بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند 23 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند می باشد

دانلود مقاله رشته مدیریت

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند 

 (مورد مطالعه: شعب بانك کشاورزی شهر شیراز)
 
چکیده 
بانکداری مبتنی بر موبایل هم به عنوان یک تکنولوژی نوین در صنعت موبایل فضای وسیعی را برای رشد دارد. و این موضوع لزوم مطالعه و شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش این خدمات را نشان می دهد. در این تحقیق مدل پذیرش تکنولوژی که با استفاده از مؤلفه های بازاریابی رابطه مند بسط داده شده، برای شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصمیم و رفتار مشتریان بانک کشاورزی در پذیرش و استفاده از همراه بانک مورد استفاده قرار گرفته است. متغیرهای مستقل در این تحقیق عبارتند از: میزان آشنایی با بانکداری الکترونیک، احساس سهولت کاربری، احساس کاربردی بودن، رضایت مشتری و اعتماد مشتری.
 
جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک کشاورزی در سطح شهر شیراز می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای، نمونه ای متشکل از  400نفر از مشتریان بانک کشاورزی مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت داده های 379 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل عاملی مؤید برازش مناسب مدل و مطابقت عوامل استخراج شده با سؤالات طراحی شده در مدل تحقیق بودند. در سطح معادلات ساختاری نیز نتایج استفاده از روش های تحلیل مسیر، فرضیه های تحقیق را تأیید می نماید. نتایج  نشان می دهد متغیر احساس سهولت کاربری با23/0 = β، بیشترین میزان تأثیر را بر پذیرش داشته و متغیرهای بعدی به ترتیب رضایت مشتری، احساس کاربردی بودن، اعتماد مشتری و میزان آشنایی با خدمات بانکداری الکترونیک بوده اند. 
 
 
کلید واژگان:

همراه بانک

بانکداری الکترونیک

بازاریابی رابطه مند

مدل پذیرش تکنولوژی

 
 
1.  مقدمه
بانكداری مبتنی بر موبایل یكی از جدیدترین دستاوردهای عرصه فناوری در صنعت بانكداری به‌شمار می‌رود و مزایای زیادی برای بانك‌ها و مشتریان ‌آن‌ها فراهم نموده است. باقی ماندن در فضای رقابتی، كاهش هزینه، امكان فعالیت‌های ارتباطی گسترده‌تر، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امكان دسترسی آسانتر و در عین حال سرعت بالاتر ارائه خدمات را می‌توان مزایایی دانست كه بانكداری مبتنی بر موبایل برای مشتریان بانك‌ها به‌ ارمغان آورده است. 
 
از این رو علاقه‌مندی مدیران بانكی به دانستن این موضوع كه چه فاكتورها و عواملی باعث افزایش استفاده از خدماتی نظیر بانكداری مبتنی بر موبایل توسط مشتریانشان می‌شود قابل توجیه است و شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش و استفاده از این خدمات، امكان برنامه‌ریزی مناسب‌تر جهت تسریع افزایش كاربران خدمات بانكداری مبتنی بر موبایل و بهره‌مندی سریع‌تر از مزایای این پدیده جدید را برای بانك‌ها و نیز كاربران این خدمات فراهم می‌آورد. استفاده فراگیر مردم از تلفن همراه برای بانك‌ها فرصتی را فراهم می‌كند تا با ارائه یكی از خدمات بانكداری الكترونیك بتوانند ضمن ارائه خدمتی جدید و در راستای نیازهای مشتریان و كاستن مشكلات ناشی از بانكداری سنتی، در یك فضای رقابتی مشتریان بالقوه را جذب كرده و در نتیجه بر سودآوری خود بیافزایند. 
 
