تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی

تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی 41 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


50 هزار تومان 38 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در دانلود پایان نامه رشته مدیریت به تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی می پردازیم

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی

 
 
 
مقدمه
امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند.
 
 بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).
 
 
 
 
کلمات کلیدی:

مفهوم رضایت مشتری

اندازه گیری رضایت مشتری

شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی

 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب

2-1) رضایت مشتری 5

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16

2-2)اهمیت رضایت مشتری 20

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34

منابع 36
 
 
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی


چطور میتونم فایل تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



شاخص های رضایت مشتری تعریف عملیاتی رضایت مشتری شاخص های رضایت مشتری در سطح بین الملل. رفتن به سایت اصلی. دانلود پایان نامه رشته مدیریت. تشریح مفهوم رضایت 

Aban 9, 1399 AP — رضایت مشتری در واقع یک رابطه دوسویه قوی و مستحکم است که بین یک برند تجاری و مشتری برقرار می‌شود منجر به وفادارسازی مشتریان، تکرار خرید و عدم 

Azar 24, 1398 AP — مدیریت دانلود پایان نامه رشته مدیریت تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی مقدمه امروزه شاهد.

Tir 24, 1400 AP — کسب و کار های ایرانی بیش از پیش تلاش می کنند با پاسخ مناسب به خواسته ها و انتظارات مشتری رضایت او را جلب کنند. اگر سرویس یا محصول شما دقیقاً 

دراين مقاله ابتدا مفهوم رضايت مشتري، روش ها و مدل هاي مختلف سنجش رضايت مشتري که شاخص رضایت مشتری (CSI) را برای سطح خرد (بنگاه) و ملی و بین المللی تعریف 

Khordad 1, 1401 AP — عنوان پایان نامه: تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی. رشته یا دسته: مدیریت; فرمت: doc; تعداد صفحات: 41 

Tir 9, 1396 AP — در دانلود پایان نامه رشته مدیریت به تشریح مفهوم رضایت مشتری و شاخص های آن در سطح بین المللی می پردازیم.

Ordibehesht 13, 1400 AP — آی) را برای سطح خرد (بنگاه)، ملی و بین‌المللی تعریف نمایند و صنایع و شاخص‌های ملی رضایت مشتری در سطح خرد و سطح کلان کاربرد دارد.

ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺳﻄﺢ رﻓﺎه اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ -2 اﺛ ﺎت ﻋﻠ ا ﺗ ﺎط ﺑ ﻦ ﺷﺎﺧﺺﻫﺎی ﻣﻠ ﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘ ی و ﻣﺘﻐ ﻫﺎی ﮐﻼن. اﺛﺒﺎت ﻋﻠﻤﯽ ارﺗﺒﺎط ﺑﯿﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎی ﻣﻠﯽ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی و ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﮐﻼن.

by عیدانی · 2019 — نتیجة پژوهش نشان داد مشتریان مجتمع بندری شهید رجایی از شاخص‌های عامل مهمی برای دستیابی یک کشور به مزیت‌های رقابتی در سطح بین‌المللی است (Tongzon, 2009).

سنجش رضایت مندی مشتری به کمک مدل سروکوال / SERVQUAL Model. برای سنجش رضایت‌مندی مشتری شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی. یکی از مهمترین شاخص‌های 

سپس مفاهیم مشتری، نیازهای مشتری و رضایتمندی مشتری را توضیح می تشریح و قیاس. های اندازه شاخص های رضايت مشتری در سطح بین المللی. یکی از مهمتری. ن شاخص.

سطح بین المللی در تحقیقات آموزشی نیز مرکز توجه قرار گرفته است )زوار و همکاران، ادراک شده مشتری، منعکس کننده رضایت یا نارضایتی اوست؛ بنابراین مؤلفه های