تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان

تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان 37 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


50 هزار تومان 38 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در این مقاله ، سعی برآن است که یک بررسی بر روی حجم زیادی از ادبیاتی که با رهیافت یادگیری ماشین بر بازیها در ارتباط است انجام شود

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی

تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان

 
 
مقدمه:
در این مقاله ، سعی برآن است که یک بررسی بر روی حجم زیادی از ادبیاتی که با رهیافت یادگیری ماشین بر بازیها در ارتباط است انجام شود .هدف اصلی از این مقاله ارائه توانایی به خوانندگان مشتاق است تا خیلی سریع به نتایج گذشته که در ارتباط با تحقیق یا پروژه آن هاست دست یابند تا تحقیق خود را از آن جا شروع کنند.تعداد راه های زیادی برای دسته بندی مطالب در این مقاله وجود دارد . ما می توانستیم به طور مثال دسته بندی براساس بازی های مختلف انجام دهیم مانند: شطرنج ، تخته نرد، Go، chekers  ، shogi ، poker و ... و یا اینکه دسته بندی را براساس روش ها و تکنیک های یادگیری انجام دهیم . به جای آنها تصمیم گرفته شد که رهیافتی بر پایه مسئله در نظر گرفته شود و دسته بندی را براساس رقابت هایی که در جنبه های مختلف بازی ها انجام شده اند انجام دهیم . با توجه به این معتقدیم که هم محقق در بازی های کامپیوتری می تواند تکنیک های یادگیری ماشین را برای حل مسئله خود پیدا کند و هم محقق در یادگیری ماشین می تواند موضوعات مفید در دامنه تحقیق در بازی های کامپیوتری را داشته باشد.
 
مقاله پس از نگاهی گذرا بر تاریخچه تحقیق بر روی تکنیک‌های یادگیری ماشین در بازیها با طرح book Learning به عنوان مثال تکنیک هایی که در ذخیره پیش محاسبات حرکات انجام می شود که به نام دستیابی سریع در بازی های تورنمنت هم خوانده می شود آغاز می گردد. سپس مسئله استفاده از تکنیک های یادگیری برای کنترل کردن فرآیند جستجو که در همه برنامه های بازی وجود دارد مورد بررسی قرار می گیرد.
 
در قسمت چهارم به بررسی بیشترین و معروف ترین وظیفه یادگیری که به نام تنظیم خودکار یک تابع ارزیابی است می پردازیم . مسئله یادگیری با ناظر ، یادگیری مقایسه‌ای ، یادگیری تقویتی ، یادگیریTemporal Difference نیز بررسی می گردند. در یک زیر بخش مجزا در مورد موضاعات مهم و  متفاوت بر این رهیافت ها بحث می شود . سپس در بخش پنجم به بررسی راه حل های مختلفی که در شناسائی طرح ها و الگو ها پرداخته می شود از simple – advice taking رهیافت مدل سازی هوشمند گرفته تا استقراء الگوها و استراتژی ها از یک پایگاه داده بازی . در پایان در قسمت ششم مدل سازی حریف به طور مختصر بحث شده و وظیفه بهبود برنامه بازی توسط یادگیری برای استفاده از ضعف حریف مورد بررسی قرار می گیرد.
 
 
 
کلمات کلیدی:

یادگیری ماشین

رهیافت یادگیری ماشین بر بازیها

یادگیری ماشین در بازی مقابل انسان

تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله

 
 
فهرست مطالب
1- بازی ماشین در مقابل انسان :
2- میراث ساموئل :
3- یادگیری کتابی:

3-1- یادگیری برای انتخاب تغییرات باز:

3-2- یادگیری از روی اشتباهات :

3-3- یادگیری به وسیله شبیه سازی :

4- یادگیری کنترل جستجو:
5- تنظیم تابع ارزیابی:

5-1- یادگیری با ناظر:

5-2- آموزش مقایسه ای :

6- یادگیری تقویتی :

6-1- Temporal-difference learning :
6-2- یادگیری تابع ارزیابی :

6-2-1- توابع ارزیابی خطی در مقابل توابع ارزیابی غیرخطی :

6-2-2- استراتژی‌های آموزش :

6-2-3- یادگیری توابع ارزیابی و جستجو :

6-2-4- استخراج خصایص :

7- الگوهای یادگیری و تصمیم :

7-1-  Advice-taking :
8- مدلسازی حریف : 

