دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 56,250 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای 127 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


74 هزار تومان 56 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


رسانه های گروهی تنها به ما اطلاعات لازم برای زندگی در جامعه متجدّد را نمی‏دهند، بلکه تعیین می‏کنند که جوامح چه آگاهی هایی را لازم است داشته باشند و چه چیز هایی ارزشی است

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

*قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه

مقدمه
رسانه های گروهی  تنها به ما اطلاعات لازم برای زندگی در جامعه متجدّد را نمی‏دهند، بلکه تعیین می‏کنند که جوامح چه آگاهی هایی را لازم است داشته باشند و چه چیز هایی ارزشی است. بنابراین، در راستای رسالت آگاهی رسانی رسانه ها، وظیفه آموزش دهی نیز از اهداف اصلی آنان است. در چارچوب این نقش، رسانه ممکن است خود را هادی و مبشّر جامعه به امور اخلاقی بداند.بنابراین، لازمة این که مخاطبان از رسانه های گروهی به عنوان یک منبع آگاهی و آموزشی استفاده کنند، این است که رسانه بر مجموعه‏ای از اصول  و معیار های ارزشی جامعه مبتنی باشد. توجّه به مبانی اخلاقی از موضوعاتی است که نه تنها توجّه مخاطب به رسانه را جدیت می بخشد، بلکه تبعات برنامه هایی را که رسانه عرضه می‏کند نیز سامان می‏دهد. به عنوان مثال؛ نوع برنامه هایی که تلویزیون ارائه می‏دهد (مانند : مردم سالاری، آزادی، مبارزه با فساد اداری، ریشه کن کردن کشت، تورید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با فحشا، ترویج فرهنگ بالنده، و ...) و یا قواعد اخلاقی ای که ژورنالیست برای جامعه مفروض می‏گیرد و به طور کلی حریم ها و چارچوب های حقوقی، فرهنگی، اجتماعی و ... همگی مبتنی بر اصول اخلاقیی هستند که همیشه بتوانند پایدار بمانند یعنی ارزش های ثابت و مورد قبول عموم جامعه. 
 
بُعد دومِ بحث رسانه و اخلاق ، این قضیه است که رسانه، خود برآیندی از نیرو‏ها و شرایط اجتماعی است، بنابراین در جامعه‏ای که اصول ارزشی نادیده گرفته می‏شود نمی توان از رسانه های گروهی نیز انتظار داشت که خود را ملزم به رعایت این اصول بدانند. در حقیقت رسانه هم می‏تواند به عنوان معلم اخلاق عمل کند و هدایتگر مردم به سوی ارزش های اخلاقی باشد و هم می توانند اصول اخلاقی عرضی و رایج در جامعه را گرفته و باز تولید کند و تنها هدفش را پسند مخاطب قرار دهد. بنابراین، رسانه، رسالت دوگانه ای را در رابطه با ارزش های اخلاقی عهده دار است.
بنابراین، اخلاق (به عنوان یک نظام ارزشی)، در دنیای که همه چیز رنگ تجارت و عقلانیت ابزاری به خود می‏گیرد دیگر نمی‏تواند تنها به عنوان یک نظام نظری (ذهنی) در جامعه عرضه شود. در چنین جهانی افراد، نیازمند وجود کاربردی و عملی ارزش های اخلاقی اند تا بتوانند از پس مسئوولیت ها و وظایف و حتا ناملایمات دنیای متجّدد برآیند.
 
 
کلمات کلیدی:

رسانه های زرد

اخلاق در رسانه

تاریخچه اخلاق رسانه ای

اصول اخلاق روزنامه نگاری

 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه : 2
هدف تحقیقResearch Target: 6
اهمیت تحقیق :Research Importance 7
طرح مسألهFeature Problem: 9
چارچوب نظری تحقیق:Frame Work Of Research : 11
محدود یت های تحقیق Research Limitation : 11
 

فصل اول:تاریخچه و پیشینه اخلاق رسانه ای 13

رسانه ها و اخلاق 15
روابط دو سویه رسانه و اخلاق 19
دامنة تأثیر اخلاق رسانه‏ای 20
رابطه حقوق و اخلاق 23
ویژگیهای قاعدة حقوقی 24
تفاوت دستورهای حقوقی و اخلاقی 25
تفکیک مرز حقوق و اخلاق 28
اخلاق رسانه‏ای در روند دموكراسی 32
 

