رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 32,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی 7 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
42
هزار تومان
32
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
آنچه مسلم است فعالیت های بازاریابی، عمدتاً براساس ارزش مشتری پایه گذاری شده اند
دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت
رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی
شهرداری منطقۀ 19 تهران
عنوان انگلیسی:
The relation between perceived values and loyalty of customers of sports facilities
Tehran's 19th district's municipality
چکیده
مقدمه و هدف: آنچه مسلم است فعالیت های بازاریابی، عمدتاً براساس ارزش مشتری پایه گذاری شده اند. از این رو هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان بود.
روش شناسی: جامعه آماری تحقیق را کلیه مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 19 تهران تشکیل داده بودند که از این تعداد بر طبق فرمول کوکران 170 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. به منظور جمعآوری داده ها برای تجزیه و تحلیل از پرسش نامه ارزش ادراک شده اگرت و اولاگا (2002) و پرسش نامه وفاداری مشتریان آلن (1990) استفاده گردید. پایایی کل ابزار تحقیق در یک مطالعه مقدماتی بررسی و ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب 84/0 و 88/0 محاسبه گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده گردید.
یافته ها: یافته ها نشان داد بین ارزش ادراک شده با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. افزون بر آن خرده مقیاس های جستجو، بیان شفاهی و ارزش درک شده با وفاداری رابطه مثبت و معناداری داشتند. اما بین رضایت و قصد رابطه معناداری وجود نداشت.
نتیجه گیری: بنابراین نتیجه اماکن ورزشی می توانند روابط دو جانبه مؤثری بین ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان خود ایجاد کنند و از طریق ایجاد ارزش به میزان وفاداری مشتریان خود بیفزایند.
واژگان کلیدی:
ارزش ادراک شده
اماکن ورزشی
وفاداری مشتریان
مقدمه
امروزه شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان های تولیدی و خدماتی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بندی بازار ضروری است. مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت و سود آوری و بقاء سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگه داری مشتری می باشد. حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای سازمان هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سواتن و کلین، 2003). در حوزه ورزش نیز بحث وفاداری یکی از مباحث مهم می باشد. چنانچه سازمان های ورزشی درک مناسبی از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان داشته باشند بهتر می توانند از نتایج مثبت برخورداری از پایگاه مشتریان رضایت مند استفاده کنند، زیرا برآورده کردن انتظارات و خواسته های مشتریان به رضایت مندی بالاتر آنها می انجامد و باعث می گردد تا به خدمات وفادار بمانند و حتی آن را به دیگر مشتریان پیشنهاد بدهند (سید جوادین و همکاران، 1389). اما از آنجا که منابع سازمانی محدودند، مدیریت سازمان نمی تواند همواره تمام موارد مؤثر بر وفاداری مشتریان را شناسایی و برای آن ها برنامه ریزی کند. به ناچار بایستی بر روی عواملی تأکید کند که بیشترین اثر را می توانند بر وفاداری بگذارند. تحقیقات مختلفی در این راستا صورت گرفته است و مشخص شده است که رضایت مندی (محمودی، 1390؛ تراسورس و همکاران، 2009)، کیفیت خدمات (باقری و رحیم نیا، 1392)، اعتماد (حسین نژاد، 1393؛ کارجلتو و همکاران، 2012) و ...، هر کدام به نوعی بر وفاداری تأثیر دارند. در این بین پژوهش های نیز (ویو و همکاران، 2014؛ رامسوک مونورال و همکاران، 2015) به این نتیجه دست یافتند که ارزش درک شده به نوعی با وفاداری در ارتباط است و می تواند عامل پیش بینی آن باشد
فهرست مطالب
چكیده
مقدمه
روش شناسی
یافته ها
جدول 1، ارتباط بین ارزش درک شده و وفاداری مشتریان
جدول 2، ارتباط بین خرده مقیاسهای ارزش درکشده و وفاداری مشتریان
بحث و نتیجه گیری
سوالات احتمالی شما درباره رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی
چطور میتونم فایل رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 32 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان کاراته شهر تهران. سال انتشار: 1395. محل انتشار: فصلنامه مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی، دوره: 1، شماره: 3.
اﻣﺎﮐﻦ ورزﺷﯽ. وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ارزش ﻫﺎی ادراک ﺷﺪه ﺑﺎ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. ﺷﻬﺮداری ﻣﻨﻄﻘﻪ 19 ﺗﻬﺮان. داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﺮﺟﻤﻪ رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ.
مقاله رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 19 تهران؛ چکیده: مقدمه و هدف: آنچه مسلم است فعالیت های بازاریابی، عمدتاً
اما بین رضایت و قصد رابطه معناداری وجود نداشت. نتیجه گیری: بنابراین نتیجه اماکن ورزشی می توانند روابط دو جانبه مؤثری بین ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان خود
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان بود.روش شناسی: جامعه آماري تحقیق را کلیه مشتریان اماکن ورزشی شهرداری
مقاله کنفرانس رابطه بین کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان استخرهای ورزشی بین ریسک ادراک شده ، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده برگرایش های رفتاری مشتریان( مورد
روش شناسی: جامعه آماري تحقیق را کلیه مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 19 تهران تشکیل داده بودند که از این تعداد بر طبق فرمول کوکران 170 نفر به صورت تصادفی به
اما بین رضایت و قصد رابطه معناداری وجود نداشت. نتیجه گیری: بنابراین نتیجه اماکن ورزشی می توانند روابط دو جانبه مؤثری بین ارزش ادراک¬شده و وفاداری مشتریان خود
(در تحقیق خود که با هدف رابطه بین کیفیت. خدمات ادراک شده و ارزش ویژه. برند انجام گرفت، ضمن بررسی های خود پی برند که کیفیت خدمات اداراک شده می تواند عالوه بر
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایت مندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه. دوره 1، شماره 3، زمستان 1391، صفحه 11-18.
آلفای کرونباخ برای پرسشنامه های تصویر برند، وفاداری به برند و کیفیت ادراک شده به از ط رف دیگ ر، ورزش صنعت ی است که بیشتر از آنک ه با مشتریان خود از
by یزدانی · 2021 — هدف از اجرای تحقیق حاضر بررسی رابطه بین ابعاد بازاریابی سبز و زبر مجموعه های معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری در مشتریان محصولات ورزشی می باشد.
by نیک بخش · 2022 — علاوه بر این، نتایج نشان داد که ارزش درک شده بر رضایت مشتریان (74/0=β، 38/13= t) رضایتمندی بر وفاداری مشتریان (80/0=β، 74/16= t) در مراکز ورزشی تاثیر مثبت
Tir 23, 1399 AP — تاثیر ارزش ادراک شده و رقابت بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی با رابطه بین فن آوری اطلاعات با اثربخشی بازاریابی ورزشی در وزارت ورزش
by هنری · 2020 — ابزار گردآوری دادهها تعداد سه پرسشنامه محققساخته شامل 50 گویه که روایی آن با نظر اساتید تایید و پایایی آن توسط آلفای کرونباخ محاسبه و تایید
اکبری یزدی، حسین نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3،
by فاتح · 2019 — ﻫﺎي ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﺸﺎن داد ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ وﻓﺎداري و ﺧﺪﻣﺎت ﮐﯿﻔﯽ ﻣﺪﯾﺮان اﻣﺎﮐﻦ. ورزﺷﯽ ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن.