چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی

چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 42,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی 16 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


55 هزار تومان 42 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این تحقیق بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی با استفاده از داده کاوی در مدارس شهرستان سردشت بود

دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت

بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی با استفاده از داده کاوی در مدارس شهرستان سردشت


عنوان انگلیسی:

Discussing how to improve the quality of information technology systems in electronic learning through data mining in schools of Sardasht


*قابل استفاده برای رشته های كامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات


چکیده
هدف از این تحقیق بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی با استفاده از داده کاوی در مدارس شهرستان سردشت بود. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری، معلمان درس کامپیوتر در مدارس شهرستان سردشت بودند که تعداد آنها 300 نفر بود. نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 169 نفر به دست آمد. برای جمع آوری اطلاعات مربوط پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید. برای روایی پرسشنامه ها از نظرات استاد راهنما و اساتید رشته مدیریت استفاده شد. برای پایایی پرسشنامه ها از آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی استفاده شد. نتایج نشان داد که داده کاوی و فنون داده کاوی (شبکه های عصبی، درخت تصمیم، استنتاج قوانین، خلاصه سازی، خوشه بندی، تشخیص ناهمگونی) بر روی کیفیت سیستم فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیکی در مدارس شهرستان سردشت تاثیر مثبت دارد.


واژگان کلیدی:

داده کاوی
درخت تصمیم
خوشه بندی
یادگیری الکترونیکی


مقدمه
توسعه نظام آموزشی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از چالش های اصلی سیاست گذاران آموزشی است. بازنگری فرایند نظام آموزشی به سبب تاثیر شگرف فناوری اطلاعات و نفوذ روزافزون آن در ارکان متفاوت نظام آموزشی مهم ترین اموری است که باید بدان پرداخت تا منظومه ای هماهنگ برای حضور پویا در عرصه اطلاعات پی ریزی و قوام و دوام آن تضمین شود (زارعی زوارکی، 1383). یادگیری الکترونیکی روشی برای ارائه یادگیری انعطاف پذیرتر و ایجاد فرصت بیشتر برای فراگیران، تسهیل پیگیری پیشرفت یادگیرندگان و فعالیت های آنان و همچنین فراهم آوردن فرصتی برای ایجاد محیطهای یادگیری جدید اثربخش محسوب می شود (خلیفه و رضوی، 1391). نتایج تحقیق فلاح و دیگران (1391) نشان داد نشان داد که آموزش الکترونیکی تأثیر بیشتری در رشد شناختی، روانی، اجتماعی و اخلاقی دانش آموزانی که به این روش آموزش دیده اند، در مقایسه با دانش آموزانی که این روش آموزش را دریافت نکردند، داشته است. نتایج تحقیق اونگ و همکاران (2010) نشان داد که نگرش دانش‌آموزان نسبت به دانش در مدارس عادی و هوشمند با یکدیگر تفاوت معناداری دارد.


فهرست مطالب
چكیده
مقدمه
روش تحقیق
جدول (1) پایایی پرسشنامه ها
یافته ها
یافته های توصیفی
نرمال بودن توزیع داده ها
جدول (2) نتایج آزمون کولموگروف-اسمیرنف برای نرمال بودن داده ها
فرضیه ی اصلی
جدول (3) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه اصلی
جدول (6) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه اصلی
فرضیه ی فرعی اول
جدول (7) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه فرعی اول
جدول (8) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه فرعی اول
فرضیه ی دوم فرعی
جدول (9) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه فرعی دوم
جدول (10) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه فرعی دوم
فرضیه ی سوم فرعی
جدول (11) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه فرعی سوم
جدول (12) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه فرعی سوم
فرضیه ی چهارم فرعی
جدول (13) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه فرعی چهارم
جدول (14) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه فرعی چهارم
فرضیه ی پنجم فرعی
جدول (15) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه فرعی پنجم
جدول (16) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه فرعی پنجم
فرضیه ی ششم فرعی
جدول (17) نتایج آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه فرعی ششم
جدول (4-20) نتایج مدل رگرسیونی برای فرضیه فرعی ششم
بحث و نتیجه گیری


سوالات احتمالی شما درباره چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی


چطور میتونم فایل چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 42 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



توضیحات کامل : دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت. بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی با استفاده از داده کاوی در مدارس 

ﺑﺮرﺳﯽ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻓﻦ آوری اﻃﻼﻋﺎت در آﻣﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از. داده ﮐﺎوی. داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت.