فصل دوم:اصطلاحات ویژة اخلاق در ژورنالیزم 41

پیشقدم یا منصف؟ 41
انصاف، صراحت و شفافیت: Fairplay,Clarity,Transparency 42
صداقت:Vericity 43
ممنوعیت پخش:Broadcast Prohabition 44
حریم خصوصی و حق دسترسی آزادانه به اطلاعات 45
تعریف حریم خصوصی Private Domain : 45
2. قلمرو و حوزه‌های‌ حریم‌ خصوصی‌: Private Domain : 54
3. حریم خصوصی اطلاعاتی 55
4. تهدیدها علیه حریم خصوصی 56
روتن‌برگ سه ویژگی تکنالوژی در قلمرو نظارت را چنین بر می شمارد: 56
حرمت حریم خصوصی افراد Veneration private domain: 73
تعارض «حق دسترسی آزاد به اطلاعات» و «حریم خصوصی» 74
حق پاسخگوی Rights of Response 79
حق امتناعRights of Deny : 81
ثبت مخفیانه Recording : 81
ناشناس ماندن Being unknown : 83
تعهدات شخصی : Personal treaties 88
فعالیت های غیرقابل قبول شامل موارد زیر است: 89
دنیای سیاست:Politices World 90
فاصله گرفتن Impassiveness : 93
فشارهای تجارتی Commercial Stress: 94
شجاعت و شرافت حرفه‏ای خبرنگار Journalist Professional Daring: 95
افترا چیست؟What is Lible 101
در قانون رسانه ها نیز نشر مطالب ذیل منع شده است: 103
انواع افترا Kind of Lible : 106
دفاع در برابر اتهام افتراDefence against 107
انتقاد سالم و سازنده: 110
اجتناب از نشر مطالب مستهجن: 111
رسانه های زرد چیست؟ 113
منابع: 120
 

سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای


چطور میتونم فایل پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 56 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای. رسانه های زرد اخلاق در رسانه تاریخچه اخلاق رسانه ای اصول اخلاق روزنامه نگاری

علوم ارتباطات تعداد صفحه:127 فرمت: doc دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای * قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه مقدمه 

برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد علوم ارتباطات و گزارش سمینار و پروژه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی چکیده 1 فصل اول: 

عنوان پایان نامه, پرديس / دانشکده, دانشکده / گروه, رشته تحصیلی, مقطع تحصیلی, دانشجو, استاد راهنما, تاریخ دفاع. ادبیات‌ و علوم‌ انسانی‌, اقتصاد 

دانلود ترجمه مقاله کارگزاران روابط عمومی شیوه اخلاقی رسانه اجتماعی (ساینس دایرکت – الزویر ۲۰۱۶) (ترجمه ویژه – طلایی ). این مقاله انگلیسی ISI در 

دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم ارتباطات اجتماعی (دانلود رایگان مقاله انگلیسی PDF + ترجمه فارسی word)

Azar 19, 1397 AP — وی با بیان اینکه فراخوانی برای شروع همکاری در این همایش ارائه شد، ادامه داد: طی مدت کوتاهی ۳۵۲ مقاله در حوزه اخلاق و رسانه برای ما ارسال شد. در 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: تحقیق در ارتباطات اجتماعی موضوع اصلی این پژوهش "میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب 

با توجه به مطالب یاد شده دراین مقاله رابطه اینترنت و ماهواره با هویت فرهنگی از طریق علوم انتقادی پرداخت نهایتاً هویت فردی و اجتماعی انسان از شکل مخدوش و 

کلیدواژه سواد رسانه‌ای ‏/ (246 مقاله) 1. تحلیل و بررسی کتاب سواد رسانه‌ای دوم متوسطه. نویسنده مسئول : قائمی زاده، جواد ؛ نویسنده : یادگارزاده، 

Mehr 2, 1395 AP — و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار دانلود پایان نامه ارشد رشته علوم اجتماعی : نقش رسانه های جمعی در 

7. کلیّات تشخیص «خبر جعلی» برای سازمان های رسانه ای با تأکید بر قابلیت «راستی آزمایی» و مهارت «اوسینت» · مشاهده مقاله · اصل مقاله 1023.53 K 

Dey 13, 1400 AP — اصول اخلاقی روزنامه نگاری · آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم · و هر لحظه از طریق 

ردیفنام و نام خانوادگی دانشجواستاد راهنما)دکتر)استاد مشاور(دکتر)تاریخ تصویب پروپوزال1‑معصومه رمضانیفریبا افکاریابراهیم افشار18/09/13952‑محمدرضا صفریحسن درزیان رستمیمهدی روحانی24/09/13953‑احمد احمدیعبدالرضا شاه محمدیحسن درزیان رستمی24/09/1395View 127 more rows

پیشنهاد موضوع تحقیق،بانک موضوعات پیشنهادی پایان نامه کامل ترین مجموعه ی مشاوره ای جهت گزینش موضوع پایان نامه متناسب با رشته تحصیلی.

پایان نامه های دانلودی رشته علوم اجتماعی-جامعه شناسی-علوم ارتباطات در ارتباطات عنوان : میزان همخوانی سریال «مدار صفر درجه» با ارزش‌های اخلاقی اسلام.

عنوان. مقاله اخلاق در رسانه. تعداد صفحات:۷۷. نوع فایل : ورد و قابل ویرایش. چکیده. از دید بسیاری از محققین اخلاق شرط مهمی برای موفقیت یک سازمان می‌باشد.