بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی

بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 28,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی 22 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت pdf قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


37 هزار تومان 28 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در این تحقیق سعی شده است تا رابطه بین نتایج بدست آمده از مدل با وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی بررسی شود

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی

بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی

 
چکیده:
امروزه در صنعت بانکداری وام ها نقش اساسی دارند، به طوریکه بخش زیادی از دارایی های یک بانک از وام های پرداخت شده به افراد و شرکتها تشکیل می شود و در نتیجه با افزایش تعداد درخواست های وام از سوی افراد و با توجه به ریسک موجود در این فعالیت ها، ارایه روشی برای مدیریت این وام ها ضروری است. از جمله مخاطرات پیش روی بانک ها می توان به ریسک بازار، ریسک نقدینگی، ریسک اعتباری و ریسک تجاری اشاره نمود که در این میان ریسک اعتباری از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین ریسک جزء ذاتی فعالیت های بانکی بوده و با توجه به محدودیت منابع مالی و تسهیلات در اختیار بانک، ارزیابی توان بازپرداخت مشتریان بانک پیش از اعطای تسهیلات، یکی از مهمترین چالش های پیش روی سیستم بانکی کشور است. یکی از راههای کمی سازی و اندازه گیری ریسک اعتباری و در نتیجه مدیریت مناسب آن استفاده از مدل های امتیاز دهی اعتباری(CS) است.
 
 این مدل بر اساس معیارهای کمی و کیفی، ویژگی ها و عملکرد وام های قبلی را مدلسازی می نماید تا عملکرد آتی وام هایی با وضعیت مشابه را پیش بینی کند. در این تحقیق به اعتبارسنجی مشتریان حقیقی در سیستم بانکی پرداخته می شود که ویژگی های کیفی و کمی مشتریان مانند سن، جنس، وضعیت تاهل، تحصیلات، شغل، مبلغ تسهیلات، وثیقه و ... به عنوان متغیرهای مستقل در نظر گرفته شدند. در این تحقیق سعی شده است تا رابطه بین نتایج بدست آمده از مدل با وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی بررسی شود. با توجه به نتایج تحقیق متغیرهای سن و تحصیلات بر روی وضعیت اعتباری تاثیری نداشته و از مدل حذف شدند. در صورتیکه سایر متغیرها دارای رابطه معنادار با وضعیت اعتباری مشتریان بودند. همچنین نتایج تحقیق نشان داد که مدل لاجیت از پیش بینی خوبی برخوردار است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

مدل لاجیت

مدل اعتباری

ریسک اعتباری

تسهیلات اعطایی

امتیازدهی اعتباری

سیستم بانکی کشور

اعتبارسنجی مشتریان حقیقی

 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی


چطور میتونم فایل بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 28 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



در این تحقیق به اعتبارسنجی مشتریان حقیقی در سیستم بانکی پرداخته می شود که ویژگی های کیفی و کمی مشتریان مانند سن، جنس، وضعیت تاهل، تحصیلات، شغل، مبلغ تسهیلات، 

ﺑﻨﺪﻱ ﻣﻌﻴﺎﺭﻫﺎﻱ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺳﻨﺠﻲ ﻭ ﺍﻣﺘﻴﺎﺯﺩﻫﻲ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻱ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﻧـﻚ. ﻫـﺎ ﺍﻧﺠـﺎﻡ ﻫﺎﻱ. ﺯﻭﺟﻲ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎﻱ ﻛﻠﻴﺪﻱ ﺍﻣﺘﻴﺎﺯﺩﻫﻲ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻱ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﻱ ﻣﺪﻝ.

by خرمی · 2020 — های مشتریان حقیقی و ارتقاء سطح بررسی. های کارش. ناسی اعتبارات. در بانک عامل و در نهایت نهادینه کردن مدلسازی اعتباری در صنعت بانکداری ایران.

و ارتقا مدل اعتبارسنجی منجر به کاهش ریسک اعتباری بانک. ها خواهد شد. مدل. های ابتدایی برای بررسی و ارزیابی موفقیت عملکرد متقاضی وام در نظر گرفته می.

ﻭ ﺍﺳـﺘﺪﻻﻝ ﺗﻄﺒﻴﻘـﻲ ﻓـﺎﺯﻱ ﺩﺭ ﺍﻧﺠـﺎﻡ ﻓﺮﺍﻳﻨـﺪ. ﺍﻣﺘﻴﺎﺯﺩﻫﻲ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻱ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ . ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺍﻳﻦ ﺑﺮﺭﺳﻲ. ﻫﺎ ﺑﺎ ﺭﻭﺵ. ﻫﺎﻱ ﺁﻣﺎﺭﻱ ﺳـﻨﺘﻲ ﻣﺎﻧﻨـﺪ ﺭﮔﺮﺳـﻴﻮﻥ. ﻟﺠﺴــﺘﻴﮏ ﺧﻄــﻲ.

نتایج - بررسی - مشتریان - وضعیت - مدل - رابطه - دهی - امتیاز - حقیقی - اعتباری - اعتباری - دسته: مدیریت تعداد صفحه:22 فرمت: pdf دانلود مقاله رشته مدیریت 

by محسنی · 2020 — ﺑﻴﻦ ﺑﺎﻧﻚ و ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اﻋﺘﺒﺎري اﺳﺖ، زﻳﺮا در ﺻﻮرت ﺣﺒﺲ ﻣﻨﺎﺑ ﻣﺪل. ﻫﺎي اﻋﺘﺒﺎرﺳﻨﺠﻲ. روش. ﻫﺎي اﻣﺘﻴﺎزدﻫﻲ اﻋﺘﺒﺎري ﺑﻪ دو آﻧﻬﺎ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺗﺤﻘﻴﻘﻲ را ﺑﺮرﺳـﻲ ﻛـﺮده.

توسعه یک مدل برای امتیازدهی اعتباری شرکت های ایرانی مطالعه موردی: شرکتهای تصادفی 519تایی (284 مشتری خوش حساب و 235 مشتری بد حساب) از مشتریان حقیقی که در 

سامانه اعتبار سنجی آیس ارائه دهنده رتبه اعتباری اعتبار سنجی بانکی امتیاز اعتباری استعلام بانکی استعلام چک برگشتی نمره اعتباری و گزارش اعتباری برای اشخاص 

امتیاز اعتباری، در حقیقت یک مدل آماری است که در نتیجه پیاده‌سازی آن اعتباردهنده تکنیک‌ها در زمینه ارزیابی ریسک مشتریان بالقوه یا موجود بشمار می‌رود.

by ترابیان · 2022 — اعتبارسنجی روشی برای ارزیابی ریسک اعتباری متقاضی وام است که داده‌های گذشته و این پژوهش رابطه بین نتایج کسب شده از این مدل و وضعیت اعتباری مشتریان انتخاب