استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی 66 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


57 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در این پایان نامه استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛ به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شوند

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازاریابی

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

 
*قابل استفاده برای رشته ارتباطات و مدیریت رسانه
 
چکیده:
همزمان با رشد كمی و كیفی تبلیغات، كاربرد تحقیقات بازاریابی جدی شد و بسیاری از مدیران تبلیغات به این موضوع به‌عنوان یك عنصر مهم در توسعه بازارها و موفقیت پروژه‌های تبلیغات نگریستند.ما هرروزه در معرض بمباران پی در پی ارتباطات اقناعی قرار داریم. این پیامها نه از طریق اقامه دلایل و مباحثه، بلكه با دستكاری نمادها و بنیانی ترین عواطف بشری، به اقناع می پردازند. خوب یا بد، عصر ما عصر تبلیغات است.ما در محیطی آكنده از پیام به سر می بریم.آل رایز و جك تراوت ، متخصصان تبلیغات تجاری، جامعه ما را «پیام زده» خوانده اند. یك آمریكایی معمولی در طول زندگی خود، بیش از 7 میلیون آگهی می‌بیند یا می‌شنود.چنین محیطی بار شاقی است بردوش فرستنده و گیرنده پیام اقناعی.ارتباط گر باید پیام را به گونه ای مطرح كند كه نه تنها جذاب باشد، بلكه توجه ویژه ای در این محیط شلوغ به خود جلب نماید.از سوی دیگر،‌گیرنده آنچنان غرق در پیامها شده است كه از تخصیص انرژی مغزی ضروری برای فهم بسیاری از مسائل مهم روز عاجز است.
 
امروزه یك آگهی سیاسی تلویزیونی 30 ثانیه یا كمتر به طول می‌انجامد.آگهی های مجله ای حاوی یك تصویر یا جمله است. یك مفسر روزنامه به نام جرج ویل در جایی گفته است اگر بنا می‌شد لینكلن بیانیه آزادی خود را امروز صادر كند، شاید چنین می‌گفت:«در یك كلمه برده داری ممنوع»!. عصر اقناع ما انباشته از پیامهای كوتاه، گیرا و اغلب تصویری است.هرچند این تصاویر اقناع كننده اغلب در جلب توجه ما در محیط پیام آكنده موفقند، اما شعارها و ایماژ ها را جایگزین استدلالهای منطقی می‌نمایند، و موضوعهای پیچیده را به كاریكاتوری سیاه و سفید ازمنطق مبدل می‌سازند.
 
تجربة تماشای تلویزیون نیز در حال تغییر است. آن تلویزیون‌های كوچكی كه هنگام شام، خانواده‌ها را به خود مشغول می‌كردند، اكنون به مهم‌ترین وسیلة سرگرم‌كنندة خانواده‌ها تبدیل شده‌اند. تلویزیون‌های آینده در كنار ویدیوهای خانگی، شرایط دیگری را برای ما مهیا می‌كنند. آنها ما را به رایانه‌های خانگی، كابل‌های دو سویه و پیام‌نماها متصل می‌كنند. خود دستگاه‌های تلویزیونی نیز، ظاهری متفاوت خواهند داشت. ما تلویزیون‌هایی به ابعاد دیوارهای آپارتمان‌هایمان خواهیم داشت كه تنها برای ما نمایش می‌دهند.
 
آنتن‌های تلویزیونی‌ای كه از دهة پنجاه استفاده شده‌اند، كنار خواهند رفت و پشت بام‌ها پر از گیرنده‌های بشقابی شكل می‌شوند. گیرنده‌هایی كه به ما اجازه می‌دهند از تمام برنامه‌ها و سرویس‌های ماهواره‌ای فضایی استفاده كنیم. تلویزیون‌های كابلی، گنجایش كانال‌های بیشتری دارند. در این تلویزیون‌ها، برنامه‌ها به جای انتقال از هوا، به‌وسیلة سیم‌ها دریافت می‌شوند. با آگهی‌های كابلی، حتی خرده‌فروشان نیز، به‌لحاظ مالی قادر خواهند بود با برنامه‌هایی خاص، محصولات خود را در سطحی محلی عرضه كنند. ممكن است یك آگهی طولانی‌مدت، فقط آرزوی نویسنده آگهی باشد، اما باید این فكر را تقویت كرد كه در زمان حدود سی یا شصت ثانیه نیز می‌توان به فروش كالا امید داشت.
 