Farvardin 23, 1401 AP — چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی مدیریت مشخصات محصول دسته مدیریت حجم 91 بایت صفحه 16 فرمت doc قیمت 28000 

در اين ميان حجم وسيعي از اطلاعات مانند نحوه تعامل کاربر با سامانه هاي مديريتي آموزش، دروس انتخابي دانشجو و نمرات دانشجويان ذخيره مي گردد. اين داده ها حاوي 

نوآوری در روش های تدريس و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس یا افزایش کیفیت آموزش و پرورش از طریق آموزش مجازی وتولید محتوای الکترونیکی و یا 

آموزش مهارت های فناوری اطالعات و ارتباطات، هســته ی مرکزی بســیاری از نظام های آموزش و پرورش برای افزایش کیفیت و گسترش دسترسی برابر به فرصت های.7 pages

تغییر دیگر در ساختار سازمانی، امکان ایجاد یک مرکز تکنولوژی، یک مرکز تجارت الکترونیک، یک بخش سیستم‌های پشتیبانی تصمیم و یا یک بخش سیستم‌های هوشمند است. بدین 

سيستم هاي آموزش الكترونيكي نيز چنانچه بخواهند با هم همكاري داشته باشند، لازم مدير مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات تا چه اندازه آماده بسترسازي آموزش‌هاي 

بهره گیری از فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی، مانند: اینترنت و سیستم های چند رسانه ای، جهت بهبود کیفیت آموزش و فراگیری، و دسترسی آسان به منابع و خدمات 

ارائه خدمات گسترده آموزش از راه دور مبتني بر فناوري اطلاعات در سطح ملي و در سطح دانشگاه به منظور افزايش ظرفيت پذيرش دانشجو و ارتقاي کيفيت آموزشي دانشگاه.

ليلا بختياري-دانشجوي كارشناسي ارشد تكنولوژي آموزشي آذر ماه 87 مقدمه پيشرفتهاي چشمگير فن آوري ارتباطات و اطلاعات در سالهي اخير تا مرزهاي موسوم بر سر راه.

آﻣﻮزش. اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ. ٢. ﻣﻘﺪﻣﻪ اي ﺑﺮ آﻣﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ. ﺑﺎ ﮔﺴﺘﺮده ﺷﺪن ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت و ﻧﻔﻮذ وﺳﺎﯾﻞ ارﺗﺒﺎط از راه دور ﺑﻪ. ﻋﻤﻖ ﺟﺎﻣﻌﻪ ، اﺑﺰار ﻫﺎ و روش ﻫﺎي.

در راستای توسعه خدمات الکترونیک نشریات انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتقاء سطح یادگیری دانش¬آموزان، یک عامل مهم برای ارتقای کیفیت نظام آموزش در 

ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي اﻃﻼﻋﺎت و روش ﻫﺎي ﺟﺪﯾﺪ آن وﺗﺄﺛﯿﺮ آن در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺎزده. ﭘﺬﯾﺮش آﻣﻮزﺷﻬﺎي ﻣﺠﺎزي ﻏﯿﺮ. ﻗﺎﺑﻞ اﺟﺘﻨﺎب ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

سنجش کیفیت آموزش در سیستم‌های آموزش الکترونیکی و ارائه الگوی مناسب برای افزایش یادگیری الکترونیکی یکی از روش‌های جدید آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و 

بهره گیری از فناوری اطلاعات در حوزه آموزش نیازمند استانداردهای نظام یادگیری کیفیت آموزش عالی، به منظور افزایش بهره وری در حوزه نوسازی نظام آموزشی و بهره 

به گزارش مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ در راستای افزایش کیفیت آموزش مجازی برای اساتید و دانشجویان گرامی، کلیه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶.

کاربرد‌های جدید فناوری ارتباطات و اطلاعات چون پست الکترونیکی ، اینترنت و از ICT در ارتقای کیفیت یاد دهی ـ یادگیری و ایجاد فرصت‌های آموزشی مبتنی بر ICT.