مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری

مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 52,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری 94 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا چهارشنبه 26 اردیبهشت


69 هزار تومان 53 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در دانلود مبانی نظری رشته مدیریت بازرگانی به بررسی اارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری می پردازیم

دانلود مبانی نظری رشته بیمه

ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری

 
 
مقدمه
امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند.
 
 بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شركتهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).
 
 
 
 
واژگان کلیدی:
تعارض نقش
ابهام نقش

رضایت شغلی

رضایت مشتری

تعهد درک شده کارکنان

 
 
 
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16

2-2)اهمیت رضایت مشتری 20

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
2-2) تعهد درک شده کارکنان 37
2-2-1) تعاریف تعهد 41

2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 42

2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 45

2-3) رضایت شغلی 48

2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 50

2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 51

2-3-3) رضایت و انگیزش 52

2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 54

2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 57

2-3-6) امنیت شغلی 58
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد 59
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 60

2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 60

2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 61
2-4-3) شرایط مناسب کاری 62
2-4-4) همکاران مساعد 62
2-4-5) تناسب شغل بافرد 63
2-4-1)تعریف واژه تعارض 65
2-4-1-1) تعارض نقش 65
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 66
2-4-2-1) دیدگاه سنتی 67
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 67
2-4-2-2) دیدگاه تعامل 68
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 69
4-2-4) فرایند تعارض 69
2-5) ابهام نقش 80
2-6-1) پژوهش های داخلی 84
2-6-2)) پژوهشهای خارجی 86
منابع 
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری


چطور میتونم فایل مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 53 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



داﻧﻠﻮد ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی رﺷﺘﻪ ﺑﯿﻤﻪ. ارﺗﺒﺎط رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی. ﻣﻘﺪﻣﻪ. اﻣﺮوزه ﺷﺎﻫﺪ ﺗﺠﺎرب ﻣﺘﻔﺎوﺗﯽ از راه ﺧﺪﻣﺎت در زﻧﺪﮔﯽ روزﻣﺮه ﻫﺴﺘﯿﻢ.

Mehr 7, 1399 AP — در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت 

ارتباط - مبانی - مشتری - بیمه - رضایت - نظری - کارمندان - شغلی - رضایت - شرکت - دسته: بیمه تعداد صفحه:94 فرمت: doc دانلود مبانی نظری رشته بیمه ارتباط رضایت 

هدف کاربردی این تحقیق بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، پژوهشی كاربردی و از حیث 

پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای 

توضیحات کامل : خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک 

ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی راﺑﻄﻪ رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. داﻧﻠﻮد ﻓﺼﻞ دوم ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ارﺗﺒﺎط رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی -3.

در سازمان ها ي خدماتي نقش نيروي انساني مخصوصاً كاركناني كه در تماس مستقيم با مشتريان هستند، براي ارائه خدمت با كيفيت در مقايسه با شركت ها ي توليدي از اهميت 

خدمات بیمهای با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتری بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آن ، به طور دقیق 

در دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی به بررسیارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری می پردازیم مشخصات فایل تعداد 

ﻧﻈﺎم ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺮ ﭘﺮوﭘﻮزال ارﺗﺒﺎط رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن - ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ارﺗﺒﺎط رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺑﺎ 

94,بیمه+مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری,doc. docبیمه+دانلود با لینک مستقیم94 در دانلود مبانی نظری رشته مدیریت بازرگانی به 

ﺧﺪﻣﺎت ﺑﯿﻤﻪ ای ﺑﺎ ﻣﻔﻬﻮم رﺿﺎﯾﺖ و ﻋﺪم رﺿﺎﯾﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺬار ارﺗﺒﺎط ﺗﻨﮕﺎﺗﻨﮕﯽ دارد. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ارﺗﺒﺎط رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی -2.

مبانی نظری رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای 

پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه. چکیده. امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها ایفا 

جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان شرکت بیمه ایران بوده است. لذا طبق فرمول کوکران ، 582 نفر در نظر گرفته می شود. به منظور گردآوریداده های مورد نیاز پرسشنامه ای 

فرآیند کلی رضایت مشتری بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آن ، به طور دقیق تحلیل، درك و مدیریت شود(کانجی و وینی[1]،2001 ،12).برای بهبود سطح رضایتمندی 

پیشینه پژوهش و مبانی نظری رضایت شغلی,مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری,مبانی نظری بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت