تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان 13 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر
63
هزار تومان
48
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی در بانک ملی استان آذربایجان غربی بود
دانلود مقاله رشته مدیریت
بررسی تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی
(مطالعه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی)
عنوان انگلیسی:
Investigating the effects of manager's competitive intelligence on customer's loyalty towards banking services
چکیده
هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی در بانک ملی استان آذربایجان غربی بود. تحقیق حاضر از لحاظ ماهیت و روش، توصیفی - پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی است. جامعهی آماری پژوهش حاضر مدیران و کارشناسان بانک ملی استان آذربایجان غربی به تعداد 178 نفر و مشتریان بانک ملی استان آذربایجان غربی میباشد. حجم نمونهی آماری مدیران بانک بر اساس فرمول کوکران، 121 نفر و حجم نمونه مشتریان بانک 120 نفر برآورد شده است. روش نمونهگیری به صورت تصادفی طبقهای بوده و ابزار جمعآوری اطلاعات در پژوهش حاضر پرسشنامه میباشد. روایی پرسشنامه به صورت صوری تعیین گردیده است. پایایی پرسشنامه توسط آزمون آلفای کرونباخ برای سؤالهای هوش رقابتی مدیران و وفاداری مشتریان مورد تأیید قرار گرفته است. برای آزمون فرضیههای پژوهش از آزمونهای کلموگروف-اسمیرنف، آزمون رگرسیون خطی و رگرسیون چندگانه استفاده شده است. نتایج حاصل بیانگر آن است كه استراتژی رقابتی و ساختار سازمانی رقابتی بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معنی دار دارد.
واژگان کلیدی:
هوش رقابتی
وفاداری مشتریان
خدمات بانکی
مقدمه
ما در جهانی زندگی می کنیم که رقابت بسیار شدید است و تغییر در همه جا به چشم می خورد بنابراین نیاز به گردش سریع اطلاعات برای رقابتی پویا و تجارتی هوشمند اجتناب ناپذیر است و بدون دانش رقابتی، سازمان نمی تواند مطمئن باشد که در رقابت قوی یا ضعیف می باشد لذا در حال حاضر زمان مناسبی برای استفاده از هوش رقابتی می باشد. هوش رقابتی فرایند تجزیه، تحلیل و کسب خبر از محیط رقابتی است و مدیر ارشد هوش رقابتی تمام سازمان های کوچک و بزرگ را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه ای درباره موارد مرتبط با بازاریابی تحقیق و توسعه گرفته و تاکتیک های مناسب در مورد استراتژی های بلند مدت کسب و کار اتخاذ نمایند. هوش رقابتی موجب می گردد سازمان ها محیط اطراف خود را سریع تر و با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کرده و نتایج حاصل را به طریق سودمند ذخیره و در مواقع مقتضی در دسترس تصمیم گیرندگان قرار دهند این امر جریان تبادل اطلاعات و دانش را در بستر سازمان تسریع کرده و اثربخشی فرایند تفکر و تصمیم گیری جمعی را به نحو چشمگیری بهبود می بخشد (دیشمن و کالف،2008).
هوش رقابتی در واقع با توسعه برنامه سیستماتیک بر یاد گرفتن، تحلیل و مدیریت اطلاعات خارجی یا داخلی و دانش برای بهبود توانایی های تصمیم گیری سازمان در ارتباط است ( تارخ و لنکرانی، 1389).
فهرست مطالب
چكیده
مقدمه
روش تحقیق
یافته ها
آزمون کلموگروف –اسمیرنوف
سوالات احتمالی شما درباره تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان
چطور میتونم فایل تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 48 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان. دسته بندی فایل: مدیریت کلمات کلیدی مطلب:هوش رقابتی,وفاداری مشتریان,خدمات بانکی,تأثیر هوش رقابتی مدیران بر
by قیاس زاده · 2017 — رابطه هوش رقابتی و بازاریابی رابطه مند استراتژیک با وفاداری مشتریان بانک کارآفرین 1 دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ساری، گروه مدیریت
هدف مقاله حاضر بررسي تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی ميباشد. در این پژوهش تأثیر هوش رقابتی
دسته بندي : مدیریت. جزئیات و دریافت گزارش فایل. تحقیق حاضر با عنوان بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی بر وفاداری مشتریان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد.
مقالات نشریه ای مرتبط: ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان · بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و
نهایتاً مجموعه داده ها به کمک نرمافزار LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. نتایج پژوهش نشان دادند که ابعاد هوش اخلاقی بر وفاداری مشتریان و هوشمندی رقابتی تاثیر
بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان تبیین نقش هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی: مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)- هوش اخلاقی. پایان نامه.
این تحقیق به تأثیر هوش تجاری بر مدیریت ارتباط با مشتری که یکی از مهمترین دارایی اغلب سازمانها است و بقا و کسب موفقیت بیشتردر زمینه تجاری را برای هر سازمانی
مبانی نظری هوش اخلاقی مدیران و وفاداری مشتریان ، تحلیل آماری spss, pls, amos, ahp، ترجمه تخصصی مقالات ISI، ترجمه ارزان ، پیشینه و ادبیات تحقیق.
از طرفی، امروزه شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصادی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بندی بازار ضروری است. مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی
تاثیر هوشمندی رقابتی، هوش تجاری و هوش مالی پرسنل بانک قوامین بر مدیریت ارتباط با تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجی گری وفاداری
گرایش :مالی. عنوان : بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین نقش هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی: مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)
by رضایی دولت آبادی · 2011 — هوشمندی رقابتی، ابزاری تجاری است که به فرایند مدیریت راهبردی در سازمانها کمک کرده و عملکرد کسب و کار را از طریق افزایش دانش، ارتباطات داخلی و کیفیت برنامه
تأثير هوشمندي رقابتي بر رضايتمندي مشتريان بانکي چکيده امروزه سرعت رشد تجارت جهاني و تغييرات سريع عوامل بازار، موجب حسّاس شدن مديران به محيط خود در جهت