پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان

پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان 57 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 22 اردیبهشت


63 هزار تومان 48 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان می باشد

دانلود پایان نامه رشته گرافیک

پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان

 
 
مقدمه:
قدیمی‌ترین نمونه‌های تلاش برای بدست آوردن توهم حرکت در طراحی ایستا را می‌توان در نقاشی‌های دوران نوسنگی غارها پیدا کرد، در جائیکه حیوانات با چندین شکل پای روی‌هم افتاده مجسم شده‌اند، که آشکارا کوششی برای رساندن احساس حرکت است. سفالینه‌ای متعلق به مردم شهر سوخته یافت شده است که نقوش روی این جام، تکراری هدفمند دارد و حرکت را نشان می‌دهد. تکراری که پایه و اساس هنر انیمیشن امروز است.شخص خاصی به عنوان مخترع هنر فیلم پویانما وجود ندارد، چرا که افراد بسیاری پروژه‌های متعددی که می‌توان به عنوان گونه‌های مختلف پویانمایی مطرح کرد را تماماً در زمان‌های یکسانی انجام می‌دادند. فریب‌بین( Phenakistoscope )، زنده‌گرد(Zoetrope )، کنش‌نما(Praxinoscope )، همچنین ورق‌های پویا نماز قدیمی‌ترین اسباب‌های پویانمایی محبوب اختراع شده در طول سده ۱۸۰۰ هستند.
 
فیلمساز فرانسوی جورج ملیس، که سازنده جلوه‌های ویژه فیلم‌هایی مانند سفری به ماه( A Trip to the Moon) بود، تکنیک‌های بسیاری در کارش استفاده می‌کرد که یکی از آنها نگه داشتن چرخش فیلم دوربین، و تغییر کوچکی در صحنه و سپس دوباره به چرخش درآوردن فیلم دوربین بود. این بسیار شبیه به ایده‌ای است که بعدها زنده نگاریِ استاپ‌موشن شد. ملیس به طور اتفاقی به این تکنیک دست یافت. هنگامی که او اتوبوسی را در حال رد شدن از جلوی دوربین می‌گرفت، دوربین خراب شد. موقعیکه دوربین تعمیر شد، درست زمانیکه ملیس شروع به فیلم گرفتن کرد، تصادفاً یک اسب از جلوی دوربین رد شد. نتیجه آن بود که در فیلم به نظر می‌رسید که اتوبوس به یک اسب تبدیل می‌شود.
 
ج. استوارت بلکتون( J. Stuart Blackton) شاید اولین فیلمساز آمریکایی باشد که تکنیک‌های استاپ‌موشن و انیمیشن طراحی دستی را استفاده کرد. توماس ادیسون( Thomas Edison) او را با فیلمسازی آشنا کرد. او با اولین کارش مورخ ۱۹۰۰ که کپی رایت داشت، پیشگام این ایده‌ها در دوران قرن بیستم شد. بسیاری از فیلم‌هایش، از میان آنها طراحی سحرآمیز( The Enchanted Drawing) در سال ۱۹۰۰ و فکاهیِصورت‌هایِمتغیرِمسخره( Humorous Phases of Funny Faces) ۱۹۰۶، نسخه‌های فیلم روزمره از بلکتون «هنرمند درخشان» بود، و نسخه‌های اصلاح شده مورد استفاده ملیس قدیمی‌ترین تکنیک‌های استاپ‌موشن برای ساختن سری‌هایی از طراحی‌های روی تخته سیاه بود که به نظر می‌رسند که حرکت می‌کنند و خود را تغییر شکل می‌دهند. فکاهی‌صورتهای‌متغیرمسخره، به عنوان اولین فیلم پویانماشده واقعی ثبت، و بلکتون به عنوان اولین زنده نگاری واقعی شناخته شده‌است.
 
هنرمند فرانسوی دیگری به نام امیل کول( Émile Cohl) شروع به طراحی سلسله کارتون‌هایی کرد. او در سال ۱۹۰۸ فیلمی با نام صحنه خیالات( Phantasmagoria) را ساخت. این فیلم شامل تعداد زیادی طراحی ساده سرگردان است که به هم تبدیل می‌شوند، مانند بطری شراب که به یک گل تبدیل می‌شد. همچنین قسمتهایی از تصاویر زنده وجود داشت، جایی که دست زنده نگار وارد صحنه می‌شد. این فیلم با طراحی هر قاب روی کاغذ ایجاد شده بود و هر قاب با نگاتیو( Negative) فیلم گرفته می‌شد، که به تصویر، ظاهر تخته سیاه را می‌داد. بدین ترتیب صحنه خیالات نخستین فیلم پویانمایی سنتی (طراحی دستی) به شمار می‌آید.
 
در ادامه موفقیت‌های بلکتون و کال، هنرمندان متعدد دیگری شروع به تجربیاتی در پویانمایی کردند. از جمله وینسر مک‌کی( Winsor McCay) که یک کارتونیست موفق روزنامه بود. او پویانمایی‌های پرجزئیاتی ساخت که نیازمند تیم هنرمندان و توجهی طاقت فرسا به جزئیات بود. هر فریم یک طراحی روی کاغذ بود که همواره می‌بایست، پس زمینه و شخصیت‌ها هردو دوباره طراحی و پویا شوند. از برجسته‌ترین فیلم‌های مکی می‌توان به نموی کوچولو( Little Nemo, 1911)، جریت دایناسور( Gertie the Dinosaur, 1914) و غرق شدن لوسیتینیا( The Sinking of the Lusitania, 1918) اشاره کرد.
 