 
 
فهرست مطالب
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند 1
چکیده 3
کلید وا|ژگان: 3
همراه بانک ، مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری، پذیرش، بازاریابی رابطهمند. 3
1.  مقدمه 4
2.  ادبیات تحقیق 5
2-1.بانکداری الکترونیک 5

2-3.  مزایای بانكداری مبتنی بر تلفن همراه 6

2-4. مروری بر تئوریهای پذیرش 7
تئوری اقدام مستدل 8
تئوری رفتار سنجیده 9
3. پیشینه تحقیق 10
مطالعات داخل کشور 10
مطالعات خارج کشور 11
4. مدل مفهومی تحقیق 13
5. روش تحقیق 15
منابع 22
 
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند


چطور میتونم فایل بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



و این موضوع لزوممطالعه و شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش این خدمات را نشان میدهد. در این تحقیق مدل پذیرش تکنولوژی که با استفاده ازمؤلفههای بازاریابی رابطهمند بسط 

بررسي عوامل مؤثر بر پذيرش همراه بانک توسط مشتريان با استفاده از مدل‌‌هاي در این تحقیق مدل پذیرش تکنولوژی که با استفاده از مؤلفههای بازاریابی رابطهمند 

by كنجكاومنفرد اميررضا — مدل پیشنهادی جهت پذیرش بازاریابی مبتنی بر موبایل · بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری از طریق موبایل با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند (مطالعه 

و این موضوع لزوم مطالعه و شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش این خدمات را نشان می دهد. در این تحقیق مدل پذیرش تکنولوژی که با استفاده از مؤلفه های بازاریابی رابطه مند 

title:بررسي عوامل موثر بر پذيرش همراه بانك توسط مشتريان با استفاده از مدل هاي پذيرش تكنولوژي و بازاريابي رابطه مند ( مورد مطالعه : شعب بانك آينده تهران ) 

by کنجکاو منفرد · 2013 — این چارچوب به منظور توضیح و درک بهتر رفتار استفاده از موبایل بانک، جنبه‌هایی از مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) را با جنبه‌های از تئوری انتشار نوآوری (IDT) ادغام 

Esfand 7, 1399 AP — بررسي عوامل مؤثر بر پذيرش همراه بانک توسط مشتريان با استفاده از مدل‌‌هاي پذيرش تكنولوژي و بازاریابی رابطه مند 

با استفاده از بانکداری همراه، مشتریان میتوانند در هر مکان و زمانی، سریع و راحت از خدمات بانکی بهره مند شوند. امروزه خدمات بانکداری همراه توسط بسیاری از بانکهای 

by H Musazadeh — زمینه شناختی از عوامل موثر بر رفتار مشتریان و تمایالت کسب و کارهای موبایلی در شرایط کرونا با استفاده از توسط موبایل یا تلفن های هوشمند. دارد. ارائه.

by A Gerami Kaviri Nejad · 2018 — شناسایی عوامل. مؤثر. بر پذیرش خدمات. همراه بانک. نزد. مشتریان. )مطالعه. موردی مشتریان بانک پارسیان در شهر تهران(. دکتر محمد محمودی میمند.

بررسی نقش عوامل موثر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مندی مشتریان کلیدی بانک و حفظ مشتریان با توجه به حضور رقبای قوی،پذیرش پارادایم جدید مفهوم بازاریابی 

بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت 

by دهدشتی شاهره · 2017 — هدف از این پژوهش بررسی تأثیر عوامل موثر بر قصد رفتاری و پذیرش موبایل بانک در بانک صادرات ایران براساس یک مدل جامع و جدید است. دادههای مورد نیاز از طریق 

23,مدیریت+بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند,doc. docمدیریت+دانلود با لینک 

ﻧﻬﺎﯾﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻋﻤﻠﯽ از ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻮﺳﻂ. ﻣﺸﺘﺮي دارﻧﺪ. ﻧﮑﺸﻤﯽ. رﮐﺸﺎ. 2. و ﻫﻤﮑﺎران ﻧﯿﺰ از ﻣ. ﻨﻈﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ. ﻣﻨﺪ ﻋﻮاﻣﻞ. ﺆﻣ. ﺛﺮ ﺑﺮ ﭘﺬﯾﺮش را ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﺮده و ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ 

by محسن کاظمیان · 2020 — با رشد روزافزون. فناوری اطالعات و بازار رقابتی موجود در حوزه بانکی ایران، مشاهده می. شود که موضوع پذیرش بانکداری. الکترونیک توسط. مشتریان، مورد توجه بانک.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند · بانکداری مبتنی بر موبایل هم به عنوان یک تکنولوژی 

با استفاده از این نتایج مشخص شده است که ویژگی های مشتریان و رضایتمندی آنها از شعبه بانک و دستگاه های خودپرداز با میزان استفاده از بانکداری اینترنتی رابطه مثبتی