اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی

اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 18,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی 13 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pdf قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


29 هزار تومان 18 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مقاله اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته روانشناسی

اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی

 
 
چکیده: 
هدف این پژوهش تعیین تاثیر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدمی خواندن و نوشتن دانش آموزان نارساخوان تحولی نوع زبان شناختی بود.
روش: پژوهش شیوه تک آزمودنی بود و 4 نفر از دانش آموزان نارساخوان نوع زبان شناختی که در پایه های سوم و چهارم دبستان مشغول به تحصیل بودند، به طور تصادفی از میان مدارس ابتدایی پایه های سوم و چهارم منطقه سه شهر تهران انتخاب شدند. ابتدا به منظور تعیین بهره هوشی، آزمون هوشی و کسلر کودکان به صورت انفرادی و سپس به منظور تشخیص و تعیین سطح توانایی خواندن و نوشتن آنان، آزمون های اختلال خواندن و نوشتن اجرا شد. سپس چهار آزمودنی نارساخوان به صورت تصادفی، دو نفر در گروه آزمایشی و دو نفر در گروه گواه قرار داده شدند. آزمودنی های آزمایش در طی 20 جلسه تحت مداخله با روش های درمانی نوروسایکولوژی قرار گرفتند. آزمودنی های گواه مداخله ای دریافت نکردند. پس از پایان مداخلات، از آزمودنی های هر دو گروه آؤمایشی و گواه، پس آزمون و آزمون پیگیری به عمل آمد.
 
یافته ها: نشان داد که اولا مداخله ای نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواند بیکر موجب افزایش میزان دقت و درک خواندن آزمودنی های گروه آزمایشی نسبت به آزمودنی های گروه گواه شده و میزان سرعت خواندن و تعداد خطاهای املایی آنان نیز کاهش یافته است. تانیا، کاربرد این شیوه های درمانی موجب پایداری اثرات درمان (پس از گذشت 4 ماه) در این گروه از کودکان شده است.
 
نتیجه گیری: استفاده از بسته آموزشی نوروسایکولوژی (HAS) می تواند میزان کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان نارساخوان تحولی نوع زبان شناختی را افزایش دهد. بر مبنای نتایج این پژوهش می توان به متخصصان اختلال های یادگیری و روان شناسان پیشنهاد نمود که با استفاده از این روش ها در جهت بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش آموزان نارساخوان نوع زبان شناختی بکوشند.
 
 
كلید واژه:

خواندن

نوشتن

دانش آموزان

نارساخوانی

زبان شناختی

نوروسایکولوژی

 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی


چطور میتونم فایل اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 18 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی اثر مداخله هاي نوروسايکولوژي در کارآمدي خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدايي دچار نارساخواني تحولي نوع زنان شناختي: 

by F Baezzat — هدف این پژوهش تاثیر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان نارساخوان تحولی نوع زبان شناختی بود. روش پژوهش شیوه تک آزمودنی بود و 4 

زﻧﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ. ﺑﻪ ﺟﺎی اﻋﻼن اﺛﺮ ﻣﺪاﺧﻠﻪ ﻫﺎی ﻧﻮروﺳﺎﯾﮑﻮﻟﻮژی در ﮐﺎرآﻣﺪی ﺧﻮاﻧﺪن و ﻧﻮﺷﺘﻦ داﻧﺶ آﻣﻮزان اﺑﺘﺪاﯾﯽ. دﭼﺎر ﻧﺎرﺳﺎﺧﻮاﻧﯽ ﺗﺤﻮﻟﯽ ﻧﻮع زﻧﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺟﻨﮓ ﺑﻪ ﻫﺰار ﻣﻮش 

Azar 7, 1400 AP — اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی-پاورپوینت و مقاله 

خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی+ تانیا، کاربرد این شیوه های درمانی موجب پایداری اثرات درمان (پس از گذشت 4 

Farvardin 11, 1401 AP — دانلود اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی -.

در پژوهش حاضر، اثرات درمان نوروسایکولوژیک در کارامدی خواندن دانش آموزان با نارساخوانی تحولی نوع ادراکی با روش تجربی بررسی شده است. به منظور انجام این پژوهش، 

اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زبان شناختی: مطالعه تک آزمودنی. نویسنده : باعزت، فرشته؛.

نوع - نوروسایکولوژی - اثر - دچار - آموزان - کارآمدی - مداخله - نوشتن - شناختی - تحولی - خواندن - نارساخوانی - ابتدایی - زنان - دانش - دسته: روانشناسی، علوم 

Farvardin 17, 1401 AP — در کارآمدی خواندن دانش آموزان با نارساخوانی تحولی نوع زبان شناختی جامعه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران از پایه های سوم، چهارم و 

Esfand 12, 1400 AP — مداخله های نوروسایکولوژی - کارآمدی خواندن و نوشتن - نارساخوانی - نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی - دانش آموزان ابتدایی مبتلا نارساخوانی 

مداخله های نوروسایکولوژی - کارآمدی خواندن و نوشتن - نارساخوانی - نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی - دانش آموزان ابتدایی مبتلا نارساخوانی تحولی - دانلود 

بررسی تﺄﺛير آموزش مهارت های تاب آوری بر تﻐيير نگرش نسبت به مواد مخدر در دانش آموزان مقﻄﻊ درمان نوروسايكولوژی، نارساخوانی، دانش آموزان، کليد واژه ها:.

اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی مبتلا به نارساخوانی تحولی نوع زبان شناختی. نویسنده: فرشته باعزت.

by باباپور خیرالدین · 2015 — افزون بر آن، نتایج این تحقیق و سایر یافته‌ها نشان داد که اثر شیوه‌های درمانی نوروسایکولوژی بیکر در کارآمدی خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی تحولی با 

تعریف اختلالات یادگیری; مشخصه های اولیه ناتوانی در یادگیری; طبقه بندی اختلالات یادگیری در دانش آموزان. ▫ اختلالات گفتاری و شنوایی. ▫ اختلالات خواندن.

دریافت اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی | روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی فایل 

روش تحقیق آشنایی با دانش آموزان استثنایی 135 ص تاریخچه معلول در مورد تاریخچه به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل 

برچسب: اثر مداخله های نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی. اثر مداخله های نوروسایکولوژی در 

اثر مداخله های نوروسایكولوژی در كارآمدی خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدایی دچار نارساخوانی تحولی نوع زنان شناختی: مطالعه موردی