازاریابی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تاریخچه و مراحل تکامل بازاریابی
مرحله اول: محصول گرایی (کالا گرایی)
مرحله دوم: بازارگرایی (فروش گرایی)
مرحله سوم: مشتری گرایی
مرحله چهارم: رفاه گرایی
زیربنای مفهومی
از آمیخته بازاریابی تا بازاریابی رابطهمند
چرخه حیات روابط
مدل بازارهای ششگانه
بازار مشتریان
بازار مراجعان
بازار داخلی
بازار جذب نیروی انسانی
بازار تأثیرگذاران
بازار عرضهکنندگان
مدل کاربردی بازاریابی رابطهمند
پارادایم بازاریابی رابطهمند
تعاریف و مفهوم بازاریابی رابطهمند
اجزا و عوامل بازاریابی رابطهمند
آمیزه بازاریابی
تحقیقات جاری در مورد بازاریابی حسی
تفاوتهای بین تجربه و کالا / خدمت
تفاوت بین بازاریابی حسی و بازاریابی سنتی
مدل SWIPE
مبانی نظری مختلف
توجه به ابعاد مختلف
ارتباطات مختلف بازاریابی
نقش متفاوت مشتریان
نقش آمیزه بازاریابی P بازاریابی سنتی در بازاریابی حسی
محصول
قیمت
توزیع
ترویج
عناصر اصلی استراتژی آمیزه بازاریابی حسی
تجربه
قیمت
چیدمان
تعامل
تبلیغات دهان به دهان
بررسی موردی کمپین حسی شرکت گراگم( GERAGEM )
تجربه محصول شرکت گراگم( GERAGEM )
ارزش تجربه گراگم( GERAGEM )
صحنۀ چیدمان گراگم( GERAGEM )
تعامل هیجانی گراگم( GERAGEM )
تبلیغات دهان به دهان
مثالهائی از بازاریابی حسی
اجرای موفق بازاریابی حسی
مزایای بازاریابی حسی
پیشینه پژوهش
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع لاتین
سوالات احتمالی شما درباره بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی
چطور میتونم فایل بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 76 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست شرکت را تعیین میکند بنابراین شرکتها به دنبال حفظ مشتریان و وفاداری آنها میباشند. تحقیقات نشان میدهند که هزینه جذب مشتریان
by شیدائی حبشی · 2014 — تحقیق حاضر یک مطالعه توصیفی است، که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق 321 نفر از مشتریان بانکهای استان آذربایجان غربی می باشد. از شبکههای
15 - بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بینالملل بر فرآیند تصمیمگیری و عملکرد 110 - ارائه مدل مفهومی رابطه فرهنگ سازمانی و تمایل به تسهیم دانش به واسطه
چکیده مقاله: این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین تاکتیک های بازاریابی ارتباطی و حسی بر رضایت مندی مشتریان برندهای ورزشی معتبر ایرانی وخارجی انجام شد. روش انجام
by نرگس دل افروز · 2019 — هاى بزرگ امروز به دنبال روشها و کانالهاى متنوعى هستند که با تمام ظرف به همراه کارتهای جایزه و بن های خرید بر اساس اصول بازاریابی رابطه مند جهت پاداش.
با نگاهی به تحوالت اخیر مشاهده میگردد که. مدیریت. بازاریابی. از. مفاهیم. تولید،. فروش،. بازاریابی،. بازاریابی. اجتماعی. و. بازاریابی. رابطه مند.10 pages
دانلود رایگان مقاله ترجمه شده رشته مدیریت کسب و کار و علوم اقتصادی و امور بانکی با موضوع تاثیر فعالیت های بازاریابی بر رابطه کیفیت در نظام بانکداری مالزی.
فرض اساسی بازاریابان اولیه این بود که تولید کنندگان کنترل بازار را در اختیار دارند. مدیریت، کارکردها، نقش ها و فرآیندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با
مهم ترین ابعاد بازاریابی رابطه مند عبارتند از: اعتماد، ارتباطات، تعهد و مدیریت تعارض. مدیران خبره بانکی در صددند با ارائه ارزش های بیشتر برای مشتری از طریق
درمورد بازاریابی رابطه مند,بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی,دانلود پایان نامه ارشد:رزیابی رابطه بین بازاریابی رابطه مند (RM)