بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 28,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی 25 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


37 هزار تومان 28 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


کی از مهمترین موضوعاتی که سازمانها در شرایط رقابتی کنونی با آن سرو کار دارند،آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان ، محصولات و خدمات آن است

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

(مطالعه موردی شهر مشهد)
 
 
چکیده
یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمانها در شرایط رقابتی کنونی با آن سرو کار دارند،آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان ، محصولات و خدمات آن است.این مسئله برای سازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس به مشتریان خویش عرضه میکنند از اهمیت مضاعف برخوردار است.
هدف از انجام این پژوهش اندازه گیری میزان وعوامل موثربررضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی(مطالعه موردی شهر مشهد) می باشد.سنجش رضایت مشتریان بر اساس مولفه هایی همچون  کیفیت خدمات بانکی ، خصوصیات فیزیکی شعب ، روابط انسانی ، تبلیغات و آموزش انجام شده است وبا استفاده از مدل کانو مورد آزمون قرار گرفته است. روش استفاده شده در این تحقیق ، روش توصیفی از نوع کاربردی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و تنظیم شده و بین مشتریان توزیع گردیده است .در نهایت به تحلیل اطلاعات به دست آمده پرداخته بعد نتیجه گیری شده است.
 
 
کلمات کلیدی:

مشتری

رضایتمندی

مدل کانو

بانک کشاورزی 

 
مقدمه :
صاحب نظران مدیریت،  کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.یکی از الزامات مهم در پیشرفت سازمان ها و شرکت ها این است که مشتری و جلب نظر وی را سرلوحه اهداف و فعالیت های خود قرار دهند.شناخت کامل مشتری ، مقدم شمردن وی و ارائه خدمات کیفی از جمله عوامل تضمین موفقیت در بازار کسب وکار امروز هستند.تعبیری که امروزه از مشتری می شود با آنچه در گذشته رواج داشته کاملا متفاوت است.بدین معنی که مشتری دیگر خریدار صرف کالا یا خدمت نیست،  بلکه یک عضوفعال و تاثیر گذار در کلیه فعالیت های تجاری به شمار می رود.
 
بنابراین داشتن استراتژیهای نوین،  توجه به نکات مهم در برقراری ، حفظ و گسترش روابط با مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در کلیه مراحل ،  کارایی و اثر بخشی یک سازمان را در تحقق اهداف مشتری محور افزایش می دهد ودر بلند مدت پایگاهی از مشتریان وفادار را به ارمغان خواهد آورد.واژه مشتری و رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی ، خصوصا بانک ها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقاء،  اهمیتی دو چندان می یابد.ارائه محصولات مختلف از سوی بانک ها (خدمات بانکی)، به منظور حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و در نهایت کسب سهم بیشتری از بازاررقابت بانکی، بیانگر این اهمیت است.بنابراین آگاهی ار تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان به منظور شناخت نقاط قوت و ضعف و ارتقاءسطح عملکرد از اولویت های مهم همه سازمان ها به خصوص بانک ها می باشند.(حسنی، 1387)
 
 

سوالات احتمالی شما درباره بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی


چطور میتونم فایل بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 28 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



هدف از انجام این پژوهش اندازه گیری میزان وعوامل موثربررضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی(مطالعه موردی شهر مشهد) می باشد.سنجش رضایت مشتریان بر 

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی | 3323. انتشار در 2022-04-25 | ویرایش در 2021-06-10 | توسط Siamak ADN.

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی(مطالعه موردی شهر مشهد). دکتر آذر کفاشپور. akafashpor@yahoo.co.uk.

نمایش #عنواننویسنده1تحقيقات بازاريابيمهرداد برون65تبليغات تعامليآذر کفاش پورفاطمه هوشمند129نوآوري استراتژيکداود وادي پورView 523 more rows

بررسی و تحلیل عوامل موثر برعدم گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری واکاوی عامل های موثر بر ریسک اعتباری بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی.

عوامل. موثر با توجه به تحلیل و بررسی تحقیقات قبلی و همچنین مصا بانک کشاورزی دلیجان و رضایت مشتریان بانکها ی مذکور در استان خراسان رضوی. ایجاد نماید.

بررسی عوامل موثر در جذب سپرده های گوناگون (تجهیز منابع) در شعب بانک رفاه تاثیر عوامل رفتاری کارکنان بانکها بر رضایت مشتریان- مطالعه موردی: مشتریان بانک 

تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی شهرستان اردبیل انجام پذیرفته است. جامعه آماری تحقیق حاضر پایان 

بررسی عوامل موثر بر میزان پس‎انداز کشاورزان با استفاده از الگوی لاجیت چندگانه(مطالعه موردی: استان خراسان رضوی). دوره 6، شماره 23، پاییز 1393، صفحه 121-142.

by بادپا · 2019 — شاهرودی، ک و صداقت، ش. (1397). "تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی با میانجی‌گری وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی رشت)"، فصلنامه علمی 

مقاله کنفرانس بررسی عوامل موثر بر پذیرش پرداخت از طریق پایانه های فروش ( POS )مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه استان خراسان رضوی.

Farvardin 12, 1401 AP — این تحقیق با هدف شناسایی عوامل موثر و تدوین مدلی برای سنجش ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک کشاورزی ایران به روش «رگرسیون لوجیت» انجام شده است.

ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯿﺰان و ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎورزی در اﺳﺘﺎن ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی -1. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ - ﻣﺸﺘﺮی - رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی - ﻣﺪل ﮐﺎﻧﻮ - ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎورزی - داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻻت رﺷﺘﻪ 

شناسایی عوامل مؤثر بر استفاده از ظرفیت تولیدی صنایع غذایی و آشامیدنی مطالعه موردی استان خراسان رضوی. دوره 21، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 71-100.

آب در ﮐﺸﺎورزي ﻧﻘﺶ اﻋﺘﺒﺎرات ﺑﺎﻧﮑﯽ در ﺑﺨﺶ آﺑﯿﺎري در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ در ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ. ﻣﺆﺛﺮ. ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ. ﻣﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺎﻧﮏ ﺻﻨﻌﺖ و ﻣﻌﺪن ﮔﺰارش ﮐﺮدﻧﺪ ﮐﻪ.

بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات بر تصمیم گیری مشتریان در انتخاب بانک های ملت و تجارت در استان خراسان رضوی

Bahman 30, 1400 AP — سرپرست بانک کشاورزی گفت: خدمت در بانک کشاورزی، فرصت مغتنمی برای یاری‌رسانی و رفع مشکلات و نیازمندی‌های مشتریان، به ویژه فعالان بخش کشاورزی 

Esfand 22, 1400 AP — تحقیق عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان با فرمت ورد | 45882 میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی 

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی مشتری - رضایتمندی - مدل کانو - بانک کشاورزی - دانلود مقالات رشته مدیریت 

بررسی عوامل موثر بر ارزش نام تجاری در بازار های سازمانی (مطالعه موردی شرکت در رابطه فرسودگی شغلی و عملکرد شغلی در کلیه شعب بانک کشاورزی استان ایلام.