آنچه در این تحقیق مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. بررسی فیلم ها و سریال های انیمیشن موفق در جهان است و هدف آن علاوه بر جمع آوری انیمیشن های موفق در کنار یکدیگر است، بررسی عمل موفقیت های آنها نیز می باشد.از آنجا موفق بودن یک انیمیشن از دو دیدگاه سنجیده می شود و آن موفقیت از لحاظ هنری و دیگری از جهت تجاری می باشد هر فیلمی که حتی از یکی از جهات بالا دارای پیشرفتی تا موفقیتی بوده نام برده شده است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

انیمیشن

انیمیشن های موفق

پیشینه انیمیشن های موفق در جهان

ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان

 
 
 
 
فهرست عناوین کشورهای مورد بررسی برای پیشینه انیمیشن های موفق در جهان
آمریکا
اروپای شرقی
اتحاد جماهیر شوروی
اروپای غربی
بریتانیا
کانادا
آسیا
چین
ژاپن
کره 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان


چطور میتونم فایل پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پیشینه و ارزیابی هنری و تجاری انیمیشن های موفق در جهان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Esfand 22, 1400 AP — دنیای انیمیشن پر از آثاری برجسته است و حالا ۴۲ اثر انیمیشنی برتر تاریخ را به شما معرفی می‌کنیم؛ از انیمیشن‌های ۲ و ۳ بعدی تا استاپ موشن.

Khordad 28, 1401 AP — استودیو والت دیزنی پس از آنکه تولیداتی پرهزینه همچون پینوکیو، بامبی و فانتازیا در زمان اکران چندان موفق عمل نکرده و گیشه پرفروشی را تجربه نکردند 

Tir 18, 1401 AP — به نظر بسیاری از منتقدان این شاهکار دیزنی است. این انیمیشنی جاه‌طلبانه است. در ستایش موسیقی و هنر تصویرگران دیزنی. تلفیقی فوق‌العاده که معنای 

Azar 14, 1400 AP — از کارتون های والت دیزنی تا امروزه انیمیشن‌های ساخت کمپانی هایی چون پیکسار و دریم ورکز و … همگی دارای ویژگی هایی عالی از نظر جلوه های ویژه، 

Shahrivar 5, 1400 AP — سنت پرسابقه و درخشان هنر نقاشی متحرک در ژاپن با شیوه خاص شخصیت‌پردازی و روایت‌گری میازاکی ترکیبی ویژه و تماشائی ساخت و پرفروش‌ترین فیلم سینمای 

Khordad 16, 1398 AP — تاریخچه انیمیشن در ژاپن. انیمیشن در ژاپن را می توان به آغاز قرن بیستم با اولین فیلم های مطرح، که از سال 1917 آغاز شد، ارزیابی کرد. نسل 

حوزه‌های تخصصی مطالعات هنر هنرهای زیبا هنرهای نمایشی سینما جهان جنبه های فنی. تعداد بازدید : ۲۸۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۰۶.

Aban 29, 1398 AP — وی تا ۱۳۴۷ خورشیدی هفت فیلم عروسکی و نقاشی متحرک برای وزارت فرهنگ و هنر ساخت که از میان آنها، فیلم زندگی شایان ذکر است، طرح های این فیلم به سبک 

Tir 27, 1401 AP — در آن دوران که فیلم‌های انیمیشنی جایگاه خاصی در مراسم اسکار نداشتند، بامبی موفق به کسب سه نامزدی شد که عبارت‌اند از بهترین صداگذاری، بهترین آهنگ 

Aban 20, 1376 AP — در دهه‌های اخیر انیمیشن‌های تاثیر گذار و فوق العاده‌ای بخصوص توسط استودیو‌های پیکسار و والت دیزنی ساخته شده است که جزو فیلم‌های پرفروش سال 

Aban 6, 1400 AP — گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- مریم سواری؛ انیمیشن به شکل اکتبر را روز جهانی انیمیشن معرفی کرده و شعبه‌های آن در کشورهای جهان هرساله 

از اواسط دهه ۲۰۱۰، انیمیشن به عنوان یک هنر و صنعت به رشد خود ادامه می دهد، زیرا پروژه های انیمیشنی خوش ساخت می توانند توجه مخاطبان را از سراسر دنیا با هر سن 

دانشجویان ادبیات نمایشی بعد از فارغ‌التحصیلی به حرفه‌هایی همچون نویسندگی و مشارکت در پروژه های گوناگون اجرایی برای تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما می‌پردازند.

تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از 

Mehr 16, 1401 AP — فعالیت رسمی هنر پویانمایی تقریبا ۷۰ سال پیش در ایران با تلاش‌های نورالدین زرین کلک،زنده یاد استاد مرتضی ممیز پدر، فرشید مثقالی، علی اکبر صادقی و