ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 21,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ارزش ویژه برند 16 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


28 هزار تومان 21 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است

دانلود مقاله رشته مدیریت

ارزش ویژه برند

 
مقدمه
در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت كرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای كیفی و كمی را یادآوری كرده است. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تكیه بر ویژگی های كاركردی محصولات و خدمات حاصل نمی شود، بلكه در عصر حاضر، برند مهم ترین عامل متمایزكننده یك شركت تجاری  از رقبا است. 
 

ریشه شناسی برند :

واژه برند به همراه بسیاری از واژه های زبان انگلیسی، (مثل Brandy, Burn ) آلمانی ، (مثل Brennen) و مثال های متعدد در سایر زبان های اروپایی همگی وابسته به معنای حرارت، گرما و اشتعال است. در زبان انگلیسی کهن، نامBrond  در اشعار حماسی یعنیBeowulf  به معنای انهدام توسط آتش بوده است.
طی قرن 19 میلادی، در ایالات متحده آمریکا، زدن آهن داغ برای علامت گذاری احشام و سوزاندن انواع جراحات، برند نامیده می شد و بعدها به هر نوع داغ زدن همین نام اطلاق گردید. 
 

تاریخچه برند : 

در عرصه بازاریابی در همان قرن 19، با پیدایش صنعت بسته بندی کالاها، برندها نیز مفهوم تازه ای یافتند. طبق برخی گفته ها، صابون پی یرس  اولین برند تجاری ثبت شده بود.
اولین تعریف برای تبلیغات برند در حدود سال های 1900 توسط جیمز والتر تامپسون  ارائه شد که امروزه تبدیل به تعریف برندسازی گشته است. خیلی زود شرکت های بزرگ شعارهای تبلیغاتی را نیز ابداع کردند که در رادیو و اولین آگهی های تلویزیونی شنیده و دیده می شد. در دهه 1940 مشتزیان به مفهوم اجتماعی، روانشناسی، انسان شناسی و ارنباطشان با برندها، گسترش یافتند و این سبب شد تولیدکنندگان به سایر ارزش های برند و لزوم بهره گیری از آنان پی ببرند.
 
 
 
کلمات کلیدی:

برند

مدل های مالی

ارزش گذاری برند

 
 
 
 
فهرست مطالب
ارزش ویژه برند 1
مقدمه 1
ریشه شناسی برند : 2
تاریخچه برند : 2
مفهوم برند : 2
تفاوت لوگو و برند : 4
ارزش گذاری برند : 11
- مدل های مبتنی بر مشتری 12
1- مدل چانلینگ، پینگ و هایزنگ 12
2- مدل بری 12
5- مدل یونگ و روبیکام 13
1- مدل گریس و  اوکاس 13
2- مدل یو، دانتو و لی 14
مدل های مالی  : 14
روش اینتربرند 14
-روش فایننشال ورد 16
3- روش هولیهان 16
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره ارزش ویژه برند


چطور میتونم فایل ارزش ویژه برند رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ارزش ویژه برند براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ارزش ویژه برند برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ارزش ویژه برند چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 21 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



ارزش ویژه برند چیست ؟ Brand Equity ارزش ویژه برند به شکل عملکرد انتخاب مشتری در بازار ارزش ویژه برند ارزش و قدرت برند که تعیین‌کننده بها و ارزش آن برند است.

ارزش ویژه برند Brand Equity ارزشی متمایز و برتر است که نام و نشان تجاری برای محصولات و خدماتش نسبت به رقبا ایجاد می‌کند.

ارزش ویژه برند، همان چیزی است که اهمیت برند را در راهبردهای بازاریابی پر رنگ می سازد. به تعبیر دیگر، ارزش ویژه‌ی برند، نتیجه و دستاورد فعالیت‌های مختلف.

Shahrivar 16, 1398 AP — از طرفی، ارزش برند، بر قیمت سهام شرکت‌ها تأثیرگذار است. از این رو جای خالی ارزش ویژه در ارزش‌گذاری شرکت توسط متخصصین حوزه مالی و حسابداری محسوس 

Aban 12, 1400 AP — ارزش ویژه برند، ارزش خود برند است، رقمی انتزاعی که توسط استراتژی برندسازی و ادراک اجتماعی تعیین می‌شود. بر خلاف سایر دارایی‌های مالی، تعیین 

مخاطب فارسی زبان تصوری از اصطلاح «ارزش ویژه» ندارد و طبیعتاً نمی‌تواند درک کند که «ارزش ویژه برند» به چه معناست. این در حالی است که اصل این اصطلاح Brand Equity 

by عزیزی · 2013 — اثر معنادار دارد و در نهایت وفاداری به برند (0.559 = β، 5.039t= ) بر ارزش ویژه برند اثر معنادار دارد. از طرفی همخوانی شخصیت برند و مشتری رابطه معناداری با 

ارزش ویژه برند یک پدیده پیچیده است؛ نه فقط یک محصول خاص است بلکه یک دارایی خاص و منحصر به فرد از یک مالک ویژه است و در طی زمان گسترش یافته است.

ارزش ویژه برند به کمک هر گونه تعامل مثبت با مشتریان ساخته می‌شود . مدیران برند می‌توانند با اندازه‌گیری و کنترل ارزش ویژه نام تجاری، آن را بهبود دهند و برای 

Farvardin 26, 1396 AP — در بازاریابی، منظور از ارزش ویژه‌ برند، به ارزشِ برندی شناخته شده اطلاق می‌شود که تصویر مثبتی را در ذهن و احساسات مردم تداعی می‌کند.

ارزش ویژه برند یکی از مفاهیم اصلی در بازاریابی است (کلر، 1993 و آکر، 1991). مفهوم ارزش ویژه برند ارتباط خاصی با انتخاب مصرف کننده دارد (مراد و همکاران 

by ابراهیمی · 2009 — ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت 

یافته‌ها نشان داد که ارزش ویژه برند مقصد بروفاداری گردشگران تاثیر معناداری دارند. آگاهی از مقصد بر تصویرجامع تاثیر معناداری نداشته اما برکیفیت ادراک شده