1- بازی ماشین در مقابل انسان :

 
 

سوالات احتمالی شما درباره تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان


چطور میتونم فایل تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Farvardin 7, 1401 AP — دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان مقدمه: در این مقاله، سعی برآن است که یک 

ﺗﮑﻨﯿﮏ ﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮای ﺣﻞ ﻣﺴﺌﻠﻪ در ﺑﺎزی ﺑﺮاﺑﺮ اﻧﺴﺎن. ﻣﻘﺪﻣﻪ: در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ، ﺳﻌﯽ ﺑﺮآن اﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺮ روی ﺣﺠﻢ زﯾﺎدی از ادﺑﯿﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ رﻫﯿﺎﻓﺖ ﯾﺎدﮔﯿﺮی.

ماشین - تکنیک - انسان - حل - یادگیری - بازی - مسئله - برابر - دسته: هوش مصنوعی تعداد صفحه:37 فرمت: doc دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی تکنیک های 

برخی از منابع شناخته شده از اصطلاح «هوش مصنوعی» جهت توصیف ماشینی استفاده می‌کنند که عملکردهای «شناختی» را از روی ذهن انسان‌ها تقلید می‌کنند، همچون «یادگیری» و « 

Esfand 16, 1400 AP — این صفحه از سایت educational.papermagic.ir به معرفی موارد مشابه با تکنیک های یادگیری ماشین برای حل مسئله در بازی برابر انسان با کد 51196 

دسته: هوش مصنوعی دانلود رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی دانلود زبانهای نمایشی و معرفی مدلهای آن دانلود حل مساله مسیریابی وسایل 

Tir 29, 1399 AP — مقدمه: در این مقاله، سعی برآن است که یک بررسی بر روی حجم زیادی از ادبیاتی که با رهیافت یادگیری ماشین بر بازیها در ارتباط است انجام شود. هدف اصلی 

تکنیک های یادگیری. سبکهای یادگیری انسان موجودی یادگیرنده است اما انسان چیزی را یاد نمی های مسئله تغییر کند باز قادر خواهیم بود آن را حل کنیم.

Mordad 25, 1400 AP — پیروزی ماشین بر انسان در بازی‌هایی مثل «گو»، تخته نرد و حتی شطرنج مدیون این روش یادگیری است. رایانه هوشمند در یک بازی کامپیوتری از 

by صبوری خسروشاهی · 2010 — سازگاری با تغییر؛ درک نقش آموزش و پرورش؛ تغییر در شیوه یادگیری؛ مبارزه با جدید وابستگی شدیدی به شواهد و اسناد دارد و در عین حال زودگذر است و حل یک مسئله 

شامل کتاب درسی، نکات و خلاصه درس، نمونه سوالات حل شده، تعاملی و چندرسانه ای، نمونه سوالات امتحانی و انیمیشن های آموزشی.

اصطلاح هوش مصنوعی چیزی درباره‌ی نحوه‌ی حل این مسائل نمی‌گوید. تکنیک‌های متفاوت بسیاری از قبیل سیستم‌های خبره یا قاعده‌مند وجود دارند. و یک دسته از تکنیک‌ها که 

این بینش ها با کمک الگوریتم های مختلف ریاضی و مبتنی بر یادگیری ماشین استخراج ماشین هایی استفاده می شود که عملکردهای شناختی مانند یادگیری و حل مسئله را 

آیا کسی که ۲۰۰ ساعت تجربه‌ی پرواز دارد، دو برابر کسی که ۱۰۰ ساعت پرواز را تجربه کرده بر این مهارت مسلط است؟ بعد از تولید چند دستگاه خودرو، یک کارخانه 

مسائل از بسیاری از جنبه‌های انسان و ماشین یا از طبیعت ناشی می‌شوند. برخی مسائل را ما خودمان ایجاد می‌کنیم (برای مثال یک تصمیم عجولانه گرفته شده است و فرد 

Ordibehesht 16, 1400 AP — برای برقراری ارتباط، انسان‌ها می‌توانند به زبان‌های مختلف صحبت کنند و می‌توان از هر یک از فنون یادگیری ماشین برای حل مسائل استفاده کرد.

در این نوشته سعی می‌کنیم با نیازهای خودمان به این مهارت تقریباً ضروری زندگی که از آن غافل بوده ایم آشنا شویم و با بیان تکنیک های فوق العاده برای تقویت فن