در این پایان نامه استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛  به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شوند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

تبلیغات

استراتژی تبلیغات

تاثیر تبلیغات بر آگهی های تلویزیونی

 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه
كلیات تحقیق     

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

 تعریف و مفهوم تبلیغ

 انواع تبلیغ

 برخی ویژگی های تبلیغات

 تاریخچه تبلیغات
 وضعیت تبلیغات در جهان
تصمیم های مهم در تبلیغات
تدوین هدف ها
 تبلیغات اطلاع رسان
 تنظیم بودجه تبلیغات
و راهبرد تبلیغات 
 ارزیابی تبلیغات
 چهار سبك كلی در ساخت آگهی
جدی
طنز
 واقعی
غلو شده

نمودار فرآیند آگهی سازی

قالب های ساخت آگهی
تصویر محصول
نمایش
طرح مسأله و حل آن
سبك زندگی
گویندگان
فروشنده/گوینده
 كارشناس/گوینده
مصرف كننده راضی/گوینده
اشخاص مشهور/گوینده
 شخصیت های ثابت
 تأییدی
تصاویر كوتاه
داستانی
مردم/روایت
 هجویه ای
موزیكال
هویت بخشی
نماد گرایی/قیاس
 چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها
 شانزده نكته مهم
 تصویر (شخصیت نام تجاری (brand image
نقش تحقیق و بررسی
زمان آگهی ها

 قوانین اساسی در ساخت آگهی

نمای افتتاحیه
ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده
 تركیب صدا و تصویر
 عناوین و برهم نمایی
 نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت
نتیجه گیری
منابع
 
////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن


سوالات احتمالی شما درباره استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی


چطور میتونم فایل استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



ما هرروزه در معرض بمباران پی در پی ارتباطات اقناعی قرار داریم. این پیامها نه از طریق اقامه دلایل و مباحثه، بلكه با دستكاری نمادها و بنیانی ترین عواطف بشری، به 

Shahrivar 31, 1397 AP — دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازاریابی. استراتژی تبلیغات و عملکرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی. * قابل استفاده برای رشته ارتباطات و مدیریت 

این پیامها نه از طریق اقامه دلایل و مباحثه, بلکه با دستکاری نمادها و بنیانی ترین عواطف بشری, به اقناع می پردازند. خوب یا بد, عصر ما عصر تبلیغات است.ما در محیطی 

by اسفیدانی · 2017 — بنابراین شناسایی استراتژی‎های تبلیغاتی خصوصاً در بانک‌ها برای ارائه‌ی تبلیغات اثربخش و مداخله گرا در چارچوب اجرایی آگهی تبلیغات بانک انصار مد نظر قرار گیرد.

Dey 12, 1398 AP — مدیریت دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازاریابی استراتژی تبلیغات و عملکرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی *قاب.

رقابت در تبلیغات سازمانها را وادار خواهد ساخت تا علمی تر و اصولی تر به استراتژی تبلیغات چگونگی فعالیت های گوناگون تبلیغاتی را با توجه به مجموعه ای از 

Bahman 23, 1396 AP — در این راستا پس ازشناخت انواع تیزر، مراحل سفارش و ساخت آگهی معرفی بسیاری از کارآفرینان و صاحبان صنایع معتقدند، آگهی های تلویزیونی از 

مقاله ارزیابی تاثیر آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی بر جذب پژوهش حاضر با هدف استراتژی تبلیغات و عملکرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی استراتژی تبلیغات و 

Dey 15, 1399 AP — کمپین دیجیتال مارکتینگ و استراتژی اجرای آن برای کسب و کارها کم کم آگهی در روزنامه‌ها و بعدا تبلیغ در رادیو و تلویزیون مرسوم شد.

1) خود محصول و مزایای آن. 2) مشتری و خصوصیات وی. 3) مزیت های نسبی مسیرهای جایگزین که از طریق آن مشتری می تواند از محصول مطلع شود.

مقالات نشریه ای مرتبط: آسیب شناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی · نقش و عملکرد زن در تبلیغات بازرگانی تلویزیون ایران «تحلیل محتوای پیام های بازرگانی شبکه سه 

تحقیق حاضر تالش شد تأثیر شدت تبلیغات )نسبت مخارج تبلیغات به کل فروش( بر عملکرد. مالي شرکت های خودروسازی و موادغذایی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، 

Ordibehesht 10, 1399 AP — این رسانه می‌تواند تلویزیون و رسانه‌های جمعی، مطبوعات و روزنامه‌ها یا تابلوهای تبلیغاتی باشد. اما انواع تبلیغات در کسب‌وکار متفاوت بوده و هر 

Esfand 5, 1400 AP — به زبان ساده‌تر استراتژی های تبلیغاتی رسمی بر اساس “بیانیه موقعیت یابی” طراحی می‌شوند. این یک اصطلاح فنی‌ست که معنای آن سادگی محصول یا خدمات 

تعرفه تبلیغات تلویزیونی به عواملی بسیاری بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به زمان پخش آگهی، مدت زمان آگهی، نوع طراحی و اشاره کرد. در کشور های مختلف شما 

استراتژی تبلیغات در واقع یک نقشه برنامه‌ریزی شده است تا با کمک آن مشتری را پیدا نشریات چاپی نظیر روزنامه‌ و مجله‌ها; شبکه‌های رادیویی; تبلیغات تلویزیونی 

Aban 27, 1399 AP — تبلیغات، زیر مجموعه ای از بازاریابی است که استراتژی محبوب و شناخته شده ای برای تقریبا همه ما با این نوع آگهی های تلویزیونی آشنا هستیم.